Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Odłączenie pompy paliwa
Autor Wiadomość
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 1 Lut 2012, 22:26   

Oto foto
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 6 Lut 2012, 21:00   

Może ktoś napisać jaki kolor ma przewód zasilający pompe paliwa?Jaki kolor ma na wyjściu ze skrzknki bezpiecznikow
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 11 Lut 2012, 14:52   

Robota zrobiona.Jak będe miał czas to wstawie foto który kabel trzeba przeciąć s skrzynce przekaźników.pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Lut 2012, 16:15   

Fajnie że Ci się udało, i jak zrobiłeś odcięcie przekaźnika pompy czy zasilnia pampy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 11 Lut 2012, 17:18   

Zrobiłem odcłęcie zasilania pompy. wymontowałem kanape i przeciełem oplot który chroni wiązke idącą do pompy paliwa.sprawdziłem jakie dokładnie sa kolory przewodów.następpnie szukałem takich kolorów w skrzynce przekaźników.przy pomocy żarówki z kablami namierzyłem który to przewód i po sprawie.Mam nadzieję że dobrze zrobiłem odcinając pompe paliwa i że wtryski nie padną.mam gas drugiej generacji z mikserem na kołnierzu
 
 
diodi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: adrian
Wiek: 48
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: rzeszów
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:21   

Witam. Kolego peugeot40619tdi, życzę ci szybkiego pojawienia na serwisie, a tak teraz bez złości dla potomności wtryski są smarowane benzyną by się nie zacierały dlatego się nie robi odcięcia pompy paliwa 10 lat zajmuję się gazem i zawsze wszystkim to tłumaczę ale i tak się upierają i wcześniej lub później wracają by wywalić przekaźnik odcięcia pompy. Pozdrawiam
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:46   

diodi, a od kiedy wtrysk chodzi, gdy samochod jest przełączony na gaz?

Jedyne co słyszalem, że wtrysk jest chłodzony benzyną i dlatego nie nalezy pompy odłączac, ale tyczyło się to raczej aut z bezpośrednim wtryskiem do cylindra...
 
 
diodi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: adrian
Wiek: 48
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: rzeszów
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:55   

Witam. Przecież napisałem że jest chłodzony benzyną a nie że działa i wtryskuje benzynę, czytaj ze zrozumieniem. Pozdrawiam
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:57   

diodi napisał/a:
wtryski są smarowane benzyną by się nie zacierały


Nic tu o chłodzeniu nie ma :>
A skoro nie chodzą, to co tam ma się zatrzeć?
 
 
diodi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: adrian
Wiek: 48
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: rzeszów
Wysłany: 12 Lut 2012, 21:59   

Witam.powiem tak tłumaczenia dużo roboty przez takie porady dużo więc się cieszę bo klientów mam a uwierz mi montuję lpg od 2000 roku więc wiem co mówie. Pozdrawiam

ps chłodzony /smarowany benzyną
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Lut 2012, 22:17   

Dokladnie, nie odcina sie pompy w przypadku gdy auto jest zasilane gazem, bo czesto zdaza sie tez tak iz same iglice sie zatrzymuja, tez dla tego zaleca sie posiadanie 1/4 zbiornika paliwa dla aut zasilanych LPG, bo pompa ciagle pacuje i pompuje, a w nowszych autach zrobcie taki myk to auto wpadnie w tryb serwisowy i odetnie wszystko w kolo... ooo np corsa C 2004r...
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Lut 2012, 22:23   

hm, to mój opel calkowicie zlewał ten problem :-P

Fordon, a co jest czynnikiem wspomagającym samoczynne zatrzymanie iglicy? Temperatura?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Lut 2012, 07:45   

Jak ma założoną 2 generacje z mixeram w puszcze to ma prawie na pewno zawór paliwa,,, druga sprawa jak wtrysk jest zamknięty to nie ma przez niego przepływu paliwa choć nie wiem jakie by ciśnienie było w środku więc nie ma chłodzenia,,, jak vegetagt wspomniał nie tyczy się aut z bezpośrednim,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Lut 2012, 11:08   

Chlopaki ale wtrysk bezposredni macie w grupie VAG, miala to Carisma GDI, ma to porsche teraz, a to co jest na zetec nie jest wtryskiem bezposrednim do komory spalania...
Iglice w wtryskach dostaja zawsze sygnal startowy w ECU przy zalaczeniu zaplonu w przypadku ziutka, opel to inna kwestia bo wtrysk nie idzie sekwencyjnie tylko dostaje Full group, w takim C20NE, w C20XE juz byl system sekwencyjny. Teraz jak odetniecie przeplyw paliwa na wtryski moze byc tak iz zatna sie wlasnie na tych iglicach, bo sa one w kazdym przypadku masa a nie plusem, wiec chac nie chcac sygnal idzie ciagle na wtrysk.... <8>
_________________

 
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:16   

Przecież ja mam mikser na kołnierzu.włacze gaz a emulator odciecia wtrysku je odcina i paliwo lata sobie w układzie.a wtryski siedzą w kolektorze dolotowym więc temperatury tam nie ma żeby sie zatarły.gdyby była to sekwencja to i owszem nie mógł bym wyłączyć pompy.Czy dobrze gadam?
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:20   

Chce też zaznaczyć że mam silnik 1.3 Endura a nie zeteka:-)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:32   

peugeot40619tdi, zobacz, ile kosztuje do ciebie monowtrysk / listwa wtryskowa ( bo nie wiem, czy to jest wielopunkt czy nie ), porównaj do ceny pompy paliwa i wybierz, czy bardziej opłaca się zatrzeć pompe, czy ewentualnie zatrzeć wtrysk :)
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 13 Lut 2012, 17:44   

A NIBY dlaczeo wtryski mają sie zatrzeć?Ja mam 4 wtryski.apompa to też oddzielna bajka bo przecież jest w takim stanie jak bym wogóle nie jechał i jest wyłączona
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 13 Lut 2012, 18:47   

po grzyba odcinałeś zasilanie pompy paliwa? :9:
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Lut 2012, 19:30   

peugeot40619tdi, panowie wyżej piszą, że jednak może im sie coś złego stać :P

A kwestia pompy to moja pomyłka - myslalem, ze chcesz ją wyłączyć ze względu na małą ilość benzyny w baku, a nie dlatego że coś przecieka :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.