Wycieraczki |
Autor |
Wiadomość |
Larry76 [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 16:25 Wycieraczki
|
|
|
Witam, nie dałają mi wycieraczki tzw. przrerywane. Co robić? Działają na pierwszej i drugiej prędkośći normalnie. Czy to jakiś przekażnik? |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 17:17
|
|
|
Jeśli codzi ci o czsówki to odpowiada za nie przekaźnik, ale nie wiem który. Poszukaj na forum bo było o tym i na pewno znajdziesz. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 17:41
|
|
|
Spis przekaźników masz tutaj
Przełóż od jakiejś innej Fiesty i sprawdź czy to on padł.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Larry76 [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 19:36
|
|
|
Przekażnika brak. Proszę o jakiś symbol lub numer. Dzięki |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Wrz 2007, 20:23
|
|
|
duży czerwony . ma 3 wyjścia jeśli nie masz płynnej regulacji czasu pracy . Zazwyczaj i tak za jego nie działanie jest winny wypalony przełącznik zespolony przy kierownicy . Ale sprawdzić można przecież |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Wrz 2007, 09:32
|
|
|
A masz na pewno u siebie czasówki, bo nie w każdej fieście były. Może masz możliwość ustawienia na czasówki w przełączniku zespolonym bo np.został on już wymieniony i wsadzony od takiej która miała. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
J@rek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 743 Skąd: WawaTeam/Wawer
|
Wysłany: 30 Wrz 2007, 13:51
|
|
|
Witam wszystkich. Może i ja się dołączę do tematu ;-) mam problem z tylnią wycieraczką która raz chodzi a raz nie :-( jak mogę sprawdzić o co chodzi? |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Wrz 2007, 16:41
|
|
|
albo styki na klapie albo zardzewiały zawiasy w klapie . Popryskaj wd zawiasy a może się uspokoi . |
|
|
|
|
Larry76 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 20:57
|
|
|
też mi dziś tył nie działał wiec jak kolega podpowiedział styki na klapie przeczyściłem i jest ok. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Paź 2007, 21:15
|
|
|
zastosuj preparat do ochrony złącz stosowany w elektronice ewentualnie pokryj styki cieniutka warstwą wazeliny . |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 10:22
|
|
|
a wszystkie bezpieczniki to sprawdzone ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
ARe [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 14:35
|
|
|
Mam taki sam problem dotyczący tylnej wycieraczki, bezpieczniki sprawdziłem, są ok, styki również.... spryskuje mi tylną szybe ale wycieraczka nie wyciera.. |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Paź 2007, 15:24
|
|
|
2 metry sznurka z jednej strony i dwa metry z drugiej zaczepiasz o wycieraczke końce sznurka wsadzasz do kabiny i pociągając na przemian raz za jeden sznurek raz za drugi wycierasz elegancko sobie szybkę
Jest to jednak układ profii stosowany często w sportach motorowych tudzież najczęściej w rajdach samochodowych |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.