Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:25
[MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid
Autor Wiadomość
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Lis 2009, 20:43   

Gwid napisał/a:
( czekam na zdjęcie od Trzeciego bo juz czekaja zrobione w Szczecinie - za co jestem bardzo wdzięczny)

Odbiorę je w poniedziałek, gdy zostawię Spadek do rozpórkowych przymiarek.
Porobię trochę fotek, ale sam wiesz to tylko N73, więc rewelacji się nie spodziewaj ;-))
Felgi przywiozę w ostatni tydzień listopada, gdy będę miał kurs do Rzeszowa.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 08:26   

Aż sie nie mogę doczekać :)

W związku z wydaniem mnie Asi przez Anjko :krzesłemgo: mogę już jawnie mówić o modyfikacjach jakie przewidziałem na wiosnę i na które jestem przygotowany.
Otóż mam już wałki ( eco), przepustnicę, kolektory ( tommi) i komputer ( jajko nunu ). - wszystko od wersji 130 KM :hihihi:

Tak wiec na wiosenkę S'klarnia będzie już Rs'klarnią pełną gębą.

Zgodnie z pomysłem Fordona chyba kopsniemy sie na hamownie we 4 - anjko, sowa, dawidek i ja zeby porównać możliwości oraz zauważyć jaki wpływ miały modyfikacje u Dawidka na moc ( projekt znacznie zaawansowany). jak nie wymiękniemy to w tym roku to zrobimy :)
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Lis 2009, 08:49   

Idziecie grubo.
Na kolejnym ASJ to już mało kto cie dogoni :9: :yes:

No chyba że będzie sporo zakrętów :-P
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 09:50   

Piter szukam tylniej belki ze stabem :-P wiec na zakrętach też będziesz miał problem :hihihi: no i oczywiscie tylnich hamulców od eski bo te z 1,3 jakoś nie wzbudzają mojego zaufania ( eco sie zareklamował co do samych bębnów). Zapomnialem wspomniec o blacharce - progi, maska, nadkola ( prostowanie + nakładki od Anjko).

Będzie cud, miód i orzeszki :twisted:
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:28   

Są juz pierwsze efekty pracy Szczecinskiego magika :-)
Felusie do szklarni czekają na wiosne:


BIG TENKJU for trzeci za przysługę :-) :piwkowanie:


Felgi to TSW 14' 7j. Zostały w nich wygładzone zadziory pokrawężnikowe i póżniej pomalowane proszkowo na ciemny grafit. Samych użytych warstw nie znam, może Artur będzie w stanie coś więcej powiedzieć, ale na pewno są zrobione profesjonalnie.

Ten sam czarodziej będzie robił rozpórki do obu czarnulek i jeszcze paru autek z klubu.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:35   

Nie ulega wątpliwości że felgi fajne, świetny kolor i robota wygląda profi.
S'KLARNIA będzie się super na nich prezentować.
O jakich rozporkach mowa? Myślałem że siekierka ma rozpórki?

Choć mi osobiście nie podobają się felgi z ramionami osadzonymi na zewnątrz. I wydają się bardzo kolizyjne.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:43   

Piter. Rozpórki przednich kielichów pod maską :twisted: .
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:43   

ekstra są te felusie :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:49   

Piter kwestia opon. Polowac będziemy na takie z rantem ochronnym (jak moje tojtoje np) i wtedy felga jest bezpieczniejsza. Oczywiście podstawa nie jezdzic po kraweznikach :-)

Rozpórek póki co nie ma zadna, a mowimy o rozporkach kielichow oczywiscie.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Lis 2009, 17:50   

Siekierka stoi o ile pamiętam na Supersporcie -40, tak? A na jakich amorach? Dodatkowo porozpurkowana będzie piekielnie sztywna i twarda. Wiem co mówię :devil: Tył też ?
A na jakim zawiasie stanie S'KLARNIA ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 16 Lis 2009, 19:36   

Gwid napisał/a:

Otóż mam już wałki ( eco), przepustnicę, kolektory ( tommi) i komputer ( jajko nunu ). -



zapomniałeś dodać że w zestawie masz wpierdul ( sowa )

za ukrywanie rzeczy nie do ukrycia :rotfl:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lis 2009, 19:55   

dla mnie zazwyczaj jak nima rantu to nima felgi - ale te jakieś takie smakowite :fox:
a co z układem kierowniczym i jego epilepsją?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:02   

Piter - widzisz tutaj jest pies pogrzebany. Nie wiem czy chce ruszać zawieszenie :ra: :la: Lubię szklarnie jako cywilny samochodzik, a zglebowanie jej bardziej będzie nieprakytczne bo nią nawet po drogach leśnych jeżdże jak trzeba i świetnie sobie radzi. Fakt, że obniżenie zdecydowanie polepszyło by przyczepność na zakrętach ale....
Myśle nad tym intesywnie, wiem czego nei chcę oraz co mnie troche odstrasza - zawiecha u Asi. Nie chce iść w tym kierunku ;-|

Skorupiasty - ile można być grzecznym chłopcem :-P Pozatym wiedziałem że ona wie ze ja wiem :-P

Bidżej - zarypiście to określiłeś, jak z epilepsią niby zdrowy a jak przpierdz@3! to nie ma co zbierać z człowieka/ samochodu. Po wymianie końcówki i drążka drgania uspokojiły sie i jak narazie na 500km raz o sobie dały znać:/ ni ciul nie idzie namierzyc cholerstwa. Po wymianie są mniej odczuwalne ale nadal występują przy V≥140 km/h ( i to nie zawsze)
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
Ostatnio zmieniony przez Gwid 16 Lis 2009, 21:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:12   

Matu - pomyśl o zawiasie z S-ki , RS-ki lub ikserki . Przy dobrym felunku ( jaki masz ) i dobrych gumach da to fajny kompromis pomiędzy komfortem , a prowadzeniem ( nie musisz iść tak hardkorowo jak Sowa ) .

Co do bycia grzecznym chłopcem - Hmm - już na ostatnim ASJ jakoś go nie było widać jak mi na dupie usiadłeś :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:23   

szklarnia ma w tej chwili jakby zawias z xrki.... sprężyny ma seryjne po siekierap, a amorki przynajmnej przód dedykowane do Ski. tył unisex <8> przód gazowo-olejowe sachsy, tył roczne gazówki chyba Delphi.
Namawiam Łosia na max eibachy, bo sama ją nieraz biore w trudniejszy teren, gdzie siekiera nie da rady przejechać. Dwóch zglebowanych aut w rodzinie nie można mieć <8>

Piter siekiera ma cały zestaw SuperSporta amory + sprezyny - 40. Po rozporkowaniu juz twardsza nie bedzie, tylko sztywniejsza co jej sie baaaardzo należy i przyda bo duzo teraz jeździ i niestety na takim zawiasie buda obrywa.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:44   

To ja dorzucę coś co juz dawno powinno tu być tylko właściciel nie ma czasu bo jest knuciem i spiskowaniem zajęty ;)) I jeszcze do tego wrabia w to niewinnych ludzi ozor




Kod:
Foty made by nowy aparat sysi
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
Ostatnio zmieniony przez sowa 16 Lis 2009, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 21:01   

Zółwiu powiedz sam jak by to mogło sie skończyc jak bym wtedy miał 105KM?;) dach na mur beton :sad:

To trzeba rozegrac strategicznie - tutaj ma być wszystko wyważone, sprawdzone, dobrze określone - nie ma mowy o jakiejś lipie ;/

Zawiecha chyba pójdzie na samiutki koniec - nie wiem sam na serio bo na tym co Asia opisała na serio można spokojnie jeździc i długo a ASJ jeszcze hoho;)

No i widać jak Anjko spiskował zeby zdjecia zrobic bo mnie przy nich nei bylo :-P
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 16 Lis 2009, 21:07   

juz sie panowie z tym spiskowaniem nie pogrążajcie :polbie:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Lis 2009, 09:04   

No pod maska wygląda milutko :)
Gwid, no właśnie z ta zawiechą o to mi chodzi żeby jej jednak zbyt nisko i twardo nie kłaść na ziemi. Siekierka to rodowodowa xr-ka i niech będzie sobie "chamska" a Ty zostaw sobie bardziej uniwersalne auto.
sowa, ja u siebie mam tak potwornie sztywno że buda nie ma praktycznie żadnego ruchu i aż słychać jak "pracuje" co daje uczucie jeszcze większej twardości i tym bardziej jest uciążliwe w mieście. Dlatego pytałem o te rozpórki. Co innego za tor :yes: :ok:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 17 Lis 2009, 12:12   

Piotruś... z kawowozu się przesiadłeś....wszystko inne jest potwornie twarde :-) mażesz się jak baba .... przywykniesz :-)
U mnie buda pracuje coraz bardziej bo przez codzienna jazde po rożnym terenie traci niestety sztywność ... rozporki to jej ostatnia szansa przed obspawaniem ;-|
W szklarni moze być tak o wiele szybciej, bo jednak buda sama w sobie jest w nieco gorszym stanie, stąd w planie rozpórki na wszystkie cztery oski.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa
Brak nowych postów Przyklejony: Frakcyjny hyde park & przywitania
Małgorza Frakcja warmińsko-mazurska 114 7 Kwi 2015, 14:17
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.