Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
NOWITEK -mk3 RS....2,0 16V
Autor Wiadomość
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Paź 2005, 11:37   

ja to wlasnie choruje na takie felgi jak masz ;-)
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:18   

Dawno nic w temacie się nie działo a ostatnio Fiesta dostała nowy silniczek od Mondeo 2,0L 16V, Kolektor rurowy własnej konstrukcji :D filtr stożkowy i... nie moge z nią dojśc do ładu jechać to "jakoś" jedzie ale nie jest to to co ma być.

Poniżej kilka fotek ze SWAPA

Nowe serce do przeszczepu



Mieści sie do fiesty bez problemu



Tu jeszcze przed operacją



Kompletowanie dawcy



I wszystko na miejscu



A tak mniej wiecej wyglada całość

_________________
Ostatnio zmieniony przez NOWITEK 6 Lis 2007, 22:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:27   

Ladna skubana jest... :) silnik byl robiony od zera czy jak :?: a i kolektor dosc pomyslowo wyglada... uklad 4-2-1 :?:
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:35   

Kilka pytań do ojca prowadzącego:
- czy ten kolektor to nie jest przypadkiem przeróbka od RS2000, może dasz jakieś info co i jak trzeba poprzerabiać?
- wloty na masce, to te nalepianie, niby BMW Z3/Z5? na allegro tak je zwią (jednak ford to ford, wszyscy po nim zgapiają:D ), jak tak to porażka, a jak wloty oryginał, albo cała macha od frst to lans :D
- będziesz na zlocie :D ?

PS. Moderatorzy działów! Przenieście ten dział do tuningu mechanicznego do działu nasze projekty!
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 5 Kwi 2007, 16:49   

Fordon silnik nie był ruszany bo jest w super stanie i nie było sensu grzebać. Kolektor jest 4-2-1. Nie jest to przeróbka RS2000. Kryzę dorabiałem a rury wykorzystałem od Opla 2.0 c20xe.
Piesek maska jest oryginał RS Turbo Wloty nie ale laik nie rozróżni :lol:

Na zlocie mnie raczej nie bedzie :|
_________________
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Kwi 2007, 18:46   

Aha czyli super sprawa ze silnik malina i nic nie trzeba bylo ruszac... :) no fakt ze C20XE ma taki podobny kolektor ale chyba musiales go przycinac i skracac bo tam jest wiecej miejsca nawet w Corsie... flansza kolektora tez z opla ?? :)
_________________

 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 5 Kwi 2007, 19:30   

NOWITEK napisał/a:
Kolektor jest 4-2-1. Nie jest to przeróbka RS2000. Kryzę dorabiałem a rury wykorzystałem od Opla 2.0 c20xe.
fajnie tylko musisz wiedzieć ze były 2 rodzaje kolektorów wydechowych w C20XE - różniły sie między sobą tylko srednicą jeden miał 50 mm a drugi 55mm - te 50 mm na bank były montowane w kadettach i w astrach do któregos rocznika (niestety nie pamiętam do którego roku modelowego).
_________________
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 12 Kwi 2007, 07:50   

Czy ktoś na Forum spotkał się przy diagnostyce interfejsem EUROSCAN z błędem:
"Cylinder 2 drop" ?

Bo wyskakuje mi cos takiego ale tylko przy teście na zapalonym silniku i nie wiem o co chodzi.
_________________
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Maj 2007, 00:40   

zaloz instlacje od futra i ecu od 2,0 i zacznie smigac przy okazji wywal to EFI i wsadz plastika od mondeo
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 6 Maj 2007, 14:20   

Mafios napisał/a:
zaloz instlacje od futra i ecu od 2,0 i zacznie smigac przy okazji wywal to EFI i wsadz plastika od mondeo


To ja wiem . Tylko skąd wziąść instalację od Futury :cry: ??
_________________
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 6 Maj 2007, 22:38   

Ze tak zapytam czym sie rozni wiazka z Futra od np. 1.6 16V czy tez 1.8 16V zettec :?: bo jakos nie rozumiem co tam moze byc innego... :he:
_________________

 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 6 Maj 2007, 23:38   

NOWITEK napisał/a:
To ja wiem . Tylko skąd wziąść instalację od Futury ??

Zadzwon tutaj http://www.allegro.pl/ite..._uchylnych.html niedawno rozbierali future oni mają cześci tylko do forda. To jest 20km od Zielonej Góry tak wiec jak bedziesz mi silnik wiózł to bedziesz miał blisko :D
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 7 Maj 2007, 09:19   

Fordon napisał/a:
Ze tak zapytam czym sie rozni wiazka z Futra od np. 1.6 16V czy tez 1.8 16V zettec :?: bo jakos nie rozumiem co tam moze byc innego... :he:


1,8 ma EDISA na zewnątrz i nie mozna założyć kompa np. od Mondeo który podobnie jak 1,6 16v ma go wbudowanego w ECU


Anjko dzwoniłem tam ale nie mają takiej instalacji :?
_________________
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Maj 2007, 10:41   

NOWITEK napisał/a:
Fordon napisał/a:
Ze tak zapytam czym sie rozni wiazka z Futra od np. 1.6 16V czy tez 1.8 16V zettec :?: bo jakos nie rozumiem co tam moze byc innego... :he:


1,8 ma EDISA na zewnątrz i nie mozna założyć kompa np. od Mondeo który podobnie jak 1,6 16v ma go wbudowanego w ECU

Furura z tego co pamietam miala silniki 1.4 16V i 1.6 16V :he: czyli co wiazki zettec-ow roznia sie miedzy soba :?: wytlumaczcie mi to lopatologicznie bo na bezyniakach to ja sie nie znam... :ups:
_________________

 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Maj 2007, 11:14   

no dobra, a nie szło by przerobić tej instalki? Auto data i dało by radę podziałać...
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 7 Maj 2007, 11:55   

Piesek napisał/a:
no dobra, a nie szło by przerobić tej instalki? Auto data i dało by radę podziałać...


Pewnie by się dało ale ze mnie kiepski elektryk i narazie szukam prostszego rozwiązania.
_________________
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Maj 2007, 11:33   

gratuluje auta.

jak sie ono zachowuje na kompletnym osprzecie od 1,8 130KM?? wzasadzie nic sie nie zmieniło oprócz pojemności.

jesli są jakieś problemy to nie wiem czy nie taniej by bylo zrobić mape jakąś niż kupowac kompletną wiązke od 1,6 16v i kompa od mondeo. ja bym raczej w tą strone szedł.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21 Maj 2007, 12:16   

Właśnie na dniach mam jechać do takiego "magika" od komputerów i ma coś działać przy tym kompie bo narazie to jest KICHA :?
_________________
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Maj 2007, 12:47   

jaki jest przepływomierz w zetecu?? klapowy czy czujnik?? jesli klapa to pomyśl odrazu o konwersji na mapsensor. KM pewnie nie doda ale Nm bedzie wiecej. jesli możesz to powiedz do jakiego magika??;>
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21 Maj 2007, 13:09   

Przepływomierz jest na "drucik" :) a tego magika napewno nie znasz , mozna powiedzieć że bardziej hobbystycznie się takimi sprawami zajmuje. Ostatni działał przy Punto GT kolegi bo też miał problemy z kompem i dał radę tak że zaryzykuję
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.