Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

silnik z escorta w fiescie 1,6 8 zaworow
Autor Wiadomość
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:28   silnik z escorta w fiescie 1,6 8 zaworow

witam serdeczne wszystkich,
mom pytanie czy wkladal ktos silnik do fiesty z escorta 1,6 ale z escorta takiego
http://moto.allegro.pl/it...escort_xr3.html jak w zalaczniku mk3
aha fiesta oczywiscie mk3 zecz jasna :)
pozdro
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:35   

silnik ten sam co w fieście mk2xr2 czyli ten sam ( z małymi zmianami co w mk3xr2i ) czyli CVH

z tegoo co widzę to kolo nie wie co ma bo silnik powinien mieć 110KM i dwa gaźniki a do tego morze mieć mechaniczne kasowacze luzu zaworowego .

Napisz mu żeby Ci przesłął zdjęcia komory silnika to nam sporo wyjaśni bo jeżeli to faktycznie xr3 na gaźnikach to warto go łyknąć
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:43   

hmm jest maly proble to zdjecie jest dla przykladu :) ja mam escorta do odebranai z silnicziem 1,6 tylko czy to dranstwo spasuje na lapach do mk3
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:55   

jeżeli tam siedzi CVH odpowiedź brzmi TAK ( morze mieć inne łapy - wtedy pozostanie ci jedynie zdiobycie łap od mk3 która miała w sobie CVH i przykręcenie ich do silnika z escorta )

Trochę szkoda go rozbierać ( jeżeli to oryginalny xr3 albo zwany tym mianem niesłusznie rs ) 1981 to był dobry rocznik ;-) nie lepiej zapodać jakiegoś boba z ikserki - pełno siętego wala po rynku ( z drugiej strony wolnossące CVH były chyba solidniejsze przed 86 rokiem )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Cze 2007, 00:04   

ja sie tam zbytnio na tym nie znam i wiem ze tam jest te 1,6 jakies :) a escort do teanimacji sie raczej nie nadaje bo z tego co ja go widziem to jest zazarta tak podloga ze nie wiem czego sie trzymaja kielichy :) masakra poprostu
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Cze 2007, 00:10   

W takim razie ja wycofuję swoje zdanie nt pasowania . W tym aucie może siedzieć wszystko ( niekoniecznie CVH tylko np ohv lub valencja ) i wszystko ( nawet jeśli CVH to 1.1 lub 1.3 lub 1.4 lub 1.6 ) . Kupujesz kota w worku i nikt Ci nie powie co w nim jest ( a pomysłowośćpolskich mechanikó nie zna granic )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Cze 2007, 07:04   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
z tegoo co widzę to kolo nie wie co ma bo silnik powinien mieć 110KM i dwa gaźniki a do tego morze mieć mechaniczne kasowacze luzu zaworowego .


nie dokońca masz racje Żółw. to moze być zwykłe xr3 na 1 gaźniku i mocy 96KM bo takie tesz szły.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 12 Cze 2007, 19:53   

PumaRST napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
z tegoo co widzę to kolo nie wie co ma bo silnik powinien mieć 110KM i dwa gaźniki a do tego morze mieć mechaniczne kasowacze luzu zaworowego .


nie dokońca masz racje Żółw. to moze być zwykłe xr3 na 1 gaźniku i mocy 96KM bo takie tesz szły.


wiem , ale TY wiesz że jestem optymistą ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Cze 2007, 20:21   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
wiem , ale TY wiesz że jestem optymistą ;-)


raczej marzycielem :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów felgi 13" od escorta w fiescie mk4
Gość Mechanika 5 4 Lis 2007, 22:42
odyniec
Brak nowych postów silnik pumy we fiescie mk4
wojtask Mechanika 4 4 Lut 2008, 15:24
Gość
Brak nowych postów Silnik : przekładka 1,3 z escorta 97r
pablo_zio Mechanika 10 5 Gru 2005, 20:35
pablo_zio
Brak nowych postów [MK3.5] Silnik 1.6 z Escorta na swap?
adam90gt2 Tuning mechaniczny 12 12 Paź 2010, 14:06
bigel


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.