|
[MK3] Kwestja Hamulców i kilku spraw... |
Autor |
Wiadomość |
ZonExE
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 43 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Mar 2009, 23:27 [MK3] Kwestja Hamulców i kilku spraw...
|
|
|
Wiec tak, dzis rano otwożyłem moje hamulce tylne i to co zobaczylem to byla tragedia.
Prawa strona, na prawdę dobrze utrzymana, ale po lewej strnie tego stwierdzić nie można było.
Szczęki straciły swoje okleiny a co do samych bębnów to dostały okolo 2-3 mil, wydrążenia.
Kupiłem zestaw szczęk i zmieniłem nawet tą bardzo dobrze wyglądająca stronę.
Tam gdzie był syf ( Lewa Strona ) mam problem, kiedy naciskam pedal hamulca lub ręcznego to tarcze nie wracają na swoje miejsce. Otóż są tam samoregulatory które wyglądaja tak :
no i niby powinny odpowiadać za równo mierne ścieranie sie hamulców. Coś jest nie tak.
Jest również dróga wersja, ponieważ kiedy naciskam pedał hamulca to wraca on z pewnym opuznieniem i jest szansa ze padłą częsc która jest na zdjęciach (nazwy nie znam nie pytajcie sie )
Co to jest za część, ile kosztuje i gdzie można od reki kupić ??
Drugą sprawą jest to żę też dzisiejszego ranka miałem dwie próby odpalenia, tzn.
Pierwsze krecenie nie przynioslo skutku a drugie po trudach tak, chwile potem kiedy dojeżdzalem na luzie do swiatel to poprostu mi zgasl (jakies 30 metrów przed światlami okolo 20-30 km/h)
Nie mam jeszcze zaworów zrobionych oraz mam orginalne kable zaplonowe, Świeczki sa dosc dobre bo piaskowy kolora mają.
Jeszcze mam pytanie do obrotów, boczasem poprostu spadna i samochod zgasnie a czasem wskazówka znachowuje sie jak miała by parkinsona
często również wstazuje na postoju ze pracuje na 2000 rpm a chyba powinien byc na okolo 950 rpm??
Pozdraiwam |
|
|
|
|
Vinci
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 53 Skąd: DąbrowaGórnicza
|
Wysłany: 1 Kwi 2009, 14:55
|
|
|
co do obrotów to wydaje mi sie ze to będzie silniczek krokowy |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Kwi 2009, 15:14
|
|
|
Więc samoregulatory wyglądają inaczej niż te na zdjęciu (chyba że Ty masz inne niż inni), ze szczękami powinien być jeden trybik nowy, reszta po dokładnym wyczyszczeniu przekładana ze starego zestawu (trzeba dobrze to zmontować) - działa to tak że po naciśnięciu hamulca to terkocze i blokuje możliwość zejścia się szczęk z powrotem, jak jest bęben założony to działa tak że szczeki sa maksymalnie przy powieszhni trącej utrzymywane, z czasem jak się okładzina ściera to się przysuwają bliżej po prostu - jak naciskasz hamulec bez założonego bębna to układ nie będzie działał prawidłowo chyba że zamiast bębna założysz dużą opaskę zaciskową (cybant) żeby się szczeki nie mogły na boki rozchodzić.
To co dałeś na fotach to regulatory siły hamowania na tył, działają właśnie tak ze wynikiem jest zmniejszony przepływ płynu hamulcowego, to że pedał nie wraca do góry nie ma nic z układem hamulcowym, bo może być tak że zatkasz przewody, a i tak pedał wróci na miejsce i pompa napełni się płynem ze zbiorniczka, więc jak pedał nie wraca na swoje miejsce (zostaje w podłodze) to problemu szukać w pompie lub servie hamulca. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|