Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:15
Znowu moja elektryka !
Autor Wiadomość
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 11 Wrz 2006, 16:56   Znowu moja elektryka !

Pisałem juz o falujących obrotach byłem dziś w serwise bosch uprzejmy pan mi podłaczył fieste do kompa a tu nic żadnych błedów w komputerze no to jedziemy dalej teraz diagnoza przy pracującym silniku a tu :
kod 15 czujnik położenia przepustnicy
1. to dziwne czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ?
zrobiliśmy jeszcze raz test na pracujacym silniku i znowu wyswietliło sie cos takiego:

2.kod 50 kod identyfikacyjny modułu EEC4 co to oznacza ?

Teraz pytanie czy jak zrobiłem test na pracującym silniku poraz drugi tojuz niebyło kodu 15 dlaczego czy komp sobie go wykasował ?

Sprawdziłem jeszcze sonde i okazało sie że wykres jest prosty a powinien byc pofalowany i że silnik dostaje zadużo paliwa co to oznacza ?
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 11 Wrz 2006, 21:36   Re: Znowu moja elektryka !

Marcinus napisał/a:
czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ?

tak :yes:
_________________
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Wrz 2006, 22:52   

sprawdź omomierzem czujnik przepustnicy . Najlepiej wychyłowym .
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 12 Wrz 2006, 19:37   

czujnik połozenia przepustnicy wymieniony i żadnych efektów dalej to samo HELP !!!!!
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Wrz 2006, 20:48   dłuuuugi

Witam!

Posiadam Fofi jak w opisie obok 104KM. Od2 tygodni auto zaczęło szarpać około 1800-2000 obrotów. Przy gwałtownym ruszeniu z wciśniętym gazem tego nie czuć, natomiast przy powolnym ruszaniu i jeździe w mieście na tzw. podtrzymaniu prędkości, gdy obroty znajdą się w okolicy 1800 obr auto wali żabki (od 2 tyg coraz mocniejsze).

1. świece zmienione wczoraj (bez zmian)
2. na diagnozie był kod 11 (w pmięci brak błędów), potem wykazało kod 35 czyli czujnik położenia przepustnicy (na wyłączonym silniku). I teraz moje prośba, czy ktoś posiadający sprawny czujnik mógłby pomierzyc opory na nim miedzy poszczególnymi nóżkami. Na potencjometrze nie mam opisanych numerów nóżek, ale zerkając na opis z książki błędów to tylko mam jeden pomiar w normie. Trzeci ma identyko silnik, miezyliśmy opór i tez wychodzi, że tylko jeden pomiar jest w zakresie (i stąd moje pytanie - u niego nie ma takiego szarpania).
3. krokowiec będzie czyszczony na dniach, ale sądzę że to nie on, bo auto się nie dławi. Jest tylko to jedno szarpnięcie w zakresie powyżej.
4. chciałbym przeczyścić przepływomierz, ale nie wiem gdzie on jest.
5. czy w tym silniku reguluje się luz zaworowy, czy tez ma on regulacje hydrauliczną?
6. auto posiadam 2 miechy, ale szybko sie go uczę
7 zdolności manualne i elektryczne w stopniu podstawowym posiadam to chyba dam radę (z fso truck większe były problemy i dalo sie jeździć :)

Pozdrawiam i oczekuję szybkiego helpu, bo kupić czujnik za 406 zł w sklepie forda umiem.


P.S. Wbrew pozorom czujnik przepustnicy forda da sie rozebrać i przeczyścić be uszkodzenia go, ale to nie pomogło

Te stalowe tulejki działają jak zatrzaski i trzymają go przed rozleceniem sie na 2 połówki. Złożenie go jest trudniejsze, ale możliwe. :D

21:38 Najwazniejsze, zapomniałem powiedzieć, obroty na biegu jałowym nie chcą zejśc poniżej 1300. Na poczatku schodził bez problemu, potem raz na jakiś czas, a teraz to do 1000 zejdzie raz na 15-20 razy (mimo przegazowania nie spadaja na 1000 - wiem objawy wskazuja na krokowy, ale czy to powoduje ta dziurę?

Sorki za długi post

23:00 Analuzując poprzednie posty z problemami XR-ek kompreska wygląda tak
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 12 Wrz 2006, 23:22   

Tommur napisał/a:
Wbrew pozorom czujnik przepustnicy forda da sie rozebrać i przeczyścić be uszkodzenia go, ale to nie pomogło
Ten typ to tak, a spróbuj to zrobić od 1,1 czy 1,3.... Też się da rozebrać, ale to bardzo ryzykowna operacja.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Wrz 2006, 00:02   

Wiem, że inaczej ten wygląda. Ale za to nie radziłbym tego przewiercać w celu przepłukania. Nie za bardzo widziałem tam miejsce na wiercenia. W 1,1 to inna sprawa.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 13 Wrz 2006, 00:14   

Tommur napisał/a:
Wiem, że inaczej ten wygląda. Ale za to nie radziłbym tego przewiercać w celu przepłukania. Nie za bardzo widziałem tam miejsce na wiercenia. W 1,1 to inna sprawa.
Własnie o tym mówię. 1,1 - 1,4 jest inny. Co do wiercenia, to mozna się zagłębić ok 0,5 mm po przejściu wiertła przez obudowe, bo dalej wejdzie już w ten grafit, w twoim też na pewno jest luz, ale skoro można rozebrać, to też bym tak zrobił a nie wiercił :ok:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: ELEKTRYKA FAQ - lista zebranych instrukcji i fotorelacji
-- ZAJRZYJ TUTAJ ZANIM ZAPYTASZ --
trzeci Porady eksploatacyjne 0 13 Lis 2011, 12:59
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ELEKTRYKA FAQ - lista zebranych instrukcji i fotorelacji
ZAJRZYJ TUTAJ ZANIM ZAPYTASZ
bidżej Porady eksploatacyjne 0 20 Mar 2010, 20:43
bidżej
Brak nowych postów znowu o kontrolkach???
jestem laikiem!!!
ernwolf Elektryka 3 2 Sty 2006, 21:16
Gość
Brak nowych postów To znowu ja i moj obrotomierz...
zyga Elektryka 7 31 Mar 2005, 19:15
Gość
Brak nowych postów ...znowu o przewodach do radia.
Gość Car Audio i CB 2 24 Lip 2006, 20:04
Bart_Skrzyszow


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.