|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Hyde-Park - Czy z Fiesty da się wyciągnąć 300KM?
taktoja - 8 Sie 2014, 18:18 Temat postu: Czy z Fiesty da się wyciągnąć 300KM? Witam, ktoś z forumowiczów wycisnął ze swojego forda ok 300KM? Może pochwalicie sie jakimś filmikiem
Freeman - 8 Sie 2014, 22:56
Pisz jaśniej bo takie pytanie z kosmosu. Jeśli chodzi Ci o MK3 1.3 to zapomnij.
Parzych - 8 Sie 2014, 23:19
taktoja napisał/a: | ktoś z forumowiczów wycisnął ze swojego forda ok 300KM? | Van wyciągnął ponad 400KM, ze swojej Ścierki... Tyle że to była Ścierka Cosworth...
Mariox003 - 9 Sie 2014, 07:03
Angole by wycisneli tyle kucy, ale z 2 litrowego silnika a nawet więcej niż 300 KM
DemptD - 9 Sie 2014, 08:08
toć ~230-240KM jest w MK3 w klubie
Mariox003 - 9 Sie 2014, 11:15
DemptD, która?
DemptD - 9 Sie 2014, 12:06
Czerwona RST z Gliwic - 2.0T
Dual - 9 Sie 2014, 12:55
DemptD napisał/a: | Czerwona RST z Gliwic - 2.0T |
Która Marka ?
Na żyletki poszła tak przynajmniej w temacie napisał
DemptD - 9 Sie 2014, 14:59
ostatnio jeszcze stała w całości i jeździła
taktoja - 9 Sie 2014, 16:52
nie chodziło mi tylko o mk3. Pytanie było ogólne A podacie oznaczenia silnika który dał by rade? o te 2.0 mi chodzi
kuba87 - 9 Sie 2014, 17:26
Markowy motór do esioka podobno chcą wsadzić
taktoja, a po co ci 300 km? i tak i tak nie będziesz umiał tym jechać.
taktoja - 9 Sie 2014, 19:34
kuba87, pytam tak z ciekawości.
kuba87 - 9 Sie 2014, 19:40
ale powiem ci że tu u nas w klubie jeżdzą fiesty co mają po 150 km i ciut więcej, tyle że nie seryjne motory, tylko rs2000 i 2.0 blacktop
taktoja - 9 Sie 2014, 20:16
Fajnie wiedzieć
kuba87 - 9 Sie 2014, 20:36
no i kiedyś był 2.0 silvertop ale stare dawno i nieprawda, a własciciel auto pokroił
Puff - 10 Sie 2014, 12:02
R32 też było, o ile dobrze pamiętam.
Pablosss - 11 Sie 2014, 11:18
http://www.speedhunters.c...ta-with-720bhp/
Gdzieś na necie na forum jest wiecej fot z budowy jeszcze warsztatowej
BuMeL - 12 Sie 2014, 19:22
Zajrzyj na FEFK - masz projekt jeżdżącego 1.8T 300KM+ i w budowie RS2K Turbo, można sporo pomysłów podpatrzeć.
Mafios - 13 Sie 2014, 08:07
Jak dla mnie moc powyzej 170 koni we Fiescie MK3 to przerost formy ponad trescią.
Daras84 - 14 Sie 2014, 17:01
Mafios napisał/a: | Jak dla mnie moc powyzej 170 koni we Fiescie MK3 to przerost formy ponad trescią. |
a niby czemu?
Grax - 14 Sie 2014, 20:10
A budu się fiesta 200+
luk-90 - 14 Sie 2014, 20:28
moc mocą, trzeba to przenieść sensownie na asflat, slick, skrzynia i zawieszenia
szynszyl - 14 Sie 2014, 21:16
tylko, że taktoja, umilkłą wy się podniecacie ha ha ha
poza tym autor ani słowa o kasie nie wspomniał, a pewnie co najwyżej tuning - wydechem zrobi
Puff - 14 Sie 2014, 21:28
Daras84 napisał/a: | Mafios napisał/a: | Jak dla mnie moc powyzej 170 koni we Fiescie MK3 to przerost formy ponad trescią. |
a niby czemu? |
"bo nie umiem jej ogarnąć"
Freeman - 14 Sie 2014, 23:43
Czemu skupiać się na 300 idźmy na całość.
Mariox003 - 15 Sie 2014, 00:12
Freeman, dobrze gadasz, jakieś 1000KM jako punkt docelowy można postawić. Z gofrów jakoś tyle wyciągają
taktoja - 15 Sie 2014, 13:52
Nie wiem o co wam teraz chodzi. Zapytałem tylko czy jest samochód na forum który ma 300km i o nic więcej mi nie chodziło. Nie zamierzam też budować żadnego takiego samochodu.
Freeman - 15 Sie 2014, 21:25
A o napęd 4x4 też tak tylko pytasz? Przejrzyj sobie nasze auta i projekty to się dowiesz
taktoja - 16 Sie 2014, 15:58
dobra, sory że zapytałem...
vegetagt - 16 Sie 2014, 16:16
padłem
taktoja, wielu tu było takich, co wkraczali z takimi tekstami, bo sami chcieli budować 1.1 turbo pińcet kuni Stąd taka "standardowa" reakcja
taktoja - 16 Sie 2014, 16:24
1.1 turbo? szał pał
vegetagt - 16 Sie 2014, 16:35
no dokładnie Gdzie chyba jedna osoba zaturbiła 1.3 i podobno nawet dojechało to do monopola po piwo - ale jakichś filmów z jazdy to nie kojarze.
Mariox003 - 16 Sie 2014, 20:25
https://www.youtube.com/watch?v=FUcDJkNv-eA
Co prawda mk4, ale też 1.3 turbo
Fiesta 1.1 czy 1.3 turbo, pikuś ja widziałem jak koleś montował turbo do cieniasa 700
Iwan - 30 Wrz 2014, 23:41
300 KM w FWD i co dalej?
szpera czy zaspawany dyfer? a może 4x4? bo jeśli ani jedno ani drugie, to sztuka dla sztuki
vegetagt - 30 Wrz 2014, 23:48
"pedał gazu nie jest przełącznikiem zerojedynkowym" - Qzyn ;-)
Iwan - 30 Wrz 2014, 23:56
vegetagt, no tak, ale jak ktoś nie robi tych 300 KM tylko dla poprawy własnego ego i pochwalenia się na forum, to czasem będzie chciał gdzieś "pocisnąć". Pewno że na 4 czy 5 biegu to już nie będzie się ślizgał, ale na 1-2 biegach może nie być większej różnicy czy auto ma 150 czy 300 KM bo najzwyczajniej nie uda się przenieść momentu obrotowego na "asfalt".
No i pewno trzeba umieć mocno trzymać kierownicę jak się ma tyle kucy na przedniej ośce.
Ja mam rodzinowóz w postaci volvo 940. Stety-niestety z dieslem, ale pomijając, to auto jak opuściło fabrykę w 1995r. miało 122 KM, ile ma teraz nie wiem. Napęd tylny, blokada mostu 100% (ALD) i na mokrym przy mocniejszym starcie łatwo o uślizg i zapięcie blokady.
O wiele łatwiej w takich samych warunkach zerwać przyczepność przednich kół w fabrycznej fieście 1,25 75 KM którą mam okazję jeździć od jakiegoś czasu. Jakby to miało 300 KM, to albo tych koni nie używać, albo faktycznie bardzo ćwiczyć wyczucie w operowaniu gazem i sprzęgłem.
Puff - 1 Paź 2014, 09:40
Przy 300 koniach się z definicji daje szperę i kapcie 225-245, żeby trakcja jakaś była. Patrz Focus ST/RS.
vegetagt - 1 Paź 2014, 10:27
nie wiem. Tiko też pali kapcia do 50-60, a na mokrym to juz w ogole jest kosmos. Natomiast powyżej 80km/h jest żenada ;-)
Jakaś marka ograniczała boost na pierwszych biegach, wlasnie po to, by nie gubic trakcji. Ecumastery chyba tez taka funkcje maja.
Puff - 1 Paź 2014, 10:55
Mazda w swojej "trójce" MPS. Max moment na silniku dostępny dopiero od 4. biegu
|
|