Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
29 Mar 2014, 15:00
[MK3] Hamulce - nie równo hamują, zarzuca na boki
Autor Wiadomość
Jose 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Mar 2008, 12:54   

MARIUSZ.B napisał/a:
A jednak nie ma w niektórych wersjach

Jak nie ma jak są? Przyjrzyj się tej fotce. Przewody hamulcowe wychodzące pod kątem do góry z pompy nie mają (przód), a te wychodzące w bok i do dołu mają (tył).
PS. Qboss obejrzyj dokładnie od spodu przewody hamulcowe. Może gdzieś zawadziłeś i zagniotłeś ten od feralnego koła? Trudno będzie to zobaczyć, jak jeszcze masz osłony termiczne od wydechu, bo pod nimi są schowane.
Pozdr
_________________
..____...
..|'''''@|..
c|-O,,ob
..|\__/|..
...\..../...

FIESTA CHIANTI 1.3i 94'
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Mar 2008, 13:09   

Jose napisał/a:
Przyjrzyj się tej fotce

Nie mam potrzeby żebym się przyglądał fotce, to raczej Ty się przyjrzyj :hahaha:
Chyba raczej wiem co mam pod maską.

Dla porównania przy tym silniku są regulatory

_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 13 Mar 2008, 14:44   

ja nic koło pompy pod maską niemam... a mam mk3.5 bez ABS...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Jose 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Mar 2008, 15:16   

MARIUSZ.B napisał/a:
Nie mam potrzeby żebym się przyglądał fotce, to raczej Ty się przyjrzyj :hahaha:
Chyba raczej wiem co mam pod maską.

Dla porównania przy tym silniku są regulatory

....raczej nie wiesz :P Już ktoś wyżej pisał, że są wersje z regulatorami obok pompy i na pompie. A na tamtej fotce wyraźnie widać, że są na pompie. Porównaj jak wychodzą z pompy górne i dolne przewody, to może dostrzeżesz różnice.
_________________
..____...
..|'''''@|..
c|-O,,ob
..|\__/|..
...\..../...

FIESTA CHIANTI 1.3i 94'
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Mar 2008, 17:16   

Czyli to co zaznaczyłem na zdjęciach to jedno i to samo ??

Silnik 1.3 który jest na zdjęciu pochodzi z roku 91 i ABSu nie widział nigdy.
Drugi silnik też z roku 91 a już zupełnie co innego.

_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 13 Mar 2008, 18:02   

Kurde ludki całe auto rozbierałem zmieniałem hample na mocniejsze wliczając w to bębny i na 100% nic tam takiego nie ma jedyne co mam to te dwie grusze przy pompie i właśnie od nich przewody idą na tylne hample
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Parch 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 234
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Mar 2008, 18:33   

Słuchaj, a może Tobie pompa nie wydala? Są takie opinie na forum, że do hamulcy wentylowanych i większych bębnów trzeba też mocniejszą pompę. Nie wiem na ile jest w tym prawdy, ale może o to chodzi?
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 13 Mar 2008, 19:11   

Parch napisał/a:
Słuchaj, a może Tobie pompa nie wydala?


nie ma takiej możliwości moim zdaniem sam mam heble z xr'ki przy seryjnej pompie i jest malina heble mam konkretne


też mam problem z tylnimi heblami prawe koło ciężej się obraca... musze to rozebrać jak skończe walke z zawieszeniem
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 16 Mar 2008, 18:45   

To nie wina pompy ,bo pompa w dieslu jest taka sama jak XR2i

Wymieniłem korektory ,niestety to nic nie pomogło do tego doszedł mi inny problem ,układ odpowietrzony a jak depnę hebel to opór czuje dopiero pod koniec do tego ten powoli schodzi do końca i nie ma hamulców co ciekawe dzieje sie tak tylko jak jest włączony silnik i działa serwo ,jak serwo nie pracuje to hebel jest ok ,czyż by pompa się skończyła ??
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Mar 2008, 19:55   

Mogła, pewnie się trochę napracowała przy odpowietrzaniu.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 17 Mar 2008, 11:26   

Hym może być też inna przyczyna ,ja nie jestem pewien czy pompę mam taka samą jak w XR2i bo w Dieslah z tego co wiem montowano dwa rodzaje, wiec jeśli mam mniejszą to by wyjaśniało gorsze hamowanie na tyle bo po prostu pompa nie mogła wydołać na większe hample (choć nie wiem tego do końca) a co za tym idzie mogła sie spierdzielić
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Fornal 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2004
Posty: 38
Skąd: Tczew
Wysłany: 27 Mar 2010, 11:17   Podepne się.

Kolegi pomóżcie! Grzeje się tylnie prawe koło, niedawno zmieniane szczęki, spóściłem całkiem ręczny, aby wykluczyć jego za mocnego napięcia na lince. Kiedy zdjąłem bemben żeby sprawdzic co może być przyczyna, nie zauważyłem nic nadzwyczajnego - wszystko na swoim miejscu, ale przy zakładaniu bembna zauważyłem, ża kiedy wścisnę cylinderek francuzem, on nieco odbija, powodując rozszerzenie się szczęk i zaskoczenie kolego ząbka na samoregulatorze (zbirniczek płynu był otwarty). Wydaje mi się, że kiedy wcześniej w tym grzebałem i wcisnąłem cylinderek, to on pozostał w punkcie "0". W efekcie aby założyć bemben musiałem jednocześnie zwalniać samoregulator, zaciskać szczęki i założyć bemben. Czyli mamy prawdopobną przyczyne grzania się wcześniej tego koła - lekkie tarcie kładziny o bemben. I teraz mam takie wątpliwości i prośbę do jakiegoś bardziej doświadczonego majstra o podpowiedź. Czy rzeczywiście tak jak podejrzewam cylinderek nie powinnien sam odbijać po jego wciśnięciu i dlaczego tak się dzieję, czy:
- uszkodzony cylinderek ( lepiej zmienić cały, czy regenerować zestawem naprawczym),
- słaba sprężyna zaciskająca ponownie szczęki po ich rozwarciu ,
- zapchany przewód hamulcowy, niepozwalając na cofnięcie się płynu, a tym samym "wciśnięcia" cylinderka.
- zapowietrzony układ, ale to chyba nie co?
Z góry wielkie dzięki.
_________________
wcześniej mk2 1.6D '84
teraz mk3 1.1i '91
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Mar 2010, 12:22   

Fornal napisał/a:
Czy rzeczywiście tak jak podejrzewam cylinderek nie powinnien sam odbijać po jego wciśnięciu
Chyba powinien w środku jest sprężyna która go rozpiera na boki,,,

Fornal napisał/a:
uszkodzony cylinderek ( lepiej zmienić cały, czy regenerować zestawem naprawczym),
Jak chcesz,,,

Fornal napisał/a:
słaba sprężyna zaciskająca ponownie szczęki po ich rozwarciu
Mozliwe

Fornal napisał/a:
zapchany przewód hamulcowy, niepozwalając na cofnięcie się płynu, a tym samym "wciśnięcia" cylinderka
Możliwe,,,

Fornal napisał/a:
zapowietrzony układ, ale to chyba nie co?
Raczej nie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fornal 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2004
Posty: 38
Skąd: Tczew
Wysłany: 28 Mar 2010, 06:32   

Ok, dzieki za szybką odpowiedź.
_________________
wcześniej mk2 1.6D '84
teraz mk3 1.1i '91
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.