[MK4] Problem z dmuchawą |
Autor |
Wiadomość |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 18:10 [MK4] Problem z dmuchawą
|
|
|
A mianowicie dmuchawa siadła i chula na 4 biegu. Wtyczka przy tym oporniku w jednym miejscu się upaliła. Pytanko jak tą wtyczkę wymienić bo taka jakaś dziwna i czy wogóle da się ją rozebrać i czy robić to samemu czy do elektryka podjechać. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 27 Sie 2010, 11:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 19:50
|
|
|
kupić druga na szrocie lub polutować kabelki na wsuwki i dobrze zaizolować |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Krzysiekkk
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 38 Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 94 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 8 Lip 2009, 22:31
|
|
|
Marcin napisał/a: | lub polutować kabelki na wsuwki i dobrze zaizolować |
dokładnie, jak tak zrobiłem i nie ma dramatu |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 8 Lip 2009, 23:40
|
|
|
Ok dzięki! Postaram się sam to zrobić i mieć satysfakcję
Pozdr. |
|
|
|
|
Vendetta [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lip 2009, 15:56
|
|
|
Podłącze sie pod temat bo problem mam podobny mianowicie dmuchawa działa tylko na 4biegu...przeszukałem troche w Google i stawiam na przepalony rezystor(czy jakoś tak)Rozebrałęm pół auta ale niemoge tego znaleźć.
Mógłby ktos pokierowac mnie co trzeba rozebrać i jak to wyglada.
Moja fiesta to MK6 2003rok
Pozdrawiam |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lip 2009, 01:19
|
|
|
|
|
|
|
|
Vendetta [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lip 2009, 18:54
|
|
|
dzięki diodalodz za pokierowanie
dziś wyjąłem ten element,wygląda tak:
...co o tym sądzicie,co można z tym zrobić???
dodam jeszcze że po wyciągnięciu tego elementu dmuchawa pracuje jak przedtem-tylko na 4biegu |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Lip 2009, 01:00
|
|
|
wymienić bezpiecznik termiczny i będzie działać dalej . tylko nie lutuj nowego bezpiecznika bo się znowu przepali . koszt naprawy ok 3 zł . Ponadto wyjmij i wyczyść wentylator oraz przesmaruj tulejki na których pracuje kroplą oleju i na jakiś czas będzie dobrze . |
|
|
|
|
Vendetta [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Lip 2009, 02:46
|
|
|
diodalodz jak to moge wymienic bez lutowania?Nie ukrywam że właśnie miałem brać sie za lutowanice |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Lip 2009, 21:18
|
|
|
wysyłam ci metodę na PW . |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 24 Lip 2009, 15:32
|
|
|
owinąć w papier toaletowy nasączony wodą i przylutować! temp uszkadzania około od 100 - 140oC więc uważaj! robiłem tego dziesiątki zero reklamacji, ja to normalnie lutuje, tylko trzeba umieć odpowiednio schłodzić, bez schładzania się przepali (temp powinna być podana na obudowie) |
|
|
|
|
unknown20
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 19:44
|
|
|
tzn ja wymienic bez lutowania?
na bezpieczniku jest napisane 194 stopnie a lut chyba topi sie w nizszej temperaturze, tak?
dzieki za pomoc i pozdrawiam |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 20:31
|
|
|
W tak błahych sprawach pomaga zwykła Wikipedia:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lut_%28technologia%29 |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 15 Sie 2010, 21:29
|
|
|
Paro watowa kolba i normalnie to przylutujesz bez żadnych papierów i cudowania, ale jak ktoś chce lutować lutownica 50W i trzymać to na grocie przez 4s to nawet i papier z wodą nie pomoże,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16 Sie 2010, 21:44
|
|
|
papier z wodą też nic nie da bo to fabrycznie jest zgrzewane a nie lutowane i wlutowanie tego jest trudne |
|
|
|
|
lordkaramba
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 18 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 31 Paź 2012, 18:30
|
|
|
W moim przypadku był to przerwany 1 z kabli idący do kostki, znajdującej się z lewej strony w okolicach nóg pasażera.
Jakby ktoś chciał fotki jak to wygląda załączam.
|
_________________
|
|
|
|
|
|