Wysokie obroty na wciśniętym sprzęgle/luzie |
Autor |
Wiadomość |
Dawid9910
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 12 Kwi 2019 Posty: 4 Skąd: Pradła
|
Wysłany: 12 Kwi 2019, 18:07 Wysokie obroty na wciśniętym sprzęgle/luzie
|
|
|
Witam! Mam problem z wysokimi obrotami na luzie czy też na wciśniętym sprzęgle. Obroty są między 2000 a 3000. Muszę wciskać sprzęgło kilka razy aż obroty spadną na około 1000. Silniczek krokowy już wymieniłem bo wcześniej miałem problem z falującymi obrotami, które po wymianie tego silniczka przemieniły się w to. Dodam, że gdy jadę i mam wrzucony bieg to auto nie hamuje mi silnikiem tylko jedzie jak na luzie. Proszę o pomoc
Silnik to 1.25 Zetec 75km |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12055 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Kwi 2019, 23:22
|
|
|
Jak czujnik na pedale sprzęgła,,, no i druga sprawa, odepnij testowo VSS i zobacz jak będzie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Dawid9910
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 12 Kwi 2019 Posty: 4 Skąd: Pradła
|
Wysłany: 13 Kwi 2019, 12:57
|
|
|
Gdzie ten VSS sie znajduje? I nwm czy to ma wpływ na to że jak odpalam samochód to też od razu rosną obroty do 3000 i po 20-30 sekundach spadają na 1500. |
|
|
|
|
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Kwi 2019, 12:47
|
|
|
1.25Duratec 75KM z roku 1998? Rzeczywiście masz taki silnik a nie Zetec-S ?? Masz MTX czujnik jest poniżej podstawki akku, wkręcony od góry w skrzyni, dochodzą do niego 2 przewody, wtyczka 2pin. Przynajmniej tak jest w moim r 2000/ 1,25/ 75KM/Zetec-S
Może szwankuje cpp /czujnik położenia przepustnicy/, "krokowiec" do sprawdzenia, może ten zamiennik jest też wadliwy? |
|
|
|
|
Dawid9910
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 12 Kwi 2019 Posty: 4 Skąd: Pradła
|
Wysłany: 15 Kwi 2019, 16:29
|
|
|
Szukałem tego vssa ale jakoś nie moge go znaleźć. Patrzyłem na tą podstawke akku i śrubki są tam tak zardzewiałe że nie ma szans na odkręcenie tego. WD40 nie pomaga. Spróbuje jedynie coś z tym krokowcem i cpp 😮 |
|
|
|
|
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15 Kwi 2019, 17:53
|
|
|
Bez zdemontowania podstawki też się do VSS można dostać /jeśli jest tak, jak napisałem, czyli wkręcony od góry/. Daj znać, co zdziałałeś. Powodzenia. |
|
|
|
|
Dawid9910
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 12 Kwi 2019 Posty: 4 Skąd: Pradła
|
Wysłany: 16 Kwi 2019, 22:15
|
|
|
Chyba ten krokowiec zamiennik był wadliwy, bo założyłem ten stary co falowały obroty i o dziwo wszystko działa teraz dobrze żadnego falowania, czasem podskoczą obroty do 2000 ale to bardzo rzadko. Dzięki za odpowiedzi |
|
|
|
|
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Kwi 2019, 15:56
|
|
|
Spoko, powodzenia, jak coś się nowego pojawi, pisz śmiało. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.