| Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006,  10:06
 | Układ kierowniczy : luz w przekładni kierowniczej | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | piterosik [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  09:51   Układ kierowniczy : luz w przekładni kierowniczej | 
 |  
               | 
 |  
               | Cześć, mam już wyczuwalny luz w przekładni kierownicy. Proszę o radę czy jest możliwość regulacji w mk3, 95r., 1.1i, bez wspomagania.
 I jak można to zrobić i jakimi specjalnymi narzędziemi.
 
 Dzieki i pozdrawiam wszystkich.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 9 Kwi 2009,  22:47, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomeka   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.1/50KM
 Wiek: 49
 Dołączył: 29 Wrz 2005
 Posty: 48
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  13:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | z tego co wiem to nie. jak robi Ci sie luz to moze masz powybijany uklad kierowniczy.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  13:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | właśnie ze jest 
 P.s. pisze z pracy wiec na razie moge podać konkretów -podam je jak wróce do domu...
 |  
				| _________________ 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Lokmen 3 Lis 2005,  14:06, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  13:40 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Łokmen napisał/a: |  	  | właśnie ze jest | 
 
 To od razu napisz Paweł, gdzie i jak się to reguluje.
 A nie taki enigmatyczny post: jest  ;-)
 Sam jestem ciekaw, chyba że zerknę do WKŁ w domu.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  16:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | A jestes pewien ze to nie jest np lu na drazkach kierowniczych, tylko na samej przekladni? Bo lu na drazkach reguluje sie bardzo latwo heheheh - wykrecasz stary i wkrecasznowy     |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | picio_18   
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: Piotr
 Wiek: 41
 Dołączył: 28 Sie 2004
 Posty: 172
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  18:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja też mam mały luz jak pociągne kiere lekko do siebie to idzie  być może to regulacjia kierownicy w poziomie ...   |  
				| _________________ MONDEO 2.0 TDCI  115KM GHIA CZARNY
 
 MOJE HOBBY
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lis 2005,  18:37 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | trzeci napisał/a: |  	  |  	  | Łokmen napisał/a: |  	  | właśnie ze jest | 
 
 To od razu napisz Paweł, gdzie i jak się to reguluje.
 A nie taki enigmatyczny post: jest  ;-)
 Sam jestem ciekaw, chyba że zerknę do WKŁ w domu.
 Pozdro ...
 | 
 masz - rys. 9.6
 
  |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.