Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Intercooler
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Lis 2006, 09:01   

IC wodny zdaje sie że był montowany w Toyoce celice Turbo (jak sie nie myle). co do natrysku wody czy innego gazu to jest to bardzo dobre rozwiązanie :D sam mam zamiar coś takiego zrobic bo jeźdżenie na wyścigi z butlą od migomatu to uciązliwa sprawa i dziwnei sie ludzie patrzą.

Ale w MK3 jest na tyle miejsca zeby zrobić normalne IC.

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 7 Lis 2006, 08:45   

PUMA napisał/a:

Ale w MK3 jest na tyle miejsca zeby zrobić normalne IC.

Pozdro


a gienek podłóżnicy i zamka sie pozbył :D
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Lis 2006, 09:16   

kolego odyniec czasem lepiej milczeć... skoro się nie wie... byłem u Radka 2 tygodnie temu i dobrze widziałem że podłużnica była na swoim miejscu i była nienaruszona... chyba że nie rozrużniasz podłużnicy od pasa przedniego... a to już inna bajka
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
marcel20 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2004
Posty: 215
Skąd: Koszalin
Wysłany: 7 Lis 2006, 09:49   

odyniec napisał/a:
PUMA napisał/a:

Ale w MK3 jest na tyle miejsca zeby zrobić normalne IC.

Pozdro


a gienek podłóżnicy i zamka sie pozbył :D


:hahaha:

No w sumie zamków wszystkich sie pozbył, ale podłuznicy hm... 8| Rozbawiłeś mnie i dzieki
bynajmniej dobrze zaczołem dzień... :D
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 9 Lis 2006, 10:12   

Widzę tu panowie wyraźny przerost formy nad treścią. Kolega wyraźnie poprosił
o pomoc a nie o popisywanie się wiedzą na temat intercoolerów. Jak chcecie ja
mogę wam tu wyprowadzić całą stronę obliczeń termodynamicznych aby obliczyć
idealną powierzchnię chłodzenia itd. Sprawa jest o wiele prostsza.

Piesek. Rada od kolegi. Zostaw ten intercooler co masz. Nie będziesz na 100%
Uzyskiwał doładowania powyżej 1 bara. Ten Ci spokojnie starczy. Ode mnie masz w
prezencie chłodnicę wody. Jak chcesz mam podobny gabarytowo intercooler aluminiowy od
mitsubishi. Leży w domu nieużywany i chętnie znalazłby właściciela. Jek wrzucisz
rzędowo 2 intercoolery to też da jakąś różnicę jeżeli się już uparłeś. Pewien angielski
DJ Mark Stewart robił swoją byłą fiestę 2,0 16V turbo około 250 koni mechanicznych
na 2 intercoolerach rzędowych od FRST. Ale to już dla upartych. Ja nadal uważam
że spokojnie starczy Ci ten seryjny.

Tu jakbyś się uparł to gabarytowo podobny do Fiesty turbo


Chyba że chodzi Ci o wizualne efekty i straszenie tak jak ja ludzi na ulicy.

[ Dodano: Czw Lis 09, 2006 10:13 ]
odyniec napisał/a:
PUMA napisał/a:

Ale w MK3 jest na tyle miejsca zeby zrobić normalne IC.

Pozdro


a gienek podłóżnicy i zamka sie pozbył :D


Ja już w temacie pisałem że wycięłem wspornik a nie podłużnicę.
To za wiele nie zmieni w konstrukcji przodu.
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Lis 2006, 17:29   

Jak rozmawiałem na temat ic z Marcinem to mówił że seryjny wystarcza do 160km, a chce przekroczyć ten pułap...
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lis 2006, 19:34   

Przepraszam, pomyliłem sie o 1KM:

"Then I got a Superchips 165 chip and took the car back to Power+ and had it tuned and setup again I wasn't able to hold anything above 10psi and had a new actuator fitted and was then able to touch 14psi and hold 12psi. Because the charge air wasn't been cooled enough by the standard intercooler 14psi was the max i could go without pinking, but yet I rolled 161bhp.. "


W tej lince znajdziecie info o tuningu CVH w anglii, koleś hamował auto po jakiś tam etapach i jest to wyszczególnione:

http://www.fiestaturbo.co...309824/#1309824
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Intercooler Modyfikacja
Fiesta mk7 1.6 TDCi
Egooo Silniki diesla 0 13 Cze 2021, 12:50
Egooo
Brak nowych postów 1.6 TDCi - większy intercooler.
szymon3200 Mechanika silnika 6 4 Paź 2016, 21:15
szymon3200
Brak nowych postów Intercooler 1.4 TDCi dołożenie
intecooler rury fiesta powietrze
Diablo95 Mechanika silnika 2 24 Wrz 2019, 23:09
Diablo95


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.