Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: PumaRST
13 Mar 2013, 07:41
KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Sie 2005, 11:05   KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów

Witam wszystkich, Ci którzy czytali post dotyczący mojej FRST,
http://www.fiestaklubpols...opic.php?t=7868
natkneli sie na opis mojego kumpla KureckiGTT, który duzo pracy i czasu poświecił mojemu autku. Teraz nadszedł czas na jego!! Jest to Renault R5 GT Turbo z 1988 roku, o pojemnosci 1400cm i mocy 120KM. Auto zasilane LPG ( z wiadomych względów). Jego czas na 1/4 mili to 15,440. Przy doładowani 1,1 bara (choc pompowalismy nawet 1,8bara).
Auto seryjnie wyposażone w turbine Garrett T2 i doładowaniu 0,7 bara.
Plan zakłada wsadzenie 2,0 8v z Renault Laguna 1995 rok oraz uturbienie tego silnika. Nie pisałem nic wczesniej na ten temat poniewaz szukalismy silnika w odpowiednim stanie i za odpowiednia kase. Silnik juz jest (a dokładnie dziś wieczorem wyjmiemy go z Laguny). Orginalne R5GTT było na gaźniku i zapłonie starego typu a ten silnik co bedzie jest to pełny wtryski i bardziej skomplikwana elektronika.
Pozwalam sobie pisac ten post i opisywac kolejne etapy pracy nad autem ponieważ bede brał czynny udział w tym Projekcie. efekt zamieżony to 2,0 8v GT Turbo o mocy około 200KM Power by LPG. :devil:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 3 Lut 2007, 01:28, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Sie 2005, 16:04   

ma to ospojlerownie z okresu swojej młodości :-) Z wyglądu jest to orginalne GTT. Pokaże fotki juz jutro może.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Sie 2005, 16:06   

To ja czekam na efekt i dodam cos od siebie... czyli maly opis R5GT 202KM


Pozdrawiam i czekam na efekty pracy... :devil:
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Sie 2005, 17:47   

Wg. mnie te wloty potrzebne sa do chlodzenia silnika i turbo... bo nic nie wspomnieli o IC...
a tylna "lotka" zeby dociskala renate do gleby... :)
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Sie 2005, 11:19   

Tak jak pisałem kilka fotek na wstepie żeby zaprezentowac auto:

1) roboty blacharskie jesień zeszłego roku:


2) komora silnika w trakcjie naprawy ostatniej zimy:

3) silnik 1400cm 8v Turbo, oraz turbo garrett T2:


4) sprężyny sportowe Ventura:

4) I TO CO NAJWAŻNIEJSZE, DAWCA SILNIKA RENAULT LAGUNA:



CDN.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
RKRman 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50
Dołączył: 06 Cze 2004
Posty: 454
Skąd: z podkarpacia
Wysłany: 27 Sie 2005, 00:24   5-tka

HEJ :P

...fajne autko ..podobnym pomyka kolega w Krośnie tylko serducho 1.8...ale troche pracy też włożył...co zresztą widać :






...kolorek może nie za bardzo szczęśliwy , ale z bliska na prawde widać dopracowanie w szczegółach...
..za jakiś czas chętnie zobacze inny egzemplarz , na pewno jeszcze bardziej ciekawszy ..

POZDRAWIAM ;-) góral
_________________
fajnie było ją mieć
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Wrz 2005, 10:07   

No i prace ruszyły wczoraj około 13.
graty do wsadzenia:


Ostatnie spojżenie na 1400 Turbo.

A tu już 2,0 8v i prace nad kolektorem:



Dziś prace nad kolektorem i elektryką :D , mamy nadzieje że do soboty wszystkoe bedzie poskładane, a jedynie w poniedziałek pojedziemy zdjąć imobilajzer z kompa i odpał :D .
Niestety chwilowo w planie zaszły zmiany, na początku bedzie to 2,0 8v N/A, a w ciągu miesiąca moze dwóch 2,0 T.
C.D.N.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 14 Sty 2006, 16:44   

Na chwile obecną auto pomyka sobie jako 2,0 8v N/A a prze zime zbierają sie zabawki do uturbienia.
znaczy sie IC, tłumik końcowy pod nowy wydech 2,5" , rury na ten wydech, itd.

Co do jazdy to jest ona bardzo ciekawa, ale silnik jest stłumiony kolektorem wydechowym pod turbine wiec troche mu brakuje do seryinych 115KM. Ale i tak jest dość fajnie.

Ciąg dalszy na wiosne :devil:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KureckiGTT 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 32
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Lut 2006, 22:51   

a oto moja nowa zabaweczka :)






Przyszedł czas zająć się troche swoja fura na tapete trafiła turbospreżarka. Rozebrałem sztuke zeby ja skontrolować a przy okazji wypolerować muszle zeby przypominała Turboneticsa :)
Po rozebraniu



Kontrola wywazenia



Z cyklu zabawki do 5 chłodniczka oleju:

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Mar 2006, 22:14   

No i mamy 2,0 Turbo :devil:
Auto chodzi niesamowicie przyjemnie, doładowanie około 0,5 Bara, trzeba to dobrze dostroić i na Hamownie pojechać.

Pierwsze zdjecia:



Dokładniejszą relacje zrobi własciciel.

PS. Narazie nie możemy znaleść trakcji :devil:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 6 Mar 2006, 06:24   

Marcin ja coś czuję że wyślę wam tą turbinę fachowcy. Wstawimy zawór
upustowy od T3 i gra muzyka. Będzie żwawa i szybka i zarówno będzie
zapodawać dużo powietrza:) Do 1,6 idealnie. Nie wiem jak by pompowała przy 2,0
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 8 Mar 2006, 17:24   

spalanie jest nie znane, ale spore,

a jeśli chodzi o sprzęgło to jest seryjne z Laguny 2,0.

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
KureckiGTT 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 32
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Sie 2006, 09:21   

nowa zabawka czyli dalszy ciag modyfikacjii 8)

 
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Paź 2006, 21:07   

Cytat:
Poskramiacz Fiest.... wszystkich:)
zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta
_________________
nr gadu 5593077
 
 
doogi
[Usunięty]

Wysłany: 4 Paź 2006, 21:09   

robili w renówkach jakieś szpery na fwd ??
zeby coś dało sie do 5 przeszczepić ??
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Paź 2006, 22:33   

Bonus napisał/a:
Cytat:
Poskramiacz Fiest.... wszystkich:)
zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta


Odpowiedz na cztery pytania :
1 widziałeś fiestę z silnikiem 2.2 T ?
2 z jakiego escorta pochodzi 2.2T ?
3 widziałeś R5 Kureckiego ?
4 wiesz o czym mówisz ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Paź 2006, 23:20   

Gebal napisał/a:
robili w renówkach jakieś szpery na fwd ??
zeby coś dało sie do 5 przeszczepić ??


nie robili nic seryjnie, zawsze można coś wsadzić do tej skrzyni co jest ale to duzo kasy tzreba na ta operacje.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Paź 2006, 22:06   

[quote="Żółwik Tuptuś"]
Bonus napisał/a:
Cytat:
Poskramiacz Fiest.... wszystkich:)
zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta


Odpowiedz na cztery pytania :
1 widziałeś fiestę z silnikiem 2.2 T ? nie
2 z jakiego escorta pochodzi 2.2T ? zgnitego
3 widziałeś R5 Kureckiego ? yes bigok
4 wiesz o czym mówisz ? kaput
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
arekT
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lis 2006, 14:30   

przecież nie ma escortów 2.2:)
 
 
czarny 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 47
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 53
Skąd: mikołajki
Wysłany: 24 Lis 2006, 23:18   

witam!! jak strojenie reni? bardzo mnie ciekawi wynik z hamowni i dane na ćwiartke. piszcie co knujecie w tym małym potworze jeszcze bo długo było cicho. pozdrawiam!!
_________________
Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Ford Fiesta RS ZetecTurbo - OBR Niestachów
UPdate 18/05/2009 - 207KM 250Nm
PumaRST Archiwum 776 19 Wrz 2009, 07:35
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi xr2i by O.B.R. Niestachów for LUKESK
upDate 24/07/2006
PumaRST Tuning mechaniczny 39 24 Mar 2007, 20:42
KureckiGTT
Brak nowych postów Szarpie ok 2000 obr
fryszard Mechanika silnika 1 15 Mar 2016, 14:26
blood_brother
Brak nowych postów [MK4] szarpanie ponizej 2000 obr.
sebastiandziok Mechanika 4 29 Paź 2009, 21:10
sebastiandziok
Brak nowych postów Zetec 1.25 odcina zapłon przy 4 tyś obr.
adam90gt2 Mechanika ogólna 11 7 Wrz 2014, 20:47
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.