Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Wymiana paska rozrządu w EcoBoost 1,0 l.
Autor Wiadomość
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 4 Paź 2021, 00:23   Wymiana paska rozrządu w EcoBoost 1,0 l.

Siema,

auto żony ma 8,5 roku i przebieg 58 kkm. W tym silniku rozrząd zmienia się po 10 latach lub 240 kkm. Chcę zrobić to szybciej, tzn. w lutym 2022 r, czyli po 9 latach. Wymieniał ktoś z was? Jaki był koszt za komplet, tzn. z pompą płynu itd?
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
edek1977 

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Gold
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Paź 2021, 12:44   

zwykły warsztat raczej dobrze tego nie zrobi, chyba że będzie mechanik który pracował kiedyś w ASO i zna się na rzeczy, natomiast w ASO niecałe 4 tys.
 
 
Creep 


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Tomasz
Dołączył: 23 Gru 2017
Posty: 68
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Lis 2021, 16:45   

Sam rozrząd to koszt ok 600 zł, Ale zaczynają się schody jeśli chodzi o wymianę mało kto wie jak to poprawnie zrobić. Pamiętaj aby kupić również podkładki cierne pod koło pasowe bo owe koło zakręca się kluczem "wzmacniacz momentu obrotowego" Większość warsztatów zakręca je udarem :hammer:
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 1 Lut 2022, 04:20   

W ASO forda cena waha się od 3,8 kzł do 4,3 kzł, natomiast zwykły warsztat mechaniczny chce 4,5 kzł. Trzeba się będzie zastanowić, czy warto wymienić ten rozrząd, skoro to ok. 1/4 wartości auta :rotfl: .
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
Mars 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 279
Skąd: Spod Bydgoszczy
Wysłany: 13 Paź 2022, 21:49   

Auto odebrane od mechanika (zwykły warsztat, nie ASO). Dziesiąty rok eksploatacji; przebieg: 66 kkm. Wymieniono: oba paski pracujące w oleju; pompę płynu chłodzącego; napinacz; uszczelki; płyn chłodzący; olej 5W20 i jego filtr oraz pasek alternatora. Koszt: równo 2500 zł. Paski pracujące w oleju były w dobrym stanie - nie było zagrożenia pęknięcia. Nawet się nie łuszczył. Pasek alternatora miał już delikatne spękania. Napinacz lekko hałasował.
_________________
HDK ZdZN A Rh"-".
 
 
Jacoo 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Michał
Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 23
Skąd: ldz
Wysłany: 17 Lut 2024, 15:01   

Cytat:

Gdzie robiłeś? Bez problemów od wymiany?
_________________
Każde miejsce, poza pierwszym, jest słabe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów [MK5] Wymiana paska rozrządu w Courierze 1.8D
problem z rozrzadem
Gość Silniki diesla 9 19 Kwi 2011, 18:41
Puff
Brak nowych postów Silnik : wymiana paska rozrządu Zetec 1.8 krok po kroku
Rycho Mechanika 15 12 Gru 2011, 08:58
madek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.