Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Problemy z silnikiem 1,25
Autor Wiadomość
nervik
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2010, 21:40   [MK4] Problemy z silnikiem 1,25

Witam.

Mój problem wygląda następująco. Parę dni temu odpaliłem autko, chodziło z 15-20 minut nim odśnieżyłem samochód, następnie wyjechałem na miasto, zbierał się ładnie i nic nie zapowiadało się na to, co nastąpiło po przejechaniu 5 km. Mianowicie stanął mi na środku skrzyżowania i nie chciał odpalić. Co ciekawe, zepchnąłem go na pobocze, scholowałem i po 15 minutach silnik burzył ale zaraz gasł. Podładowałem akumulator, nalałem dodatkowe paliwo, i sprawdziłem bezpieczniki ale to nic nie dało. Jak go odpalam na jałowym to obroty oscylują od 200do 600, ale gdy próbuję wdepnąć gaz, to silnik na to nie odpowiada, a wręcz harczy i po chwili gaśnie. Na biegu jest to samo. Podejrzewam że może filtr paliwa się zapchał, ale niepokoi mnie to że dodając gazu silnik albo nie reaguje(obroty w ogóle nie zmieniają się) albo za pare chwil harczy(obroty przy tym spadają) i gaśnie. Ma ktoś pomysł co to może być?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Sty 2010, 21:47   

Ale puki nie dotkniesz gazu to się jakoś trzyma? Standardowo pewnie do sprawdzenia silniczek krokowy, CPP,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Sty 2010, 21:48   

sprawdź CPP i przepływomierz (jeśli masz, zależy od rocznika - w 1997 powinien chyba jeszcze być). co i jak znajdziesz na forum...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
nervik
[Usunięty]

Wysłany: 31 Sty 2010, 11:53   

Póki nie dotknę gazu to na jałowym skacze od 200 do 600 obrotów i to bardzo chaotycznie. Sprawdzę co poleciliście i napisze co i jak.

[edit]
Chyba ma problemy z dopływem powietrza, silniczek krokowy faktycznie nie działa jak powinien bo skrzeczy. W tygodniu będę musiał go do mechanika wstawić bo kończą mi się pomysły...
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 31 Sty 2010, 16:54   

silniczek krokowy odpowiada za utrzymanie wolnych obrotów, ale nie ma nic wspólnego podczas dodawania gazu i wchodzenia na obroty, a gdy dzieją sie takie rzeczy to pierwsze co to trzeba sprawdzić przepływomierz, czujnik temp. w dolocie i ewentualnie cpp.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Problemy z zimnym silnikiem
Gość Mechanika 1 1 Kwi 2009, 15:16
Freeman
Brak nowych postów Problemy z silnikiem przy... skręcie w lewo
sadek22b Mechanika 2 14 Paź 2008, 18:34
sadek22b


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.