Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wywala olej do gaźnika
Autor Wiadomość
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 19 Sie 2006, 17:19   [MK3] Wywala olej do gaźnika

:ok:
Jak w temacie chodzi mi o to że wywala mi olejdo gaźnika. Zajzałem do filtra powietrza a tam gaźnik zapluty olejem filtr to samo.
Byłem u jednego mechanka i mówie że "chyba olej mi bierze" on powiedziłał że tak te silniki mają.???? Wczesniej dolewałem mu olej co 2 tygodnie jakiś 1L na 1000 km. Ale to troche dziwne mi się wydaje czy tak ma być.?

Z tego co wymyśliłem i zobaczyłem to olej wywali mi przez "odme" dlaczego tak robi ??

Co mogę zrobić aby przestało tak robić i nie tracić niepotrzebnie kasy na olej ???

Proszę o rady coś wymienic , albo coś ...... bo sam nie wiem.
Dzieki z góry
:ok:
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2010, 08:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Sie 2006, 17:50   

Wyjście najlepsze - Zrobić remont
wyjście gorsze odłączyć odme dorobić kawałek rury i skierować ja na asfalt (albo do butelki) . Trzeba jeszcze sprawdzić sam zaworek w filtrze powietrza ale raczej na rewelacje nie licz . Silnik ma dość i koniec .
 
 
 
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 19 Sie 2006, 18:54   

:-(
Ma dość ????

Czyli co mam do remontu. Tylko nie pisz że cały silnik bo studenta na to nie stać. :-(

Ale jak juz to co mam robić ?? Pierścienie , uszczelniacze ...?? Czy coś jeszcze ??
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Sie 2006, 19:01   

tego sie dowiesz po rozebraniu . Zazwyczaj szlif bloku plus nowe tłoki i pierścienie . reszta często jest ok .
 
 
 
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 19 Sie 2006, 19:32   

:-( O ja pier......!!!!!!!!

A nie da się jakoś pokombionować. Holercia troche by mnie to wyniosło. A jak bym zmienił pierścienie o uszczelniacze może by ro wystarczyło.???

Jak myslicie ??
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 19 Sie 2006, 19:34   

bez robiórki silnika nie ma co mysleć - jak rozbierzesz to dopiero bedzie wiadomo co jest do roboty
_________________
 
 
 
zokko 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 39
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: WuWuA
Wysłany: 21 Sie 2006, 10:35   

mógłby ktoś przy okazji orientacyjnie napisać, ile np kosztuje wymiana pierścieni ze szlifowaniem bloku? jakieś przykładowe ceny, segregowane chociażby województwami?
_________________
gdzie noge postawie na wyprawie tam sie bawie (;
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sie 2006, 11:13   

jak szlifujesz blok musisz zmienić pierścinie i tłoki bo zwięsza sie średnica cylindra wiec musi zwiększyć sie tłok .
 
 
 
Wodz


Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 40
Skąd: Okolice Rzeszowa
Wysłany: 21 Sie 2006, 12:41   

Taniej wyjdzie tulejowanie bloku.Oczywiście jeśli Twoje tłoki nadają sie do dalszego użytku.




Pozdrawiam.
_________________
Ford Fiesta Xr2(mk1)
Fiesta stara ale jara!!!
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 21 Sie 2006, 15:28   

Ja własnie jestem w trakcie romontu wymiany pireścieni panewek tłokowych łancucha i zapłace 1200 zł Nie jest to mało ale zakładam pierścienie niemieckie getz chyba nie pamietam nazwy .
 
 
 
zokko 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 39
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: WuWuA
Wysłany: 21 Sie 2006, 23:02   

whoah... to chyba pozostane przy wymianie uszczelki głowicy i klawiatury :D :D :D
_________________
gdzie noge postawie na wyprawie tam sie bawie (;
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sie 2006, 23:03   

ale tulejowanie jest lichym rozwiązaniem . Z bloku jest cieżej odprowadzane ciepło pozatym tuleje sie czasem obrywaja .
 
 
 
Jimbo
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sie 2006, 01:19   

hmmmm.... tak sobie czytam ten temat i mysle ze nikt nie wpadl na pomysl ze mu sie mogla odma zatkac poprostu... jest to mozliwe prawda? gdybys odkrecil wlew oleju w czasie pracy i sprawdzil czy dmucha z otworu to bys wiedzial czy masz remont przed soba...
mi troche odma sie poci przy bloku silnika ale i z korka troche dmucha. ale poki 10 letni diesel zapala bez problemu przy -25 to bede szukal problemu w ewentualnym zapchaniu sie odmy lub poprostu wymienie "obraczke" na przewodzie.

pzdr.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 22 Sie 2006, 06:52   

Jimbo napisał/a:
tak sobie czytam ten temat i mysle ze nikt nie wpadl na pomysl ze mu sie mogla odma zatkac poprostu... jest to mozliwe prawda?
Nie! Bo olej leci mu odmą w gaźnik - przecież pisał! Gdyby odma się zapchała, to by mu korek wywaliło i np uszczelniacze wału. Silnik po prostu ma zajeb..te przedmuchy - czyli leżą cylindry/pierścienie. Tak jak wszyscy piszą - jedyna rada to rozebrać i zobaczyć co jest - u mnie też tak dmuchała i się okazało że dwa pierścienie na jednym tłoku były pęknięte, ale i tak robiłem szlif, nowe tłoki i panewki i jeszcze pare innych pierdół typu uszczelki itp...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Jimbo
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sie 2006, 07:40   

spoko, nie ma po co krzyczec... tylko sie spytalem czy jest taka mozliwosc. luzuj wrotki.
 
 
goku 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Sylwester
Wiek: 43
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 226
Skąd: Makowisko/J-aw
Wysłany: 22 Sie 2006, 22:24   

:ok:
Dawno sie odzywałem, ale z tego co piszecie to mam cały silnik do roboty :-(
Nie wiem kiedy się z tym wyrobie czy wogóle zrobie w najblizszym czesie poprostu z braku kasy :-(

Co sie może stac jak bende jeszcze jeżdźił w takim stanie. Ewentualnie wymienie pierścienie i uszczelniacze bo na wiecej nie wyskrobie he he :-(

Nie ma jak to biedny student :he:

Pozdro :ok:
_________________
http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
[/quote]
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Sie 2006, 00:31   

goku napisał/a:
Co sie może stac jak bende jeszcze jeżdźił w takim stanie
Zarżniesz go z czasem tak, że do remontu już się nie będzie nadawał, tzn remontować można zawsze, ale wtedy już raczej nie będzie to opłacalne. Ale najpierw zobacz, może nie jest az tak źle i tylko pierścienie szlag trafił. Musisz zobaczyć jak wygląda gładź cylindra i jakie ma wymiary - wtedy będziesz wiedział.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Sie 2006, 00:32   

prócz spalania oleju nic wiecej sie raczej nie stanie . jeśli bedziesz trzymal dobry stan bedzie jeździć .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Sie 2006, 00:55   

diodalodz napisał/a:
jeśli bedziesz trzymal dobry stan bedzie jeździć .
Tak, 10l na 1000 km... Sam pisze że nie ma kasy, to oleju napewno nie dopilnuje!
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Sie 2006, 01:12   

jackrzec napisał/a:
diodalodz napisał/a:
jeśli bedziesz trzymal dobry stan bedzie jeździć .
Tak, 10l na 1000 km... Sam pisze że nie ma kasy, to oleju napewno nie dopilnuje!

Chodzi o to że na tą chwile poza wlewaniem oleju nic wielkiego sie nie stanie. Niech sam decyduje czy lać i jezdzić, czy rozbierać.
Nie każdy sam to rozbierze-da do szlifu-kupi co trzeba-złoży i będzie git. Co niektórzy płacą grubą kasę za każdą wizytą u mechanika.
Tak-tak, remontuj od razu i wyłóż lekką ręką 2 tys. Pozdro.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.