Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] [Mk3] 1.8 16v chlodnica, dolny wąż chlodnicy, tlumik k
Autor Wiadomość
Shadk-k 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 45
Skąd: K-Koźle
Wysłany: 15 Lut 2020, 12:02   [MK3] [Mk3] 1.8 16v chlodnica, dolny wąż chlodnicy, tlumik k

Jak w temacie.

Potrzebna chlodnica do 1.8 16v 105 lub 130km oraz dolny waz chlodnicy (ten poczworny).

Potrzebny tez tlumik koncowy
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 17 Lut 2020, 20:44   

są wspołzamienne z xr2i cvh tzn chłodnica i wydech
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Shadk-k 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 45
Skąd: K-Koźle
Wysłany: 17 Lut 2020, 20:45   

O czym piszesz?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Lut 2020, 21:32   

kuba87, na pewno? Końcowy średnicowo jest identyczny w 1.8 16v 105km i 130km, ale w wersji 130km ma inaczej skierowaną końcówkę wydechową - Demptd kiedyś drążył.
 
 
Shadk-k 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Paweł
Wiek: 34
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 45
Skąd: K-Koźle
Wysłany: 17 Lut 2020, 22:08   

Chlodnica juz ogarnieta, trojnik do weza dorobiony przez tokarza z nierdzewki ;)
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 18 Lut 2020, 18:35   

Wydech w 1.8 130km jest 8mm większy na zewnętrznej średnicy.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Lut 2020, 22:35   

deejay, czyli ile ma? :P
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Lut 2020, 15:08   

mi rury pasowały jeśli chodzi o średnicę, a jeśli chce taki jak oryginał to w intercarsie jest dostępny od 450 zł końcowy tłumik
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.