Forum FiestaKlubPolska -

Tuning stylistyczny - dodatkowe zegary...

doogi - 7 Lut 2006, 18:41
Temat postu: dodatkowe zegary...
witam.
myślałem o kupnie dodatkowych zegarów i właśnie tutaj jest moje pytanie.
co z czujnikami ?? czy w zestawie sa czujniki i gdzie je podłączyć ??

Chodzi mi np o temp oleju, woltomierz i takie tam...

xr2fun - 7 Lut 2006, 19:11


Powyżej zegar ciśnienia oleju i temp. wody
Najdokładniejsze są zegary mechaniczne - ciśnienie oleju oraz temperatury na kapilarach tych nie musisz wpinać do inst. elektryczne ( oprócz podświetlenia ) Ciśnienie oleju podpinasz do magistrali olejowej ( np. dorabiasz trójnik w miejsce czujnika oleju i masz dwie rzeczy i kontrolkę i zegar ) kapilarę wkręcasz w miejsce gdzie chcesz mierzyć temp. oleju. Voltomierz i amperomierz wpinasz odpowiednio do instalacji.

PumaRST - 7 Lut 2006, 21:24

to ja dodam od siebie:
mam takie i w zestwie były z instrukcja istalacji elektrycznej oraz z czujnikiem. gdzie je podłączyć to już zależy co bedziesz miał za czujniki.



pozdrawiam i jak bedziesz miał już konkretne zegarki to ci powiem gdzie ja montowałem swoje jeśli bedą sie pokrywac

djpleban - 8 Lut 2006, 20:05

też kupiłem auto gauga. w zestawie miałem wszystki czujniki i instrukcje montarzu, jak wspomniał PUMA. ww trójnik również był w zestawie.
ww wypowiedź tyczy się jednak zegarów NOWYCH. Jeśli zdecydujesz się na kupno używanych- koniecznie pytaj sprzedającego, co dorzuca w zestawie; bo jak sobie szukałem to się często okazywało, że czegoś tam brakowało. Nie wiem jak z czujnikami, trójnik można kupic (ok 50PLN), aha przewodów do zasilania w zestawie chyba NIGDY nie ma, ale to już żaden problem.

a przy okazji... PUMA, mam taki sam wskaźnik ciśnienia oleju jak Ty, tylko, że z tarczą silver.
Powiedz mi... bo ciśnienie mi wskakuje na początku na maxa; z czasem rozgrzania się oleju troche spada. mój wujo, który jest mechanikiem powiedział, że to normalne, że olej ma większe ciśnienie jak jest zimny.
nie wiem jak się zachowa w bardzo wysokiej temp bo montowałem zegarki przed zimą i jeszcze olejek mi się nie zagrzał pożądnie.

czy jest to do przyjęcia :?: bo zastanawia mnie czy to nie przez dystans, który dorabialiśmy z wujem (bo trójnik z czujnikami miał przy silniku za ciasno). nie no, kurde... to by ciśnienie jeszcze było zaniżane gdyby np przelot w dystansie miał zbyt małą średnicę...
wypowiesz się coś............... :?: :?: :?:

[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 19:06 ]
sorry LOY, że tak średnio na tym forum, ale skoro został już podięty temat zegarków.................

PumaRST - 8 Lut 2006, 20:45

jest to normalne że na początku olej ma wieksze ciśnienie, a później spada w dolne granice i podnosi sie wraz ze wzrostem ciśnienia w silniku czyli wraz ze wzrostem prędkości obrotowej.

Mnie po rozgrzani pracuje w okolicach 1,4 na wolnych obrotach, a na początku w okolicach 5 chyba.

Nie przejmuj sie wszystko wporządku jest.

Sorry za OT.

djpleban - 10 Lut 2006, 13:59

tylko, że mnie na początku wchodzi na ok 6.5 a później najniżej zeszło mi na ok 4..... ale poczekamy do końca zimy.... wtedy się pomartwie o to......
Intruder - 12 Lut 2006, 23:54

djpleban napisał/a:
tylko, że mnie na początku wchodzi na ok 6.5 a później najniżej zeszło mi na ok 4..... ale poczekamy do końca zimy.... wtedy się pomartwie o to......


MICHAŁ !!!!!!!! czujnik masz nieorginalny i to sprawia problem !!!!!!!!!!!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group