|
[MK4] Problemy z silnikiem 1,25 |
Autor |
Wiadomość |
nervik [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Sty 2010, 21:40 [MK4] Problemy z silnikiem 1,25
|
|
|
Witam.
Mój problem wygląda następująco. Parę dni temu odpaliłem autko, chodziło z 15-20 minut nim odśnieżyłem samochód, następnie wyjechałem na miasto, zbierał się ładnie i nic nie zapowiadało się na to, co nastąpiło po przejechaniu 5 km. Mianowicie stanął mi na środku skrzyżowania i nie chciał odpalić. Co ciekawe, zepchnąłem go na pobocze, scholowałem i po 15 minutach silnik burzył ale zaraz gasł. Podładowałem akumulator, nalałem dodatkowe paliwo, i sprawdziłem bezpieczniki ale to nic nie dało. Jak go odpalam na jałowym to obroty oscylują od 200do 600, ale gdy próbuję wdepnąć gaz, to silnik na to nie odpowiada, a wręcz harczy i po chwili gaśnie. Na biegu jest to samo. Podejrzewam że może filtr paliwa się zapchał, ale niepokoi mnie to że dodając gazu silnik albo nie reaguje(obroty w ogóle nie zmieniają się) albo za pare chwil harczy(obroty przy tym spadają) i gaśnie. Ma ktoś pomysł co to może być? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 30 Sty 2010, 21:47
|
|
|
Ale puki nie dotkniesz gazu to się jakoś trzyma? Standardowo pewnie do sprawdzenia silniczek krokowy, CPP,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 30 Sty 2010, 21:48
|
|
|
sprawdź CPP i przepływomierz (jeśli masz, zależy od rocznika - w 1997 powinien chyba jeszcze być). co i jak znajdziesz na forum... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
nervik [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sty 2010, 11:53
|
|
|
Póki nie dotknę gazu to na jałowym skacze od 200 do 600 obrotów i to bardzo chaotycznie. Sprawdzę co poleciliście i napisze co i jak.
[edit]
Chyba ma problemy z dopływem powietrza, silniczek krokowy faktycznie nie działa jak powinien bo skrzeczy. W tygodniu będę musiał go do mechanika wstawić bo kończą mi się pomysły... |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 31 Sty 2010, 16:54
|
|
|
silniczek krokowy odpowiada za utrzymanie wolnych obrotów, ale nie ma nic wspólnego podczas dodawania gazu i wchodzenia na obroty, a gdy dzieją sie takie rzeczy to pierwsze co to trzeba sprawdzić przepływomierz, czujnik temp. w dolocie i ewentualnie cpp. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|