Przesunięty przez: trzeci 4 Cze 2012, 23:10 |
Youngtimer Party 2012 - temat ogólny |
Autor |
Wiadomość |
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 19:53
|
|
|
Kuba, a weź się tak zastanów, ile wśród naszych fiest do tej pory startujących w YTP jest seryjna? Szczepana póki co. Pozostali w najlepszym razie OPEN. |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 19:57
|
|
|
no bo sie robi auto tak zeby można było bezproblemowo a nie niewiadomo co ( bez gupich skojarzeń proszę)
ten regulamin tyczy sie takze "klasycznych wypatroszonych" beemek i crxów więc tak żle nie jest |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 23:39
|
|
|
magda nie wiem czemu sie upierasz nad klasa open. jezeli przyjade swapowana fiesta 1.3 na 1.8 w seryjnym wnętrzem, to powinienem byc w klasie b 2000, bo mam skundlona pseudo rs'ke. Silnik zostal wymieniony na motor występujący fabrycznie w danym aucie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 23:43
|
|
|
Tak, jeżeli maz z fiesty to jasna sprawa.
Ty w B2000, Kuba też, ale reszta to juz nie bardzo. |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Mar 2012, 00:16
|
|
|
Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 7 Mar 2012, 07:34
|
|
|
Pyros napisał/a: | Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 | |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Mar 2012, 09:38
|
|
|
Pyros napisał/a: | Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 |
No
a ja swapa na 1,6 |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 8 Mar 2012, 08:45
|
|
|
Ty a jak już zrobię Paszteta to w jakiej klasie będę startował - |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 8 Mar 2012, 20:35
|
|
|
Czytajcie to:
Cytat: | Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu. Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu. |
Idąc tym tropem zastanawiam się jak ma się to do mojej Brązowej i wnioskuję:
Cytat: | Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu. |
Czyli Moja Brązowa z silnikiem 1.8td można podpiąć pod fiestę mk5(chyba) co miała silnik 1.8td i w ten sposób łapię się do klasy A.
Ale to takie moje przemyślenia na szybko - ale w sumie zależy jak interpretować ten przepis
I dalej:
Cytat: | Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu. |
Przykładowo silnik pitera - 2.0, pojemność która nie była stosowana w fieście mk3 - ale już w fieście mk6 były 2.0 litrówki 16 zaworowe - więc interpretując to w ten sposób też się łapie, bo nie chodzi tylko o dany model a o:
Co wy na to??
Wnioskuje, że problemem było by wystartowanie fiestą z silnikiem bmw - przykładowo |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Mar 2012, 20:48
|
|
|
Romek przekombinowales, 1.8TD miala w serii MK3 fiesta, co za tym idzie nie byl to silnik wypuszczany rownolegle z twoim modelem pojazdu. Co innego w przypadku Pitera gdzie Escort MK5 mial w serii RS2000, co za tym idzie od 90r do 98...
A ja mam przewalone jak w ruskim czolgu |
_________________
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Mar 2012, 22:40
|
|
|
hmm, rs2000 byl montowany rownolegle w wiekszym bracie fiesty, escorcie, wiec ..... |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 9 Mar 2012, 21:20
|
|
|
luk-90 napisał/a: | hmm, rs2000 byl montowany rownolegle w wiekszym bracie fiesty, escorcie, wiec ..... |
Więc nie może być zastosowany
Według zapisów obecnego regulaminu można wsadzić każdy silnik z produkowanego równolegle z naszymi MK3 Forda , pod warunkiem że jego pojemność nie przekracza 1800 cm3 a ilość zaworów 16.
Bo największy silnik benzynowy jaki był montowany w MK3 to właśnie 1.8 16V.
RS 2000, 2.0 z Mondeo już pod to nie podchodzą ze względu na pojemność.
1.8 TD może być ale tylko w MK3 |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Mar 2012, 01:47
|
|
|
hmmm. nie ukrywam, że jeżeli mój silnik wyzionie ducha( tfu tfu wypluć to) to z pewnością wleci słupek z 2.0. Czy na YTP się wtedy zakwalifikuje czy nie, mówi się trudno. Miejmy nadzieje, ze do tego czasu zmienię auto. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 08:47
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu.
Czyli Moja Brązowa z silnikiem 1.8td można podpiąć pod fiestę mk5(chyba) co miała silnik 1.8td i w ten sposób łapię się do klasy A. |
Oj romek romek, widac ze regulaminow w polskich sportach samochodowych to sie za duzo nie naczytales
Jesli pisza ze rownolegle do modelu / generacji to znaczy ze rownolegle do lat produkcji modelu fiesta, generacji MK I. I kropka.
Mozesz wlozyc wszystko co ma do 1,6l pojemnosci, 8 zaworow i jest benzyniakiem |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 09:47
|
|
|
Nie chciałem sie tu udzielać, ale fantazja Was chłopaki ponosi.
Tak jak pisze Qzyn. Lata produkcji to lata produkcji, a model to model (mk3, mk4, mk5 itd). A nie że modelem jest fiesta 1968-2012
Chcecie mieszać w silnikach to zostaje chyba klasa open i już. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 16:55
|
|
|
No tak teraz już rozumiem. Przdczytałem sobie to parę razy i wasze uwagi do tego i już rozumiem o co chodzi.
Ogólnie nie zmienia to faktu, że bez problemów można pojechać nawet w klasie open - to w jakiej klasie i tak nie ma znaczenia na takiej imprezie jak ytp i to chyba jest najfajniejsze |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 18:42
|
|
|
No właśnie teraz to mi Romek zabiłeś ćwieka... czytam ponownie ten genialnie napisany regulamin i zaczynam się zastanawiać. Bo jeżeli jest to mk3 i ma max 1.8, w dodatku z fiesty mk3, to wiadomo, grupa B. Jeżeli max 1.8 z auta produkowanego równolegle z MK3 Grupa B, Jeżeli silnik pochodzi z nowszego forda lub auta innego producenta klasa OPEN. To jest jasne. Ale co z silnikami o pojemności wyższej, na przykład 2.0? Bo nic nie piszą w zasadach kwalifikacji do klasy OPEN o pojemności większej niż seryjna, o pojemności nic tam w ogóle nie wspominają, więc jak? 2.0 w mk3 to w końcu OPEN czy wcale? Bo teraz już zdurniałam...
Kwestię, że do OPEN klasyfikuje się decyzją organizatoró (czyli może, a nie musi nawet, jak założenia teoretycznie spełnia) w tej chwili pomijam. |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 19:09
|
|
|
Pomijając dywagacje. Ilu z Was co mają 2.0 ma to wbite w dowód? Złośliwiec z BK już tylko na tym może uwalić.
Zazwykle auta buduje się pod klasy/imprezy, a nie impreze robi się pod kombinowane auta. Klasa Open też musi mieć jakieś ograniczenia bo to YTP, a nie RPP lub RSMP. Chociaż tam są znacznie większe ograniczenia.
Najlepiej chyba napisać do organizatora maila/pismo, a nie gdybać. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 19:24
|
|
|
jaka pojemność w dowodzie to ich za bardzo nie interesuje, tak usłyszałem podczas bk |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Mar 2012, 20:52
|
|
|
Bo na YTP na bk z dowodu to zdaje się tylko aktualny przegląd patrzą, o ile mnie pamięć nie myli. Za to zgadzać się musi to, co pod maską, z tym, co zawodnik zadeklarował w zgłoszeniu, na podstawie którego kwalifikują na klasy. |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
|