Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:14 |
Jaki silnik do MK1 |
Autor |
Wiadomość |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:08
|
|
|
tak przy okazji... czy kolektory dolotowe w OHV i CVH są takie same? tzn czy średnice kanałów i rozstawy śruby są identyko? |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:13
|
|
|
Ale laski popychaczy blokują obroty itd. itp. ADI kolektory są całkiem inne. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:17
|
|
|
Mike tylko mało tego Kenta na rynku a do CVH części wbród .
Wiem że to pójście na łatwiznę bo sam bym pewnie wolał Kenta ;-)
ps: na CVH nie dam złego słowa powiedzieć . żeby nie było ;-) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:23
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | do CVH części wbród .
ps: na CVH nie dam złego słowa powiedzieć . żeby nie było ;-) |
Już się kurczą w dobrych cenach- chodzi o tuning. A na CVH też złego słowa nie powiem mając 6lat doświadczenia |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:42
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Mike tylko mało tego Kenta na rynku a do CVH części wbród |
wbród to jest jedynie w GB.... a tam ceny jak dla nas (albo dla mnie) kosmiczne :cry: |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 21:43
|
|
|
xr2fun - czyli niedługo z fordowskich zostanąnam tylko gówniane plastikowe Zeteki ?
heh poginasz CVH tyle co ja ( choćz tego co słyszęw modach jestem dalekooooooo za Tobą )
Adi08 - swego czasu nauczyłem sieże pierwszym etapem rasowania CVH powinien byćjego remont ( i to dokładny ) - do tej fazy nie potrzeba części z GB a daje ona zaskakująco dobre efekty . Co prwada jak to mawiają" apetyt rośnie w miarę jedzenia " |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 28 Mar 2006, 22:01
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | swego czasu nauczyłem sieże pierwszym etapem rasowania CVH powinien byćjego remont ( i to dokładny ) |
tu sie wpełni zgodze z tobą oraz z przedmówcami, dobry remont CVH i można sie zdziwić.
Z własnego doświadczenia, miałem niezła (przez jakiś czas) xr2i 110KM potem jak sie skończyłą wyremontowałem CVH Turbo ale spiołem to na elektronice z wersji N/A i na kolektorze wydechowym od xr2i. I byłem w szoku jak to maleństwo zaczeło sie odpychać, choć układ korbowo-tłokowy był z silnika Turbo - odpreżony, to powiem że jeżdziło to do połowy 3 biegu lepiej niż dobrze dopreżone ale przyrżniete 110KM. Od góry 3 biegu zaczynało brakowac momentu, ale to inna historia.
Tak zdecydowanie uważam że dobrze zrobione CVH to zadżebisty silniczek a jak sie o niego bedzie dbało to pochula długo i bez problemowo. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
herrkam
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2004 Posty: 76 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 29 Mar 2006, 11:26
|
|
|
Czyli reasumując CVH był to 1,6 w xr2 xr2i escortach xr3i??
wolę gaźnik czyli szukać starszych motorów?? |
_________________ FIESTA MY FIRST RALLY CAR.....
impreza?? chętnie zwłaszcza WR BLUE
MK1 rulessss |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 29 Mar 2006, 11:32
|
|
|
herrkam napisał/a: | Czyli reasumując CVH był to 1,6 w xr2 xr2i escortach xr3i??
wolę gaźnik czyli szukać starszych motorów?? |
CVH jest jeszcze w wersji 1,4 ( różnica tylko w pojemności i mocy ). 1,6 był też w "cywilnych" Escortach na gaźniku i wtrysku. Ja bym postawił na gaźnik bo odpada kombinowanie z instalacją elektryczną. Przeszukaj angielski Ebay trochę tam tego jest powystawiane ( gaźniki z kolektorami, wałki itd ). |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Mar 2006, 21:18
|
|
|
jeszcze spotkałem sie z CVH 1,3 w escorcie MK3 (chyba sie nie pomyliłem - tym do 84/85 roku) |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
MikeB4
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 226 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 29 Mar 2006, 21:38
|
|
|
Cvh napędzał nawet Forda Sierre (1,6 cvh) i występował też w wersji 1.9 w amerykańskim Escorcie. A ja bym szukał sobie kenta |
_________________ Ford never die, they just get harder to find.
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 30 Mar 2006, 09:37
|
|
|
Herrkam - w takim razie szukasz 1.6 CVH z fiesty mk2 XR2 ( escorty nie miały gaźnikowego 1.6 CVH o mocy 96 KM , wersja XR3i miałą od razu wtrysk )
Zapomnij o tym CVH z amerylańskiego escorta - nie pasuje na skrzynięod CVH i jest na wielopunkcie .
ps : Mike a ja bym wolał dwie osiemnastoletnie żony zamiast jednej 36-cio letniej ;-) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 1 Kwi 2006, 05:55
|
|
|
PUMA napisał/a: | jeszcze spotkałem sie z CVH 1,3 w escorcie MK3 (chyba sie nie pomyliłem - tym do 84/85 roku) |
do '86 byly robione ohv (czy jakos tak) w 1300 a potem byly robione juz cvh.
te 1300 to fajne zabawki byly ;] |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Kwi 2006, 22:55
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Herrkam - w takim razie szukasz 1.6 CVH z fiesty mk2 XR2 ( escorty nie miały gaźnikowego 1.6 CVH o mocy 96 KM , wersja XR3i miałą od razu wtrysk )
|
mylisz sie, Escorty mk3 w latach 81 - 82 mialy gaznikowe 1.6 CVH, w dodatku w dwoch wersjach: z dwugardzielowym weberem i 96 KM oraz z dwoma weberkami i 110 KM |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 9 Kwi 2006, 09:15
|
|
|
squadak napisał/a: | Żółwik Tuptuś napisał/a: | Herrkam - w takim razie szukasz 1.6 CVH z fiesty mk2 XR2 ( escorty nie miały gaźnikowego 1.6 CVH o mocy 96 KM , wersja XR3i miałą od razu wtrysk )
|
mylisz sie, Escorty mk3 w latach 81 - 82 mialy gaznikowe 1.6 CVH, w dodatku w dwoch wersjach: z dwugardzielowym weberem i 96 KM oraz z dwoma weberkami i 110 KM |
masz racje . Ale osobiście nigdy takich nie widziałem ( z podwójnymi Weberami to nawet w niektórych katalogach nie występują ) więc uznałem je za niemożliwe do zdobycia w polsce . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Kwi 2006, 15:18
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: |
masz racje . Ale osobiście nigdy takich nie widziałem ( z podwójnymi Weberami to nawet w niektórych katalogach nie występują ) więc uznałem je za niemożliwe do zdobycia w polsce . |
zgadza sie, sa ciezko dostepne, chociaz ta slabsza wersje kiedys ogladalem w celu kupna, ale byl w oplakanym stanie a gosc nie chcial zejsc z ceny |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
noxx
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciej
Wiek: 36 Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 53 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11 Maj 2006, 00:31
|
|
|
e tam trudny do zdobycia ja mam taki i aqrat na sprzedaz taki z escorta w wersji 96 PS ma taką wyczesaną naklejke CVH XR3 |
_________________ www.mrcleaner.pl
|
|
|
|
|
mpom
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Sport
Silnik: 1.1/53KM
Imię: MICHAŁ
Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 29 Skąd: Rzeczyca Długa
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 18:19
|
|
|
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=27592
prosze o rade czy spasuje do mk1 z 83 r??
[ Dodano: Pią Lis 09, 2007 18:19 ]
jak tak czy duzo tzreba przerabiac?? |
_________________ Mowcie mi MICHAS |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 18:50
|
|
|
jak bedziesz miał cała mk2 to da się wsadzić w bude do mk1 tylko trzeba mieć spawarkę i troche pomysłów . Laskosz wkładał ten silnik i Żółwik tuptuś . |
|
|
|
|
mpom
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Sport
Silnik: 1.1/53KM
Imię: MICHAŁ
Wiek: 35 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 29 Skąd: Rzeczyca Długa
|
Wysłany: 9 Lis 2007, 21:01
|
|
|
to suuper bede mial cala troche roboty bedzie z silnikiem cos tam cieknie ale to do zrobienia zobaczymy w niedziele sie okaze co to dokladnie jest
a jakies wskazowki co do wygladu?? jak moghe poznac cxzy to napewno jest xr2 mk2 jak silnik mniej wiecej wyglada?? moze znacie kogos z wawy kto mogl by pojechac ze mna i zobaczyc?? |
_________________ Mowcie mi MICHAS |
|
|
|
|
|