Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Palec rozdzielacza zapłonu
Autor Wiadomość
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 30 Mar 2009, 21:31   [MK3] Palec rozdzielacza zapłonu

Witam wszystkich mam do was pytanie jak można ściągnąć palec w rozdzielaczu zapłonu w fieście mk3 ponieważ urwały mi sie 2 przewody te co wychodzą na zewnątrz i musze je jakoś połączyć pozdrawiam

[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 20:38 ]
Fajnie by było jak ktoś by miał jakieś zdjęcia :)
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Mar 2009, 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Mar 2009, 22:11   

zrób zdjęcie to pomyślimy .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 30 Mar 2009, 23:59   

Jak zdejmiesz kopułkę to pociągnij za palec - zejdzie, jest na wsuwkę z tego co pamiętam.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 31 Mar 2009, 00:07   

bardzo łatwo ściągasz kopułkę i pociągasz palec ale z umiarem i wszystko ładnie schodzi :ok:
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 31 Mar 2009, 01:41   

Tak OT... mój omal nie odcięty palec...

:hahaha:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 31 Mar 2009, 20:01   

Witam udało mi się palec ściągnąć i teraz mam pytanko jak mogę tam się do środka dostać na zdjęciu jest strzałką zaznaczone

_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Mar 2009, 20:18   

Może jestem ślepy - strzałki nie widzieć, ale tobie się urwać kabelki od czujnika Halla, Ty musieć zwyczajnie odkręcić aparat od silnika (3 śruby) i rozebrać na części. Sobie zaznaczyć ostrą kreskę żeby potem tak samo aparat założyć, ale zapłon i tak trzeba będzie ustawić.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 31 Mar 2009, 20:27   

Ale te śrubki co są w środku czy na zewnątrz??
_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 31 Mar 2009, 20:37   

Te zewnętrze, doskonale widać jedną na zdjęciu..




pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 31 Mar 2009, 21:33   

JoeMix, strzałka jest ale czarna, dlatego jej nie widać...przemo., Trzeba było zrobić białą strzałke... bo czarna na czarnym to :tyłek: widać...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Kwi 2009, 07:48   

Mnie strzałka nie potrzebna bo wiem o co chodzi, 3 śruby montują korpus rozdzielacza do silnika, jak odkręcisz to pewnie od spodu będzie blokada która jak wyjmiesz to zejdzie ten zaczep co się w silniku zahacza i da się wycągnąć wirnik z magnesami, wtedy powinno juz być widać cały czujnik i jego mocowanie.

(pisze w ciemno, bo nie mam nigdzie rozrysowanego aparatu z CVH, a i sam nigdy nie maiłem okazji rozbierać)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo. 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: rzeszow
Wysłany: 1 Kwi 2009, 17:28   

Witam tak to urządzenie wygląda po rozkręceniu, a jak się mogę dostać do środka co jest strzałka biała



_________________
swap 1.1--> 1.4 73KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Kwi 2009, 17:56   

Nie ma nigdzie rysunków, opisu :( Wyczyść porządnie cały ten aparat, bo brudny i mało widać, zobacz czy nie ma tam w głębi jakichś śrub mocujących czy coś.

Zielona strzałka - zobacz czy to nie jest jakaś duża nakrętka czasie, bo może to być kawałek litej obudowy tez.

Czerwona strzałka - to może być trzpień do wybicia, śrubka czy coś - wtedy pewnie coś z ośli zejdzie, coś się da wysunąć.

[ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 17:57 ]
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Kwi 2009, 20:10   

dokładnie trzeba wybić sworzeń z końcówki aparatu i wysunąć wałek . Naznacz tylko wcześniej jak były zamontowane .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.