Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
5 Maj 2006, 20:43
Swap 1.1 -> ??
Autor Wiadomość
aLd
[Usunięty]

Wysłany: 18 Lip 2005, 21:53   Swap 1.1 -> ??

Dokladnie takie pytanie.
Musze wymienic kolejny silnik w kolejnej mk3 z 1.1gaznik na jakis inny.
I teraz pytanie - wiadomo, ze pasuje 1.1g, 1.3g bez jakichkolwiek przerobek. Oczywiscie z fiesty, a co z escortem?
Czy bedzie pasowal 1.1g, 1.3g? Ostatnio dowiedzialem sie, ze moze byc problem ze skrzynia i bedzie trzeba cos przerabiac, prawda czy blef? ;)
Mozna tez wrzucic 1.4 na jednopunktowym zamieniajac kolektor ssacy na ten z 1.1. Jak myslicie jak to bedzie chodzic, jakie problemy, przerobki?

pzdr
aLd
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006, 18:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mechano 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Lip 2005, 22:08   

Jak wymienisz na jakiś z wtryskiem, to dochodzi jeden niebanalny problem.
Wiązka elektryczna. Sama rozkosz jeśli chodzi o przeróbki. Jak pasują te silniki to nie wiem, ale małe pytanko:
1.1 50KM
1.3 60KM

Warto??

Jak jesteś mechanikiem, masz kupę czasu, sporo kasy.............. to może swap na coś godnego fiesty np 1.6? albo 1.8?
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Lip 2005, 22:32   Re: Mozliwosci swapa w mk3

aLd napisał/a:

Mozna tez wrzucic 1.4 na jednopunktowym zamieniajac kolektor ssacy na ten z 1.1. Jak myslicie jak to bedzie chodzic, jakie problemy, przerobki?

1.1 i 1.4 to zupelnie inne konstrukcje silnikow wiec nie ma mowy o zamianie kolektora
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
aLd
[Usunięty]

Wysłany: 18 Lip 2005, 23:04   

mechano, to nie chodzi o konie, ale o sprawnosc samochodu. 1.1 sie sypnal, a nie moge takiego samego nigdzie znalesc :)
Po prostu chce ta fieste postawic na nogi, ale niestety jest problem bo nie ma 1.1 nigdzie :/
 
 
Bazyli
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lip 2005, 00:58   

Ja mialem u siebie 1,1 OHV, teraz lezy w piwnicy, a w smoku jest 1,3 OHV z essiego. Wchodzi bez problemu. Ze skrzynia tez nie bylo problemu. Auto ma swoje lata a silnik jest z 88r.

BTW. jesli ktos ma taki silnik ale nowszy (maly przebieg) to prosze o cynk :-)
 
 
adamuus
[Usunięty]

Wysłany: 19 Lip 2005, 06:20   

silnik do 1,4 na gazniku powinienes moc przelozyc bez wiekszych problemow. jesli chodzi o wtrysk to juz wieksza zabawa i koszty (kable komputer pompa paliwa w zbiorniku). w escorcie silniki byly identyczne jak we fiescie tak wiec przekladka nie stanowi problemow. jesli chodzi o skrzynie to rzeczywiscie w essim byly inne mocowania ale to tez nie problem poniewaz same skrzynie sa takie identyczne tzn ich obudowy (roznia sie tylko tym elementem mocowania ktory jest i tak przykrecany do skrzyni - nie jest na stale zamocowany). tak wiec uchwyt zdejmujesz ze swojej skrzynki i wkladasz do escortowej.

nie wiem czy chcesz tylko czy chcesz to zrobic na legalu. bo o ile 1,1 i 1,3 sa w wygladzie niemal identyczne to 1,4 juz sie sporo rozni.
 
 
aLd
[Usunięty]

Wysłany: 20 Lip 2005, 12:28   

Jeszcze jedno pytanie w takim razie.
Zakladamy ze mam silnik, stoi w garazu i jest to 1.3 na monowtrysku, uzbrojony z pelna wiazka itp, itd.
U siebie mialem 1.1 gaznik.

Jak to zrobic zeby wymienic? Da rade wsadzic po prostu 1.3 na wtrysku i podpiac wiazke razem z komputerem czy to bedzie duzo przerabiania elektryki?
Pytanie 2: Czy moge zamienic kolektor ssacy i z 1.3 wtryskowego zrobic 1.3 gaznikowy? Bardziej by mi to odpowiadalo ze wzgledu na inst.gazowa?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Lip 2005, 15:01   

pewnie i sie nawet nie zastanawiaj!! jesli masz gaz pod ten 1,1 to załuż kolektor z gażnikiem. odpada ci preróbka gazu, wiązki elektrycznej itp. a najlepiej wykożystaj silnik 1,3 a asprzet z 1,1 tak żebys nie musiał nic przerabiac. to bedzie tak jak bys wsadzał taki sam silnik!!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów [MK2] Swap czy nie swap ? a może zabytek ?
Moja MK2 co z nią począć ?
szczepan522 Mechanika silnika 45 4 Sty 2011, 21:28
szczepan522
Brak nowych postów Swap 1.0 -> 1.1
Mk1
Laskosz Tuning mechaniczny 7 21 Lis 2005, 03:29
diodalodz
Brak nowych postów Swap
aDs Silniki diesla 3 31 Maj 2011, 20:36
Puff
Brak nowych postów Swap 1.1 -> ??
z 1,1 na 1,0
Bazyli Tuning mechaniczny 10 9 Sie 2005, 07:25
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.