Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Problem z podłaczeniem ALTERNATORA!
Autor Wiadomość
krzysio_20
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2007, 13:40   Problem z podłaczeniem ALTERNATORA!

Witam. Kupiłem ostatnio alternator do fiesty mk3 firmy bosch a do tej pory miałem w samochodzie alternator magneti marelli. Czy ktoś wie jak podłączyć alternator boscha zamiast mm? Prosze o pomoc. kaput
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sty 2007, 17:19   

jasne ze wiem.
W magneti masz jeden czerwony przewód gruby tzw PLUSOWY GORACY (zawsze na nim jest napięcie) . I niebieski od kontrolki .
W altku boscha masz 3 przewody wiec musisz iść do sklepu z częściami do rozruszników i alternatorów i kupić nowa kostke do boscha. Odcinasz oczko i robisz rozgałęźnik i z 1 przewodu orginalnego robisz dwa cieńsze nieco . Zarabiasz te dwa przewody do nowej kostki która kupiłeś pod 2 duże konektorki (złączki) a niebieski przewodzić trzeba deczko przełużyć i zarobić pod mały konektorek . Wszystko wkładasz do kostki (obudowy plastikowje i koniec tematu)
 
 
 
krzysio_20
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2007, 18:43   

no właśnie mylisz sie bo to przy alternatorze magneti są trzy przewody (dwa czerwone i jeden niebieski) i to przy nim właśnie jest kostka a przy boschu nie ma kostki i wydaje mi się że podłącza sie tylko dwa przewody... tylko które gdzie?
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 20 Sty 2007, 18:51   

krzysio_20 napisał/a:
przy boschu nie ma kostki i wydaje mi się że podłącza sie tylko dwa przewody... tylko które gdzie?
gruby leci jako plusowy w boschu a cienki do kontrolki.. masą jest obudowa. kwestia co był 3 kablekiem w magneti bo nie znam tego świństwa
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sty 2007, 18:55   

z tego co widze
i z PW musisz odciąć kostke i zakuć duże oczko na dwóch czerwonych przewodach grubych oczko chyba o ile dobrze pamiętam Fi 6 albo 8 . Wystaje jeszcze jedna śruba i pod nia podłaczasz niebieskiego od kontrolki . Taki układ jak piszesz to jakiś zlep VW albo altek z czegoś w stylu granada/taunus ewentualnie jakiś dizel bo tam też takie cuda były
 
 
 
krzysio_20
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2007, 18:56   

przy magneti są dwa takie same czerwone, jak patrzyłem na schemat to oba lecą do bodajże rozrusznika a trzeci jest cienki niebieski. na altku boscha mam napisane jakieś B+ i D+ przy mocowaniach kabli, co to znaczy?

[ Dodano: Sob Sty 20, 2007 18:57 ]
mam prośbe nie piszcie skrótami bo ja jestem zielony w tych sprawach ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Problem po regeneracji alternatora.
Karol90 Elektryka 30 22 Lut 2011, 21:12
Tomto
Brak nowych postów [MK4] Problem po wymianie paska alternatora ociera o plastik
Pasek ociera o osłony
skola Mechanika ogólna 0 3 Lis 2013, 19:39
skola
Brak nowych postów wymiana alternatora
wymiana alternatora we fieście 1.3i 93' 55a na 70a z 1.6D 89'
Kam'ol Elektryka 7 8 Gru 2005, 23:24
diodalodz
Brak nowych postów Osłona alternatora???
Gość Mechanika 6 22 Mar 2008, 12:40
maczeta10
Brak nowych postów Wydajność alternatora
MATEUSZ Elektryka 5 21 Lis 2005, 16:25
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.