Przesunięty przez: vegetagt 7 Lut 2018, 20:48 |
hamulce |
Autor |
Wiadomość |
michau81nml
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Nowe Miasto Lub
|
Wysłany: 6 Lut 2018, 14:02 hamulce
|
|
|
Witam. Jestem właścicielem fiestki w dieselu od dwóch lat Od początku wymieniłem tylko olej i opony, aż tu bach, wspomaganie hamulców siadło. Trzecie serwo, druga pompa wacum,druga pompa hamulcowa. Wspomaganie jest, lecz słabe, kiedy porównuję twardość pedału z golfem, jest w nim o wiele miększy. Co jeszcze mogę sprawdzić? Ratunkuuuuu!!! to auto żony |
_________________ Fiesta mk4 to najodporniejszy na kobiety pojazd jaki kupiłem |
|
|
|
|
DANIEL mk1
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Myczków
|
Wysłany: 6 Lut 2018, 15:02
|
|
|
Może sprawdź czy przewody elastyczne nie puchną przy naciskaniu na pedał hamulca |
|
|
|
|
michau81nml
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Nowe Miasto Lub
|
Wysłany: 6 Lut 2018, 15:52
|
|
|
Z tyłu mam świeżo wymienione. Ale to by nie miało chyba wiele do twardosci pedału, co jedynie hamulce byłyby słabsze. Ale nie omieszkam sprawdzić. Imam się już wszystkiego. Po dziesiątym kupię klocki i przewody. Zobaczę jak to wygląda. Ile można toczyć wentylowane? ktoś wie? |
_________________ Fiesta mk4 to najodporniejszy na kobiety pojazd jaki kupiłem |
|
|
|
|
michau81nml
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Nowe Miasto Lub
|
Wysłany: 6 Lut 2018, 20:54
|
|
|
Aktualizacja. Pedał powinien schodzić do polowy, a w tej fiestce zatrzymuje się trochę poniżej 1/4 skoku pedału. |
_________________ Fiesta mk4 to najodporniejszy na kobiety pojazd jaki kupiłem |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 7 Lut 2018, 12:56
|
|
|
michau81nml napisał/a: | Ile można toczyć wentylowane? ktoś wie? |
Jak masz tarcze z g**nolitu, to jak je przetoczysz, to po czasie wrócisz do punktu wyjścia. Komplet cywilnych tarcz do tego auta to ile... 200zł? Klocki dużo mniej. Ostatnia rzecz, na jakiej bym oszczędzał, to heble.
Kiedy płyn hamulcowy był wymieniany? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
michau81nml
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Nowe Miasto Lub
|
Wysłany: 7 Lut 2018, 21:39
|
|
|
plyn jest świeży, sprzed miesiąca |
_________________ Fiesta mk4 to najodporniejszy na kobiety pojazd jaki kupiłem |
|
|
|
|
michau81nml
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Nowe Miasto Lub
|
Wysłany: 7 Mar 2018, 13:40
|
|
|
Zero poprawy w heblach. Zauważyłem, że urwany jest przewód abs tylnego koła prawego. Czy to mogło zablokować pompę abs? A może ona nie działa... Nawet podczas odpowietrzania pedał stawiał opór.
Czy pożna ten przewód zlutować i będzie działało jak powinno. Urwany jest przy samej osłonie szczęk.
Ktoś wie jak się tam dostać? lutować czy marne szanse? kupić nowy? |
_________________ Fiesta mk4 to najodporniejszy na kobiety pojazd jaki kupiłem |
|
|
|
|
michau81nml
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Nowe Miasto Lub
|
Wysłany: 16 Kwi 2018, 12:16
|
|
|
Po wszelakich naprawach układu hamulcowego jestem już niemal pewny że abs blokuje ciśnienie i choć hamuje to płyn z trudem przeciska się przez pompę, kiedy znajdę czas, może w majówkę spróbuję się dostać do czujnika |
_________________ Fiesta mk4 to najodporniejszy na kobiety pojazd jaki kupiłem |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.