Przesunięty przez: trzeci 26 Mar 2011, 11:56 |
Fiesta mk1 by koSTek |
Autor |
Wiadomość |
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 14:23
|
|
|
JoeMix napisał/a: | kostek88wjcz napisał/a:
zaadaptowałem z mk3 praktycznie oprócz demontażu starego i wywierceniu 4 dziur do mocowania z mk3 nic wiecej nie robiłem
Znaczy jak, pasuje wszystko od kulki do trzymania po drążkach przy skrzyni kończąc? Tylko mocowanie do budy inne? |
dokładnie tak wywalilem stary i wywierciłem tylko 4 dziury nic wiecej ... jest praktycznie na środku oryginalnego otworu pod wybierak . Długości niemalże takie same drążka do biegów jak i tego wspomagającego przykręcanego na łączeniu skrzyni i łyżwy jedynie różni sie szerokością tego elementu przez który przechodzi śruba . |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:28
|
|
|
i gicior z pewnością zapiertala nieźle |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 21:40
|
|
|
No to fajnie, że temat się porusza naprzód ale.....cieszylibyśmy się nawet ze słabych zdjęć telefonem tego co masz a o filmiku to już szczyt marzeń - także czekam na poprawę |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 17:38
|
|
|
Roman mówisz masz
dolot (wiem ze nie lubicie stożków ale ... dajcie sie nacieszyć ) do jego zrobienia wykorzystałem oryginalną rure dolotu tylko w srodek na siłe wepchnąłem rure 80 mm pasującą pod samą podstawe stożka , od 80 odchodzi króciec do silniczka krokowego (nastawinika biegu jałowego
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
na tym zdjęciu widać ze patent z przeniesieniem zbiorniczka do płynu hamulcowego nie jest do końca sprawny na jednym wyjściu przecieka ale to poprostu kwestia wymiany samej uszczelki . widać też zdrutowane prowadzenie linki gazu na tą chwile innego pomysłu nie mam .
Uploaded with ImageShack.us
Mam prośbe jak ogarnąć podpięcie czujnika temp . ??? to co tu widać jeśli nie jest to jakieś straszne może sam spróbuje co trzeba gdzie podpiąć ??? kabel z wskażnika na desce zlokalizowałem .
Uploaded with ImageShack.us
Wydech ... oceniajcie sami . Ja osobiście nie jestem zadowolony z tego ze łaczenie jest za miska wiec chcący teraz wyjąć kolektor musze silnik z poduch zdjąć chciałem łaczenie w tym miejscu które widać na zdjęciu rozumiem że jest tam bardzo mało miejsca ale ... wydaje mi sie to do wykoniania . Łączenie bede kombinował troszke później mam też bandaż termoizolacyjny ale chcący go dobrze założyć pasowało by zdjąć kolektor . Poza tym wydech jest dużo za głośny w końcu jak ma nie być skoro jest przelot z jednym tłumikiem tez przelotowym . Cały wydech z 55mm
Uploaded with ImageShack.us
ostatni (jedyny) tłumik nad nim pompa max obniżona .
Uploaded with ImageShack.us
komp (ogólny nieład )
Uploaded with ImageShack.us
mocowanie wybieraka
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
"mała " z nowym sercem w całości
Uploaded with ImageShack.us
z bonusów : jak zmieniła sie moja klapa
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
I tak to sie wszystko przedstawia miedzy czasie łatałem podłoge ale nastawiam sie na piaskowanie całego spodu i komory ale to juz czas dość odległy . Powoli staram sie poprawiać niedoróbki albo ewentualne wieksze dziury . Tylko powiem szczerze .... chce sobie pojeździć wreszcie Jak sobie myśle ile jeszcze pracy mnie czeka to momentami słabnę .... ale satysfakcja z tego co sie dotychczas zrobiło jest nie do podrobienia
Z sytuacji jakie mnie ostatnio troche dobiły ... wymieniając świece na nowe wpadł mi do środka na tłok kapturek ( ten nakręcany bezpośrednio na świece ) z jednej z nich wszystko było by spoko gdyby był metalowy ... po dłuższej medytacji udało mi sie wyciągnąć zagubionego sqrczybyka . |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 17:53
|
|
|
kostek88wjcz napisał/a: | jak zmieniła sie moja klapa | Ale rudzielec ją wygryzł... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 19:03
|
|
|
kostek88wjcz napisał/a: | Mam prośbe jak ogarnąć podpięcie czujnika temp . ??? to co tu widać jeśli nie jest to jakieś straszne może sam spróbuje co trzeba gdzie podpiąć ??? kabel z wskażnika na desce zlokalizowałem . | Pytasz i masz,,, jak masz ori instalacje od wiatraka to podpinasz pod ten duży czujnik z 2 stykami,,, jak nie masz to trzeba taka zrobić najlepiej na przekaźniku, ten mały czujnik jak widze na jeden przewód trzeba wykręcić w wkręcić ten co jest w starym silniku i podłączyć pod wskaźnik na deskę. kostek88wjcz napisał/a: | widać też zdrutowane prowadzenie linki gazu na tą chwile innego pomysłu nie mam | kup dłuższą aby szerokim łukiem po komorze szła |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 19:40
|
|
|
ten wydech nie bedize za nisko ?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 21:05
|
|
|
niech se bedzie jak chce ale pompa jest za blisko tego ciepełka
ja nie wiem jak to jest że u mnie to działa a pompe mam wyżej niż bak |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 21:56
|
|
|
wygląda to bardzo sensownie
z moją klapą myślałem że nie jest tak źle ale ostatnio ją rozmontowywałem i rozgrzebałem dwie wielkie dziury i kilka rdzawych miejsc więc mam podobny problem
fajnie mieć czarne blachy |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 23:24
|
|
|
JoeMix napisał/a: | jak masz ori instalacje od wiatraka to podpinasz pod ten duży czujnik z 2 stykami,,, |
to jest ori ale czy to jest całe ???? wiem ze do przekaźnika (tam gdzie jest klakson) cos jeszcze szło ale nie pamietam co gdzie i jak .
Uploaded with ImageShack.us
Daras84, wydech jest równo z łyżwą pod silnikiem .
tak mówisz ??? myślałem ze przy końcowym nie ma aż takiej dużej temp . jak cos to podniose cała pompe do góry .
van81, no niestety kiszka juz z klapy ale spodziewałem sie tego wiem jak wyglądała kilka lat wstecz wiec i tak troche wytrzymała .
van81 napisał/a: | fajnie mieć czarne blachy | |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Sty 2012, 23:32
|
|
|
Kawał solidnej rzeźby w gównie, I LIKE IT!!
U mnie przy końcowym po dobrym pałowaniu tłumik jest na prawdę gorący. Moze po prostu zmontuj tam jakąś osłonę termiczną, taką jak jest w seryjnej mk3 |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 08:00
|
|
|
Równie dobrze pompa może być z przodu prawie ze w komorze silnika,,, jaką masz ta pompę, z jednej rurka i z drugiej rurka czy jakaś rzeźba? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 09:29
|
|
|
pompa jest z eskorta mk3\4 razem ze stelażem z jednej strony wychodzi rurka o srednicy bodajże 14 a z drugiej 8 ja zrobiłem redukcje z tej 14 . |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 09:42
|
|
|
No to nie jest zanurzeniowa i chyba powinna umieć zassać paliwo? 1,4i w mk2 maiły pompę pod podłogą,,, jak mi nie wyleci z głowy to zerknę do książki w którym miejscu, bo coś mi się wydaje ze widziałem foto pompy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 10:29
|
|
|
ja w mojej mk2 mialem pompe paliwa z e30 przykrecona na scianie grodizowej u gory w komorze silnika, i nigdy nie mialem problemow z szarpiacym, zajaczkujacym aucie mimo rezerw w baku |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 13:02
|
|
|
z tą pompą narazie sie wstrzymam działa tak jak powinna , jak ogarne reszte przejade sie i zobacze czy bardzo cieplo sie tam robi ale mimo wszystko założe tam osłone jak mowi luk-90, i podniose ja do góry .
Dziś zrobiłem mocowanie aku w bagażniku okazjonalnie udało sie dorwać kabel z jakiegos angielskiego bmw naprawde dobrej jakości za naprawde okazjonalna cene
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
pomalowany od razu lepiej wygląda
Uploaded with ImageShack.us
Jutro mam wolne wiec walki ciag dalszy . Poskładam wnętrze (bez dywanu) i może zaczne bawic sie z rozpórką podobna jak u Wanny . |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 22:55
|
|
|
kostek88wjcz napisał/a: | udało sie dorwać kabel z jakiegos angielskiego bmw naprawde dobrej jakości |
Gdzieś słyszałem teorię że kable spawalnicze są dobrym rozwiązaniem, nie wiem czy to prawda, sam jestem ciekaw czy da się je wykorzystać. |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 23:33
|
|
|
Nikuś napisał/a: | Gdzieś słyszałem teorię że kable spawalnicze są dobrym rozwiązaniem, |
Sam jesteś teoria Ja jakoś mam kable spawalnicze i żyje |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 23:43
|
|
|
Ciołku Ty, słyszałem to, nikt nie mógł tego potwierdzić, tylko "wszyscy słyszeli". |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Sty 2012, 07:49
|
|
|
kostek88wjcz napisał/a: | to jest ori ale czy to jest całe ???? wiem ze do przekaźnika (tam gdzie jest klakson) cos jeszcze szło ale nie pamietam co gdzie i jak . | Przegapiłem ten kawałek narysuje Ci ładnie co i jak |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|