Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
NOWITEK -mk3 RS....2,0 16V |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Paź 2005, 11:37
|
|
|
ja to wlasnie choruje na takie felgi jak masz ;-) |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:18
|
|
|
Dawno nic w temacie się nie działo a ostatnio Fiesta dostała nowy silniczek od Mondeo 2,0L 16V, Kolektor rurowy własnej konstrukcji filtr stożkowy i... nie moge z nią dojśc do ładu jechać to "jakoś" jedzie ale nie jest to to co ma być.
Poniżej kilka fotek ze SWAPA
Nowe serce do przeszczepu
Mieści sie do fiesty bez problemu
Tu jeszcze przed operacją
Kompletowanie dawcy
I wszystko na miejscu
A tak mniej wiecej wyglada całość
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez NOWITEK 6 Lis 2007, 22:30, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:27
|
|
|
Ladna skubana jest... silnik byl robiony od zera czy jak a i kolektor dosc pomyslowo wyglada... uklad 4-2-1 |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:35
|
|
|
Kilka pytań do ojca prowadzącego:
- czy ten kolektor to nie jest przypadkiem przeróbka od RS2000, może dasz jakieś info co i jak trzeba poprzerabiać?
- wloty na masce, to te nalepianie, niby BMW Z3/Z5? na allegro tak je zwią (jednak ford to ford, wszyscy po nim zgapiają:D ), jak tak to porażka, a jak wloty oryginał, albo cała macha od frst to lans
- będziesz na zlocie ?
PS. Moderatorzy działów! Przenieście ten dział do tuningu mechanicznego do działu nasze projekty! |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:49
|
|
|
Fordon silnik nie był ruszany bo jest w super stanie i nie było sensu grzebać. Kolektor jest 4-2-1. Nie jest to przeróbka RS2000. Kryzę dorabiałem a rury wykorzystałem od Opla 2.0 c20xe.
Piesek maska jest oryginał RS Turbo Wloty nie ale laik nie rozróżni :lol:
Na zlocie mnie raczej nie bedzie |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 18:46
|
|
|
Aha czyli super sprawa ze silnik malina i nic nie trzeba bylo ruszac... no fakt ze C20XE ma taki podobny kolektor ale chyba musiales go przycinac i skracac bo tam jest wiecej miejsca nawet w Corsie... flansza kolektora tez z opla ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 5 Kwi 2007, 19:30
|
|
|
NOWITEK napisał/a: | Kolektor jest 4-2-1. Nie jest to przeróbka RS2000. Kryzę dorabiałem a rury wykorzystałem od Opla 2.0 c20xe. | fajnie tylko musisz wiedzieć ze były 2 rodzaje kolektorów wydechowych w C20XE - różniły sie między sobą tylko srednicą jeden miał 50 mm a drugi 55mm - te 50 mm na bank były montowane w kadettach i w astrach do któregos rocznika (niestety nie pamiętam do którego roku modelowego). |
_________________
|
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 12 Kwi 2007, 07:50
|
|
|
Czy ktoś na Forum spotkał się przy diagnostyce interfejsem EUROSCAN z błędem:
"Cylinder 2 drop" ?
Bo wyskakuje mi cos takiego ale tylko przy teście na zapalonym silniku i nie wiem o co chodzi. |
_________________
|
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Maj 2007, 00:40
|
|
|
zaloz instlacje od futra i ecu od 2,0 i zacznie smigac przy okazji wywal to EFI i wsadz plastika od mondeo |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 6 Maj 2007, 14:20
|
|
|
Mafios napisał/a: | zaloz instlacje od futra i ecu od 2,0 i zacznie smigac przy okazji wywal to EFI i wsadz plastika od mondeo |
To ja wiem . Tylko skąd wziąść instalację od Futury :cry: ?? |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Maj 2007, 22:38
|
|
|
Ze tak zapytam czym sie rozni wiazka z Futra od np. 1.6 16V czy tez 1.8 16V zettec bo jakos nie rozumiem co tam moze byc innego... |
_________________
|
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 6 Maj 2007, 23:38
|
|
|
NOWITEK napisał/a: | To ja wiem . Tylko skąd wziąść instalację od Futury ?? |
Zadzwon tutaj http://www.allegro.pl/ite..._uchylnych.html niedawno rozbierali future oni mają cześci tylko do forda. To jest 20km od Zielonej Góry tak wiec jak bedziesz mi silnik wiózł to bedziesz miał blisko |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 7 Maj 2007, 09:19
|
|
|
Fordon napisał/a: | Ze tak zapytam czym sie rozni wiazka z Futra od np. 1.6 16V czy tez 1.8 16V zettec bo jakos nie rozumiem co tam moze byc innego... |
1,8 ma EDISA na zewnątrz i nie mozna założyć kompa np. od Mondeo który podobnie jak 1,6 16v ma go wbudowanego w ECU
Anjko dzwoniłem tam ale nie mają takiej instalacji :? |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Maj 2007, 10:41
|
|
|
NOWITEK napisał/a: | Fordon napisał/a: | Ze tak zapytam czym sie rozni wiazka z Futra od np. 1.6 16V czy tez 1.8 16V zettec bo jakos nie rozumiem co tam moze byc innego... |
1,8 ma EDISA na zewnątrz i nie mozna założyć kompa np. od Mondeo który podobnie jak 1,6 16v ma go wbudowanego w ECU |
Furura z tego co pamietam miala silniki 1.4 16V i 1.6 16V czyli co wiazki zettec-ow roznia sie miedzy soba wytlumaczcie mi to lopatologicznie bo na bezyniakach to ja sie nie znam... |
_________________
|
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 7 Maj 2007, 11:55
|
|
|
Piesek napisał/a: | no dobra, a nie szło by przerobić tej instalki? Auto data i dało by radę podziałać... |
Pewnie by się dało ale ze mnie kiepski elektryk i narazie szukam prostszego rozwiązania. |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 11:33
|
|
|
gratuluje auta.
jak sie ono zachowuje na kompletnym osprzecie od 1,8 130KM?? wzasadzie nic sie nie zmieniło oprócz pojemności.
jesli są jakieś problemy to nie wiem czy nie taniej by bylo zrobić mape jakąś niż kupowac kompletną wiązke od 1,6 16v i kompa od mondeo. ja bym raczej w tą strone szedł. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 12:16
|
|
|
Właśnie na dniach mam jechać do takiego "magika" od komputerów i ma coś działać przy tym kompie bo narazie to jest KICHA :? |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 12:47
|
|
|
jaki jest przepływomierz w zetecu?? klapowy czy czujnik?? jesli klapa to pomyśl odrazu o konwersji na mapsensor. KM pewnie nie doda ale Nm bedzie wiecej. jesli możesz to powiedz do jakiego magika??;> |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 13:09
|
|
|
Przepływomierz jest na "drucik" a tego magika napewno nie znasz , mozna powiedzieć że bardziej hobbystycznie się takimi sprawami zajmuje. Ostatni działał przy Punto GT kolegi bo też miał problemy z kompem i dał radę tak że zaryzykuję |
_________________
|
|
|
|
|
|