Przewody układu wspomagania jakiej firmy? |
Autor |
Wiadomość |
medrek
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Gru 2018 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Lut 2024, 18:03 Przewody układu wspomagania jakiej firmy?
|
|
|
Witam!!
Potrzebuję przewody układu wspomagania ciśnieniowy+powrotny (ponoć trzeba dwa wymienić,może można jeden jak drugi jest dobry?) ford fusion 1.4 tdci tylko zastanawiam się nad firmą bo jest tego dużo i bardzo duża różnica w cenach.
proszę o radę.
dziękuję. |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 1 Mar 2024, 20:59
|
|
|
Najlepszą radą będzie podjechać do jakiegoś zakładu gdzie robią hydraulikę siłową, i poprosić o zakucie na podstawie starych. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
medrek
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Gru 2018 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Mar 2024, 09:31
|
|
|
Jaszczur napisał/a: | Najlepszą radą będzie podjechać do jakiegoś zakładu gdzie robią hydraulikę siłową, i poprosić o zakucie na podstawie starych. |
tak myślałem zrobić tylko w Krakowie i okolicach nigdzie tego nie robią,będę musiał ewentualnie poszukać może Śląsk,dziękuję za info |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 2 Mar 2024, 11:09
|
|
|
W okolicach Krakowa jest pełno takich zakładów, nawet wzdłuż drogi 94 w stronę Olkusza coś tam jest. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 3 Mar 2024, 00:10
|
|
|
Jaszczur, taa, w Olsztynie też jest pełno ale ciężko coś ogarnąć. Temat jest upierdliwy bo 'uniwersalne' zakuwki są szersze niż te oryginalne. Do tego często przewody mają w środku jakieś tłumiki szmerów czy inne zwężki |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 3 Mar 2024, 01:56
|
|
|
vegetagt, nie wiem o jakie szmery chodzi, u mnie w fieście jest cały układ na zakutych, nieoryginalnych wężach i działa bezproblemowo. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Mar 2024, 11:37
|
|
|
Jaszczur, no to może jakiś problem pojawia się w specyficznym ciśnieniu czy budowie układu (magiel dalej od ściany grodziowej?).
Jak rozetniesz przewód ciśnieniowy z różnych innych marek (audi przewaga dzięki technice), to w sekcji ciśnieniowej masz podziurkowany wkład (chyba z tworzywa, nie pamiętam już), a na powrocie są dwie lub jedna zwężka (to akurat mniejszy problem).
O ile zwężki są googlowalne i mniejwięcej wiadomo po co sie je stosuje, to wywalenie 'podziurkowanego wkładu' podobno skutkowało głośną pracą układu i na szybko żadnego rozwiąznaia nie znalazłem |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 5 Mar 2024, 11:46
|
|
|
vegetagt, to jeszcze pytanie czy fordowskie układy mają takie rozwiązania. Bo ja osobiście w żadnym z moich fordów niczego takiego nie widziałem.
A Ałdi jest tu wyjątkowo złym przykładem, bo tutaj mamy do czynienia zwykle z przekombinowaniem wszystkiego. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 5 Mar 2024, 12:31
|
|
|
vegetagt, W którym miejscu tam to sitko niby jest?
Ta "zwężka" to w praktyce jest po prostu rurka metalowa o odrobinę mniejszej średnicy niż wąż.
Co ciekawe, w Fieście miałem przed przeróbką takie same węże na zasilaniu i powrocie.
Po przeróbce mam tylko kawałek rurki metalowej, względem tego co było.
No i kurde działa, i żeby było śmieszniej to nawet ciszej niż wcześniej, bo pompa po regeneracji |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Mar 2024, 12:42
|
|
|
Jaszczur napisał/a: | vegetagt, W którym miejscu tam to sitko niby jest?
|
W tym miejscu bym rozcinał: https://imgur.com/iKibgey
a w audi masz bodajże tak: https://imgur.com/a/aU48awW . Jak znajde swój przewód to podrzucę fotki, bo to już jakiś czas temu było
Jaszczur napisał/a: | Ta "zwężka" to w praktyce jest po prostu rurka metalowa o odrobinę mniejszej średnicy niż wąż.
|
Tak i z tym raczej nie ma problemu. |
|
|
|
|
medrek
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 22 Gru 2018 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Mar 2024, 11:51
|
|
|
Witam
Będę chciał zakuć ten stary przewód układu wspomagania ciśnieniowy w fusionie tylko widzę że jest tam trochę słabe dojście dużo odkręcania,czy ktoś odkręcał ten przewód w fusionie?bo widzę że gdybym nawet miał kanał to będzie problem z dojściem |
|
|
|
|
|