Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
26 Mar 2011, 11:56
Fiesta mk1 by koSTek
Autor Wiadomość
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 25 Sty 2012, 14:23   

JoeMix napisał/a:
kostek88wjcz napisał/a:
zaadaptowałem z mk3 praktycznie oprócz demontażu starego i wywierceniu 4 dziur do mocowania z mk3 nic wiecej nie robiłem
Znaczy jak, pasuje wszystko od kulki do trzymania po drążkach przy skrzyni kończąc? Tylko mocowanie do budy inne?


dokładnie tak wywalilem stary i wywierciłem tylko 4 dziury nic wiecej ... jest praktycznie na środku oryginalnego otworu pod wybierak . Długości niemalże takie same drążka do biegów jak i tego wspomagającego przykręcanego na łączeniu skrzyni i łyżwy jedynie różni sie szerokością tego elementu przez który przechodzi śruba .
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:28   

i gicior :ok: z pewnością zapiertala nieźle :-)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 25 Sty 2012, 21:40   

No to fajnie, że temat się porusza naprzód ale.....cieszylibyśmy się nawet ze słabych zdjęć telefonem tego co masz a o filmiku to już szczyt marzeń - także czekam na poprawę :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 26 Sty 2012, 17:38   

Roman mówisz masz ;)

dolot (wiem ze nie lubicie stożków ale ... dajcie sie nacieszyć ;) ) do jego zrobienia wykorzystałem oryginalną rure dolotu tylko w srodek na siłe wepchnąłem rure 80 mm pasującą pod samą podstawe stożka , od 80 odchodzi króciec do silniczka krokowego (nastawinika biegu jałowego :)


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

na tym zdjęciu widać ze patent z przeniesieniem zbiorniczka do płynu hamulcowego nie jest do końca sprawny na jednym wyjściu przecieka ale to poprostu kwestia wymiany samej uszczelki . widać też zdrutowane prowadzenie linki gazu na tą chwile innego pomysłu nie mam .



Uploaded with ImageShack.us

Mam prośbe jak ogarnąć podpięcie czujnika temp . ??? to co tu widać jeśli nie jest to jakieś straszne może sam spróbuje :) co trzeba gdzie podpiąć ??? kabel z wskażnika na desce zlokalizowałem .



Uploaded with ImageShack.us

Wydech ... oceniajcie sami . Ja osobiście nie jestem zadowolony z tego ze łaczenie jest za miska wiec chcący teraz wyjąć kolektor musze silnik z poduch zdjąć chciałem łaczenie w tym miejscu które widać na zdjęciu rozumiem że jest tam bardzo mało miejsca ale ... wydaje mi sie to do wykoniania . Łączenie bede kombinował troszke później mam też bandaż termoizolacyjny ale chcący go dobrze założyć pasowało by zdjąć kolektor . Poza tym wydech jest dużo za głośny w końcu jak ma nie być skoro jest przelot z jednym tłumikiem tez przelotowym . Cały wydech z 55mm



Uploaded with ImageShack.us


ostatni (jedyny) tłumik nad nim pompa max obniżona .



Uploaded with ImageShack.us


komp (ogólny nieład )



Uploaded with ImageShack.us

mocowanie wybieraka



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

"mała " z nowym sercem w całości



Uploaded with ImageShack.us

z bonusów : jak zmieniła sie moja klapa



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

I tak to sie wszystko przedstawia miedzy czasie łatałem podłoge ale nastawiam sie na piaskowanie całego spodu i komory ale to juz czas dość odległy . Powoli staram sie poprawiać niedoróbki albo ewentualne wieksze dziury . Tylko powiem szczerze .... chce sobie pojeździć wreszcie :) Jak sobie myśle ile jeszcze pracy mnie czeka to momentami słabnę .... ale satysfakcja z tego co sie dotychczas zrobiło jest nie do podrobienia ;)

Z sytuacji jakie mnie ostatnio troche dobiły ... wymieniając świece na nowe wpadł mi do środka na tłok kapturek ( ten nakręcany bezpośrednio na świece ) z jednej z nich wszystko było by spoko gdyby był metalowy ... po dłuższej medytacji udało mi sie wyciągnąć zagubionego sqrczybyka .
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 26 Sty 2012, 17:53   

kostek88wjcz napisał/a:
jak zmieniła sie moja klapa
Ale rudzielec ją wygryzł... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Sty 2012, 19:03   

kostek88wjcz napisał/a:
Mam prośbe jak ogarnąć podpięcie czujnika temp . ??? to co tu widać jeśli nie jest to jakieś straszne może sam spróbuje :) co trzeba gdzie podpiąć ??? kabel z wskażnika na desce zlokalizowałem .
Pytasz i masz,,, jak masz ori instalacje od wiatraka to podpinasz pod ten duży czujnik z 2 stykami,,, jak nie masz to trzeba taka zrobić najlepiej na przekaźniku, ten mały czujnik jak widze na jeden przewód trzeba wykręcić w wkręcić ten co jest w starym silniku i podłączyć pod wskaźnik na deskę.
kostek88wjcz napisał/a:
widać też zdrutowane prowadzenie linki gazu na tą chwile innego pomysłu nie mam
kup dłuższą aby szerokim łukiem po komorze szła :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26 Sty 2012, 19:40   

ten wydech nie bedize za nisko ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 26 Sty 2012, 21:05   

niech se bedzie jak chce ale pompa jest za blisko tego ciepełka

ja nie wiem jak to jest że u mnie to działa a pompe mam wyżej niż bak
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Sty 2012, 21:56   

:brawo: wygląda to bardzo sensownie
z moją klapą myślałem że nie jest tak źle ale ostatnio ją rozmontowywałem i rozgrzebałem dwie wielkie dziury i kilka rdzawych miejsc więc mam podobny problem

fajnie mieć czarne blachy :-)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 26 Sty 2012, 23:24   

JoeMix napisał/a:
jak masz ori instalacje od wiatraka to podpinasz pod ten duży czujnik z 2 stykami,,,


to jest ori ale czy to jest całe :) ???? wiem ze do przekaźnika (tam gdzie jest klakson) cos jeszcze szło ale nie pamietam co gdzie i jak .



Uploaded with ImageShack.us

Daras84, wydech jest równo z łyżwą pod silnikiem .

Laskosz napisał/a:
tak mówisz ??? myślałem ze przy końcowym nie ma aż takiej dużej temp . jak cos to podniose cała pompe do góry .

van81, no niestety kiszka juz z klapy ale spodziewałem sie tego wiem jak wyglądała kilka lat wstecz wiec i tak troche wytrzymała .

van81 napisał/a:
fajnie mieć czarne blachy :-)
:yes:
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Sty 2012, 23:32   

Kawał solidnej rzeźby w gównie, I LIKE IT!! :ok:


U mnie przy końcowym po dobrym pałowaniu tłumik jest na prawdę gorący. Moze po prostu zmontuj tam jakąś osłonę termiczną, taką jak jest w seryjnej mk3
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Sty 2012, 08:00   

Równie dobrze pompa może być z przodu prawie ze w komorze silnika,,, jaką masz ta pompę, z jednej rurka i z drugiej rurka czy jakaś rzeźba?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 27 Sty 2012, 09:29   

pompa jest z eskorta mk3\4 razem ze stelażem z jednej strony wychodzi rurka o srednicy bodajże 14 a z drugiej 8 ja zrobiłem redukcje z tej 14 .
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Sty 2012, 09:42   

No to nie jest zanurzeniowa i chyba powinna umieć zassać paliwo? 1,4i w mk2 maiły pompę pod podłogą,,, jak mi nie wyleci z głowy to zerknę do książki w którym miejscu, bo coś mi się wydaje ze widziałem foto pompy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Sty 2012, 10:29   

ja w mojej mk2 mialem pompe paliwa z e30 przykrecona na scianie grodizowej u gory w komorze silnika, i nigdy nie mialem problemow z szarpiacym, zajaczkujacym aucie mimo rezerw w baku
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 27 Sty 2012, 13:02   

z tą pompą narazie sie wstrzymam działa tak jak powinna , jak ogarne reszte przejade sie i zobacze czy bardzo cieplo sie tam robi ale mimo wszystko założe tam osłone jak mowi luk-90, i podniose ja do góry .

Dziś zrobiłem mocowanie aku w bagażniku okazjonalnie udało sie dorwać kabel z jakiegos angielskiego bmw naprawde dobrej jakości za naprawde okazjonalna cene :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

pomalowany od razu lepiej wygląda ;)



Uploaded with ImageShack.us

Jutro mam wolne wiec walki ciag dalszy . Poskładam wnętrze (bez dywanu) i może zaczne bawic sie z rozpórką podobna jak u Wanny . :)
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 27 Sty 2012, 22:55   

kostek88wjcz napisał/a:
udało sie dorwać kabel z jakiegos angielskiego bmw naprawde dobrej jakości


Gdzieś słyszałem teorię że kable spawalnicze są dobrym rozwiązaniem, nie wiem czy to prawda, sam jestem ciekaw czy da się je wykorzystać.
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 27 Sty 2012, 23:33   

Nikuś napisał/a:
Gdzieś słyszałem teorię że kable spawalnicze są dobrym rozwiązaniem,


Sam jesteś teoria :2xf: :-P Ja jakoś mam kable spawalnicze i żyje :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 27 Sty 2012, 23:43   

Ciołku Ty, słyszałem to, nikt nie mógł tego potwierdzić, tylko "wszyscy słyszeli".
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Sty 2012, 07:49   

kostek88wjcz napisał/a:
to jest ori ale czy to jest całe :) ???? wiem ze do przekaźnika (tam gdzie jest klakson) cos jeszcze szło ale nie pamietam co gdzie i jak .
Przegapiłem ten kawałek :| narysuje Ci ładnie co i jak :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.