Otwarty przez: PumaRST 13 Mar 2013, 07:41 |
KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Sie 2005, 11:05 KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów
|
|
|
Witam wszystkich, Ci którzy czytali post dotyczący mojej FRST,
http://www.fiestaklubpols...opic.php?t=7868
natkneli sie na opis mojego kumpla KureckiGTT, który duzo pracy i czasu poświecił mojemu autku. Teraz nadszedł czas na jego!! Jest to Renault R5 GT Turbo z 1988 roku, o pojemnosci 1400cm i mocy 120KM. Auto zasilane LPG ( z wiadomych względów). Jego czas na 1/4 mili to 15,440. Przy doładowani 1,1 bara (choc pompowalismy nawet 1,8bara).
Auto seryjnie wyposażone w turbine Garrett T2 i doładowaniu 0,7 bara.
Plan zakłada wsadzenie 2,0 8v z Renault Laguna 1995 rok oraz uturbienie tego silnika. Nie pisałem nic wczesniej na ten temat poniewaz szukalismy silnika w odpowiednim stanie i za odpowiednia kase. Silnik juz jest (a dokładnie dziś wieczorem wyjmiemy go z Laguny). Orginalne R5GTT było na gaźniku i zapłonie starego typu a ten silnik co bedzie jest to pełny wtryski i bardziej skomplikwana elektronika.
Pozwalam sobie pisac ten post i opisywac kolejne etapy pracy nad autem ponieważ bede brał czynny udział w tym Projekcie. efekt zamieżony to 2,0 8v GT Turbo o mocy około 200KM Power by LPG. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 3 Lut 2007, 01:28, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Sie 2005, 16:04
|
|
|
ma to ospojlerownie z okresu swojej młodości Z wyglądu jest to orginalne GTT. Pokaże fotki juz jutro może. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 23 Sie 2005, 16:06
|
|
|
To ja czekam na efekt i dodam cos od siebie... czyli maly opis R5GT 202KM
Pozdrawiam i czekam na efekty pracy... |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 23 Sie 2005, 17:47
|
|
|
Wg. mnie te wloty potrzebne sa do chlodzenia silnika i turbo... bo nic nie wspomnieli o IC...
a tylna "lotka" zeby dociskala renate do gleby... |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Sie 2005, 11:19
|
|
|
Tak jak pisałem kilka fotek na wstepie żeby zaprezentowac auto:
1) roboty blacharskie jesień zeszłego roku:
2) komora silnika w trakcjie naprawy ostatniej zimy:
3) silnik 1400cm 8v Turbo, oraz turbo garrett T2:
4) sprężyny sportowe Ventura:
4) I TO CO NAJWAŻNIEJSZE, DAWCA SILNIKA RENAULT LAGUNA:
CDN. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 27 Sie 2005, 00:24 5-tka
|
|
|
HEJ
...fajne autko ..podobnym pomyka kolega w Krośnie tylko serducho 1.8...ale troche pracy też włożył...co zresztą widać :
...kolorek może nie za bardzo szczęśliwy , ale z bliska na prawde widać dopracowanie w szczegółach...
..za jakiś czas chętnie zobacze inny egzemplarz , na pewno jeszcze bardziej ciekawszy ..
POZDRAWIAM ;-) góral |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Wrz 2005, 10:07
|
|
|
No i prace ruszyły wczoraj około 13.
graty do wsadzenia:
Ostatnie spojżenie na 1400 Turbo.
A tu już 2,0 8v i prace nad kolektorem:
Dziś prace nad kolektorem i elektryką , mamy nadzieje że do soboty wszystkoe bedzie poskładane, a jedynie w poniedziałek pojedziemy zdjąć imobilajzer z kompa i odpał .
Niestety chwilowo w planie zaszły zmiany, na początku bedzie to 2,0 8v N/A, a w ciągu miesiąca moze dwóch 2,0 T.
C.D.N. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Sty 2006, 16:44
|
|
|
Na chwile obecną auto pomyka sobie jako 2,0 8v N/A a prze zime zbierają sie zabawki do uturbienia.
znaczy sie IC, tłumik końcowy pod nowy wydech 2,5" , rury na ten wydech, itd.
Co do jazdy to jest ona bardzo ciekawa, ale silnik jest stłumiony kolektorem wydechowym pod turbine wiec troche mu brakuje do seryinych 115KM. Ale i tak jest dość fajnie.
Ciąg dalszy na wiosne |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KureckiGTT
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Wrz 2005 Posty: 32 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Lut 2006, 22:51
|
|
|
a oto moja nowa zabaweczka
Przyszedł czas zająć się troche swoja fura na tapete trafiła turbospreżarka. Rozebrałem sztuke zeby ja skontrolować a przy okazji wypolerować muszle zeby przypominała Turboneticsa
Po rozebraniu
Kontrola wywazenia
Z cyklu zabawki do 5 chłodniczka oleju:
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Mar 2006, 22:14
|
|
|
No i mamy 2,0 Turbo
Auto chodzi niesamowicie przyjemnie, doładowanie około 0,5 Bara, trzeba to dobrze dostroić i na Hamownie pojechać.
Pierwsze zdjecia:
Dokładniejszą relacje zrobi własciciel.
PS. Narazie nie możemy znaleść trakcji |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 6 Mar 2006, 06:24
|
|
|
Marcin ja coś czuję że wyślę wam tą turbinę fachowcy. Wstawimy zawór
upustowy od T3 i gra muzyka. Będzie żwawa i szybka i zarówno będzie
zapodawać dużo powietrza:) Do 1,6 idealnie. Nie wiem jak by pompowała przy 2,0 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Mar 2006, 17:24
|
|
|
spalanie jest nie znane, ale spore,
a jeśli chodzi o sprzęgło to jest seryjne z Laguny 2,0.
Pozdro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
KureckiGTT
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Wrz 2005 Posty: 32 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Sie 2006, 09:21
|
|
|
nowa zabawka czyli dalszy ciag modyfikacjii 8)
|
|
|
|
|
Bonus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 21:07
|
|
|
Cytat: | Poskramiacz Fiest.... wszystkich:) | zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta |
_________________ nr gadu 5593077 |
|
|
|
|
doogi [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 21:09
|
|
|
robili w renówkach jakieś szpery na fwd ??
zeby coś dało sie do 5 przeszczepić ?? |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 22:33
|
|
|
Bonus napisał/a: | Cytat: | Poskramiacz Fiest.... wszystkich:) | zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta |
Odpowiedz na cztery pytania :
1 widziałeś fiestę z silnikiem 2.2 T ?
2 z jakiego escorta pochodzi 2.2T ?
3 widziałeś R5 Kureckiego ?
4 wiesz o czym mówisz ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Paź 2006, 23:20
|
|
|
Gebal napisał/a: | robili w renówkach jakieś szpery na fwd ??
zeby coś dało sie do 5 przeszczepić ?? |
nie robili nic seryjnie, zawsze można coś wsadzić do tej skrzyni co jest ale to duzo kasy tzreba na ta operacje. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Paź 2006, 22:06
|
|
|
[quote="Żółwik Tuptuś"] Bonus napisał/a: | Cytat: | Poskramiacz Fiest.... wszystkich:) | zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta |
Odpowiedz na cztery pytania :
1 widziałeś fiestę z silnikiem 2.2 T ? nie
2 z jakiego escorta pochodzi 2.2T ? zgnitego
3 widziałeś R5 Kureckiego ? yes bigok
4 wiesz o czym mówisz ? kaput |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
arekT [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lis 2006, 14:30
|
|
|
przecież nie ma escortów 2.2:) |
|
|
|
|
czarny
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 47 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 53 Skąd: mikołajki
|
Wysłany: 24 Lis 2006, 23:18
|
|
|
witam!! jak strojenie reni? bardzo mnie ciekawi wynik z hamowni i dane na ćwiartke. piszcie co knujecie w tym małym potworze jeszcze bo długo było cicho. pozdrawiam!! |
_________________ Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria |
|
|
|
|
|