[MK4] Odłączenie pompy paliwa |
Autor |
Wiadomość |
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 1 Lut 2012, 22:26
|
|
|
Oto foto |
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 6 Lut 2012, 21:00
|
|
|
Może ktoś napisać jaki kolor ma przewód zasilający pompe paliwa?Jaki kolor ma na wyjściu ze skrzknki bezpiecznikow |
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 11 Lut 2012, 14:52
|
|
|
Robota zrobiona.Jak będe miał czas to wstawie foto który kabel trzeba przeciąć s skrzynce przekaźników.pozdrawiam |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lut 2012, 16:15
|
|
|
Fajnie że Ci się udało, i jak zrobiłeś odcięcie przekaźnika pompy czy zasilnia pampy? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 11 Lut 2012, 17:18
|
|
|
Zrobiłem odcłęcie zasilania pompy. wymontowałem kanape i przeciełem oplot który chroni wiązke idącą do pompy paliwa.sprawdziłem jakie dokładnie sa kolory przewodów.następpnie szukałem takich kolorów w skrzynce przekaźników.przy pomocy żarówki z kablami namierzyłem który to przewód i po sprawie.Mam nadzieję że dobrze zrobiłem odcinając pompe paliwa i że wtryski nie padną.mam gas drugiej generacji z mikserem na kołnierzu |
|
|
|
|
diodi
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: adrian
Wiek: 48 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 19 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:21
|
|
|
Witam. Kolego peugeot40619tdi, życzę ci szybkiego pojawienia na serwisie, a tak teraz bez złości dla potomności wtryski są smarowane benzyną by się nie zacierały dlatego się nie robi odcięcia pompy paliwa 10 lat zajmuję się gazem i zawsze wszystkim to tłumaczę ale i tak się upierają i wcześniej lub później wracają by wywalić przekaźnik odcięcia pompy. Pozdrawiam |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:46
|
|
|
diodi, a od kiedy wtrysk chodzi, gdy samochod jest przełączony na gaz?
Jedyne co słyszalem, że wtrysk jest chłodzony benzyną i dlatego nie nalezy pompy odłączac, ale tyczyło się to raczej aut z bezpośrednim wtryskiem do cylindra... |
|
|
|
|
diodi
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: adrian
Wiek: 48 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 19 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:55
|
|
|
Witam. Przecież napisałem że jest chłodzony benzyną a nie że działa i wtryskuje benzynę, czytaj ze zrozumieniem. Pozdrawiam |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:57
|
|
|
diodi napisał/a: | wtryski są smarowane benzyną by się nie zacierały |
Nic tu o chłodzeniu nie ma :>
A skoro nie chodzą, to co tam ma się zatrzeć? |
|
|
|
|
diodi
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: adrian
Wiek: 48 Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 19 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:59
|
|
|
Witam.powiem tak tłumaczenia dużo roboty przez takie porady dużo więc się cieszę bo klientów mam a uwierz mi montuję lpg od 2000 roku więc wiem co mówie. Pozdrawiam
ps chłodzony /smarowany benzyną |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 22:17
|
|
|
Dokladnie, nie odcina sie pompy w przypadku gdy auto jest zasilane gazem, bo czesto zdaza sie tez tak iz same iglice sie zatrzymuja, tez dla tego zaleca sie posiadanie 1/4 zbiornika paliwa dla aut zasilanych LPG, bo pompa ciagle pacuje i pompuje, a w nowszych autach zrobcie taki myk to auto wpadnie w tryb serwisowy i odetnie wszystko w kolo... ooo np corsa C 2004r... |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lut 2012, 22:23
|
|
|
hm, to mój opel calkowicie zlewał ten problem
Fordon, a co jest czynnikiem wspomagającym samoczynne zatrzymanie iglicy? Temperatura? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 07:45
|
|
|
Jak ma założoną 2 generacje z mixeram w puszcze to ma prawie na pewno zawór paliwa,,, druga sprawa jak wtrysk jest zamknięty to nie ma przez niego przepływu paliwa choć nie wiem jakie by ciśnienie było w środku więc nie ma chłodzenia,,, jak vegetagt wspomniał nie tyczy się aut z bezpośrednim,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 11:08
|
|
|
Chlopaki ale wtrysk bezposredni macie w grupie VAG, miala to Carisma GDI, ma to porsche teraz, a to co jest na zetec nie jest wtryskiem bezposrednim do komory spalania...
Iglice w wtryskach dostaja zawsze sygnal startowy w ECU przy zalaczeniu zaplonu w przypadku ziutka, opel to inna kwestia bo wtrysk nie idzie sekwencyjnie tylko dostaje Full group, w takim C20NE, w C20XE juz byl system sekwencyjny. Teraz jak odetniecie przeplyw paliwa na wtryski moze byc tak iz zatna sie wlasnie na tych iglicach, bo sa one w kazdym przypadku masa a nie plusem, wiec chac nie chcac sygnal idzie ciagle na wtrysk.... |
_________________
|
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:16
|
|
|
Przecież ja mam mikser na kołnierzu.włacze gaz a emulator odciecia wtrysku je odcina i paliwo lata sobie w układzie.a wtryski siedzą w kolektorze dolotowym więc temperatury tam nie ma żeby sie zatarły.gdyby była to sekwencja to i owszem nie mógł bym wyłączyć pompy.Czy dobrze gadam? |
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:20
|
|
|
Chce też zaznaczyć że mam silnik 1.3 Endura a nie zeteka:-) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:32
|
|
|
peugeot40619tdi, zobacz, ile kosztuje do ciebie monowtrysk / listwa wtryskowa ( bo nie wiem, czy to jest wielopunkt czy nie ), porównaj do ceny pompy paliwa i wybierz, czy bardziej opłaca się zatrzeć pompe, czy ewentualnie zatrzeć wtrysk |
|
|
|
|
peugeot40619tdi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:44
|
|
|
A NIBY dlaczeo wtryski mają sie zatrzeć?Ja mam 4 wtryski.apompa to też oddzielna bajka bo przecież jest w takim stanie jak bym wogóle nie jechał i jest wyłączona |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 18:47
|
|
|
po grzyba odcinałeś zasilanie pompy paliwa? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Lut 2012, 19:30
|
|
|
peugeot40619tdi, panowie wyżej piszą, że jednak może im sie coś złego stać
A kwestia pompy to moja pomyłka - myslalem, ze chcesz ją wyłączyć ze względu na małą ilość benzyny w baku, a nie dlatego że coś przecieka |
|
|
|
|
|