Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:25 |
[MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid |
Autor |
Wiadomość |
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 20:43
|
|
|
Gwid napisał/a: | ( czekam na zdjęcie od Trzeciego bo juz czekaja zrobione w Szczecinie - za co jestem bardzo wdzięczny) |
Odbiorę je w poniedziałek, gdy zostawię Spadek do rozpórkowych przymiarek.
Porobię trochę fotek, ale sam wiesz to tylko N73, więc rewelacji się nie spodziewaj
Felgi przywiozę w ostatni tydzień listopada, gdy będę miał kurs do Rzeszowa.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 08:26
|
|
|
Aż sie nie mogę doczekać
W związku z wydaniem mnie Asi przez Anjko mogę już jawnie mówić o modyfikacjach jakie przewidziałem na wiosnę i na które jestem przygotowany.
Otóż mam już wałki ( eco), przepustnicę, kolektory ( tommi) i komputer ( jajko ). - wszystko od wersji 130 KM
Tak wiec na wiosenkę S'klarnia będzie już Rs'klarnią pełną gębą.
Zgodnie z pomysłem Fordona chyba kopsniemy sie na hamownie we 4 - anjko, sowa, dawidek i ja zeby porównać możliwości oraz zauważyć jaki wpływ miały modyfikacje u Dawidka na moc ( projekt znacznie zaawansowany). jak nie wymiękniemy to w tym roku to zrobimy |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 08:49
|
|
|
Idziecie grubo.
Na kolejnym ASJ to już mało kto cie dogoni
No chyba że będzie sporo zakrętów |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 09:50
|
|
|
Piter szukam tylniej belki ze stabem wiec na zakrętach też będziesz miał problem no i oczywiscie tylnich hamulców od eski bo te z 1,3 jakoś nie wzbudzają mojego zaufania ( eco sie zareklamował co do samych bębnów). Zapomnialem wspomniec o blacharce - progi, maska, nadkola ( prostowanie + nakładki od Anjko).
Będzie cud, miód i orzeszki |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:28
|
|
|
Są juz pierwsze efekty pracy Szczecinskiego magika
Felusie do szklarni czekają na wiosne:
BIG TENKJU for trzeci za przysługę
Felgi to TSW 14' 7j. Zostały w nich wygładzone zadziory pokrawężnikowe i póżniej pomalowane proszkowo na ciemny grafit. Samych użytych warstw nie znam, może Artur będzie w stanie coś więcej powiedzieć, ale na pewno są zrobione profesjonalnie.
Ten sam czarodziej będzie robił rozpórki do obu czarnulek i jeszcze paru autek z klubu. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:35
|
|
|
Nie ulega wątpliwości że felgi fajne, świetny kolor i robota wygląda profi.
S'KLARNIA będzie się super na nich prezentować.
O jakich rozporkach mowa? Myślałem że siekierka ma rozpórki?
Choć mi osobiście nie podobają się felgi z ramionami osadzonymi na zewnątrz. I wydają się bardzo kolizyjne. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:43
|
|
|
Piter. Rozpórki przednich kielichów pod maską . |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:43
|
|
|
ekstra są te felusie |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 16:49
|
|
|
Piter kwestia opon. Polowac będziemy na takie z rantem ochronnym (jak moje tojtoje np) i wtedy felga jest bezpieczniejsza. Oczywiście podstawa nie jezdzic po kraweznikach
Rozpórek póki co nie ma zadna, a mowimy o rozporkach kielichow oczywiscie. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 17:50
|
|
|
Siekierka stoi o ile pamiętam na Supersporcie -40, tak? A na jakich amorach? Dodatkowo porozpurkowana będzie piekielnie sztywna i twarda. Wiem co mówię Tył też ?
A na jakim zawiasie stanie S'KLARNIA ? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 19:36
|
|
|
Gwid napisał/a: |
Otóż mam już wałki ( eco), przepustnicę, kolektory ( tommi) i komputer ( jajko ). -
|
zapomniałeś dodać że w zestawie masz wpierdul ( sowa )
za ukrywanie rzeczy nie do ukrycia |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 19:55
|
|
|
dla mnie zazwyczaj jak nima rantu to nima felgi - ale te jakieś takie smakowite
a co z układem kierowniczym i jego epilepsją? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:02
|
|
|
Piter - widzisz tutaj jest pies pogrzebany. Nie wiem czy chce ruszać zawieszenie Lubię szklarnie jako cywilny samochodzik, a zglebowanie jej bardziej będzie nieprakytczne bo nią nawet po drogach leśnych jeżdże jak trzeba i świetnie sobie radzi. Fakt, że obniżenie zdecydowanie polepszyło by przyczepność na zakrętach ale....
Myśle nad tym intesywnie, wiem czego nei chcę oraz co mnie troche odstrasza - zawiecha u Asi. Nie chce iść w tym kierunku
Skorupiasty - ile można być grzecznym chłopcem Pozatym wiedziałem że ona wie ze ja wiem
Bidżej - zarypiście to określiłeś, jak z epilepsią niby zdrowy a jak przpierdz@3! to nie ma co zbierać z człowieka/ samochodu. Po wymianie końcówki i drążka drgania uspokojiły sie i jak narazie na 500km raz o sobie dały znać:/ ni ciul nie idzie namierzyc cholerstwa. Po wymianie są mniej odczuwalne ale nadal występują przy V≥140 km/h ( i to nie zawsze) |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
Ostatnio zmieniony przez Gwid 16 Lis 2009, 21:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:12
|
|
|
Matu - pomyśl o zawiasie z S-ki , RS-ki lub ikserki . Przy dobrym felunku ( jaki masz ) i dobrych gumach da to fajny kompromis pomiędzy komfortem , a prowadzeniem ( nie musisz iść tak hardkorowo jak Sowa ) .
Co do bycia grzecznym chłopcem - Hmm - już na ostatnim ASJ jakoś go nie było widać jak mi na dupie usiadłeś |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:23
|
|
|
szklarnia ma w tej chwili jakby zawias z xrki.... sprężyny ma seryjne po siekierap, a amorki przynajmnej przód dedykowane do Ski. tył unisex przód gazowo-olejowe sachsy, tył roczne gazówki chyba Delphi.
Namawiam Łosia na max eibachy, bo sama ją nieraz biore w trudniejszy teren, gdzie siekiera nie da rady przejechać. Dwóch zglebowanych aut w rodzinie nie można mieć
Piter siekiera ma cały zestaw SuperSporta amory + sprezyny - 40. Po rozporkowaniu juz twardsza nie bedzie, tylko sztywniejsza co jej sie baaaardzo należy i przyda bo duzo teraz jeździ i niestety na takim zawiasie buda obrywa. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 20:44
|
|
|
To ja dorzucę coś co juz dawno powinno tu być tylko właściciel nie ma czasu bo jest knuciem i spiskowaniem zajęty I jeszcze do tego wrabia w to niewinnych ludzi
Kod: | Foty made by nowy aparat sysi |
|
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
Ostatnio zmieniony przez sowa 16 Lis 2009, 20:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Lis 2009, 21:01
|
|
|
Zółwiu powiedz sam jak by to mogło sie skończyc jak bym wtedy miał 105KM?;) dach na mur beton
To trzeba rozegrac strategicznie - tutaj ma być wszystko wyważone, sprawdzone, dobrze określone - nie ma mowy o jakiejś lipie
Zawiecha chyba pójdzie na samiutki koniec - nie wiem sam na serio bo na tym co Asia opisała na serio można spokojnie jeździc i długo a ASJ jeszcze hoho;)
No i widać jak Anjko spiskował zeby zdjecia zrobic bo mnie przy nich nei bylo |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17 Lis 2009, 09:04
|
|
|
No pod maska wygląda milutko
Gwid, no właśnie z ta zawiechą o to mi chodzi żeby jej jednak zbyt nisko i twardo nie kłaść na ziemi. Siekierka to rodowodowa xr-ka i niech będzie sobie "chamska" a Ty zostaw sobie bardziej uniwersalne auto.
sowa, ja u siebie mam tak potwornie sztywno że buda nie ma praktycznie żadnego ruchu i aż słychać jak "pracuje" co daje uczucie jeszcze większej twardości i tym bardziej jest uciążliwe w mieście. Dlatego pytałem o te rozpórki. Co innego za tor |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17 Lis 2009, 12:12
|
|
|
Piotruś... z kawowozu się przesiadłeś....wszystko inne jest potwornie twarde mażesz się jak baba .... przywykniesz
U mnie buda pracuje coraz bardziej bo przez codzienna jazde po rożnym terenie traci niestety sztywność ... rozporki to jej ostatnia szansa przed obspawaniem
W szklarni moze być tak o wiele szybciej, bo jednak buda sama w sobie jest w nieco gorszym stanie, stąd w planie rozpórki na wszystkie cztery oski. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
|