Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Skrzynia mk6
Autor Wiadomość
Wirus 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: S
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: ....
Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: ...
Wysłany: 19 Gru 2019, 11:58   Skrzynia mk6

Mam problem ze skrzynią, przy jeździe słychać coś jak szuranie, zaczyna szarpać przy zmianie biegów. Przy wciśnięciu sprzęgła nic nie słychać, parę miesięcy temu wymieniono kompletne sprzęgło. Czego to mogą być objawy? Jest sens wymiany skrzyni, oraz czy podejdzie tylko ib5, czy z mk7 też?
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 20 Gru 2019, 01:25   Re: Skrzynia mk6

Może to nie skrzynia, tylko koło zamachowe?

A sama skrzynia ma różne przełożenia w zależności od silnika. Inwestowanie w nowszą skrzynię ma ten sens, że wyeliminowano po roku 2010 problem zacinającego się wstecznego.
By uzyskać pełną zgodność silnika 1.6 dla Fiesty mk6 z taką skrzynią potrzebujesz skrzyni do Forda Fusion,C-MAX,Mondeo z lat 09.2010-2011. Stąd polecam szukanie takiej wersji skrzyni.
nr takiej skrzyni to 2S4R-7002-PA (ostatnia litera może być dowolna).
 
 
Wirus 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: S
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: ....
Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: ...
Wysłany: 20 Gru 2019, 09:09   

Dokładnie chodzi mi oto, czy podejdzie jakaś 6-biegowa.
 
 
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 20 Gru 2019, 10:41   

Wirus napisał/a:
Dokładnie chodzi mi oto, czy podejdzie jakaś 6-biegowa.

To nie jest dobry pomysł. 100 koni i to jeszcze w wolnossącej benzynie może sobie nie poradzić z sześcioma biegami
 
 
 
Wirus 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: S
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: ....
Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: ...
Wysłany: 20 Gru 2019, 10:53   

Bobofrut napisał/a:
Wirus napisał/a:
Dokładnie chodzi mi oto, czy podejdzie jakaś 6-biegowa.

To nie jest dobry pomysł. 100 koni i to jeszcze w wolnossącej benzynie może sobie nie poradzić z sześcioma biegami

Np. w yarisie jest 6 biegów, przy 100 koniach, ponadto jak już będzie 6 biegów to można zacząć myśleć o modzeniu. To jest któraś ze skrzyń 6 biegowa, czy nie?
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 20 Gru 2019, 11:09   

Bobofrut napisał/a:
To nie jest dobry pomysł. 100 koni i to jeszcze w wolnossącej benzynie może sobie nie poradzić z sześcioma biegami


A niby dlaczego? Np Kia Rio/Venga/Ceed miały silnik 1.6 118-136KM wolnossący i skrzynie 6 biegowe. Tata właśnie Ceedem się porusza i całkiem sprawnie te skrzynia mu działa od 8 lat.

Wirus napisał/a:
Dokładnie chodzi mi oto, czy podejdzie jakaś 6-biegowa.


To jest np IB6, ładowana do Forda 1.6 182KM, ale nie mam zielonego pojęcia czy choćby punkty montażowe są podobne.
 
 
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 20 Gru 2019, 11:19   

Cytat:
A niby dlaczego? Np Kia Rio/Venga/Ceed miały silnik 1.6 118-136KM wolnossący i skrzynie 6 biegowe. Tata właśnie Ceedem się porusza i całkiem sprawnie te skrzynia mu działa od 8 lat.

Dobrze ale bierz pod uwagę że te silniki to znacznie młodsze konstrukcje o zupełnie innej charakterystyce pracy.

Zresztą z tego co kolega pisze to sądząc po objawach jakie opisuje pada mu łożysko oporowe. Także można jeszcze uratować sprzęgło, o ile to nie dzieje zbyt długo
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Gru 2019, 20:05   

Nie patrz na liczbę biegów tylko na przełożenie ostatniego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 21 Gru 2019, 17:52   

JoeMix napisał/a:
Nie patrz na liczbę biegów tylko na przełożenie ostatniego,,,

No właśnie u kolegi jest dość krótka skrzynia. Pytanie czy w ogóle jeszcze obudowa z Mk7 na łapy w Mk6 podpasuje bo jak nie to trzeba skrzynię rozebrać i ewentualnie próbować przełożyć bebechy. Wg mnie skórka niewarta wyprawki
 
 
 
Wirus 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: S
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: ....
Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: ...
Wysłany: 3 Sty 2020, 13:19   

Skrzynia z mk6 ST podejdzie bez problemu?
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 10 Sty 2020, 07:51   Re: Skrzynia mk6

slawomirro napisał/a:
Może to nie skrzynia, tylko koło zamachowe?

A sama skrzynia ma różne przełożenia w zależności od silnika. Inwestowanie w nowszą skrzynię ma ten sens, że wyeliminowano po roku 2010 problem zacinającego się wstecznego.
By uzyskać pełną zgodność silnika 1.6 dla Fiesty mk6 z taką skrzynią potrzebujesz skrzyni do Forda Fusion,C-MAX,Mondeo z lat 09.2010-2011. Stąd polecam szukanie takiej wersji skrzyni.
nr takiej skrzyni to 2S4R-7002-PA (ostatnia litera może być dowolna).


Chłopie co Ty palisz...

Po 1 - jaki problem zacinającego się wstecznego? Sugerujesz, że po 2010 do ib5 dołożyli synchronizacje do wstecznego?
IB5 tak pracuje w kwestii wstecznego bo nie ma synchronizacji na tym biegu, koniec kropka.

Po 2 - nr skrzyni który podałeś to nr od skrzyni z Focusa Mk1 TDCi - przestań szerzyć kolejny raz głupoty.

Po 3 - wytłumacz mi jeszcze proszę co ma popsuć się w litym kole zamachowym?

Co do tematu Wirusa - przekazałem mu możliwe opcje. Z racji faktycznie nietypowego mixu biegów i przełożenia głównego ciężko bezpośrednio kupić drugą taką samą skrzynie jednak temat nie jest fatalny i idzie to ogarnąć. Musi tylko podjąć jakieś decyzje.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 10 Sty 2020, 22:01   Re: Skrzynia mk6

bobson napisał/a:

Chłopie co Ty palisz...

Po 1 - jaki problem zacinającego się wstecznego? Sugerujesz, że po 2010 do ib5 dołożyli synchronizacje do wstecznego?
IB5 tak pracuje w kwestii wstecznego bo nie ma synchronizacji na tym biegu, koniec kropka.

Po 2 - nr skrzyni który podałeś to nr od skrzyni z Focusa Mk1 TDCi - przestań szerzyć kolejny raz głupoty.
.


Sam piszesz bzdury i robisz wycieczki osobiste...

ad. 1 nie do wstecznego tylko 5 biegu, nowy synchronizator hamuje wałek wejściowy,
co ma ułatwiać szybkie załączenie wstecznego.

ad. 2 to to numer z materiałów serwisowych Forda. Niestety nie mam prawa do ich publikacji.
Są dokładne grafiki i opisy zmiany
Dotyczy to skrzyń wielu aut:
Mondeo 2007 - od 08.2010
C-max- od 08.2010
Fiesta mk7 - od 10.2010
Fusion - od 10.2010
Focus mk2 - od 01.2011
Focus mk1 (tylko Rosja) - od 10.2010

ad. 3 - popsuć nic, ale może pokryć się rdzą i nie przylegać dobrze do wymienionego sprzęgła.
Przed złożeniem, koło należy oczyścić z rdzy, czasem się o tym zapomina.
Słyszałeś może o czymś takim? Czy ta wiedza jest Ci obca?
 
 
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 10 Sty 2020, 23:14   Re: Skrzynia mk6

slawomirro napisał/a:
bobson napisał/a:

Chłopie co Ty palisz...

Po 1 - jaki problem zacinającego się wstecznego? Sugerujesz, że po 2010 do ib5 dołożyli synchronizacje do wstecznego?
IB5 tak pracuje w kwestii wstecznego bo nie ma synchronizacji na tym biegu, koniec kropka.

Po 2 - nr skrzyni który podałeś to nr od skrzyni z Focusa Mk1 TDCi - przestań szerzyć kolejny raz głupoty.
.


Sam piszesz bzdury i robisz wycieczki osobiste...

ad. 1 nie do wstecznego tylko 5 biegu, nowy synchronizator hamuje wałek wejściowy,
co ma ułatwiać szybkie załączenie wstecznego.

ad. 2 to to numer z materiałów serwisowych Forda. Niestety nie mam prawa do ich publikacji.
Są dokładne grafiki i opisy zmiany
Dotyczy to skrzyń wielu aut:
Mondeo 2007 - od 08.2010
C-max- od 08.2010
Fiesta mk7 - od 10.2010
Fusion - od 10.2010
Focus mk2 - od 01.2011
Focus mk1 (tylko Rosja) - od 10.2010

ad. 3 - popsuć nic, ale może pokryć się rdzą i nie przylegać dobrze do wymienionego sprzęgła.
Przed złożeniem, koło należy oczyścić z rdzy, czasem się o tym zapomina.
Słyszałeś może o czymś takim? Czy ta wiedza jest Ci obca?



Sławni kolejny raz niestety piszesz bzdury. Jeździłem autem kolegi, na moje oko to na pewno nie koło zamachowe, bowiem nie ma żadnej możliwości by mogło zardzewieć - większej bzdury nie słyszałem już od dłuższego czasu. Zresztą Ty chyba nawet nie wiesz jak sprzęgło działa bo inaczej nie było by tu takich "złotych" porad. Popieram tu Andrzeja, choćby dlatego że buduje rajdówki i niejedną skrzynię miał na stole w częściach. Pamiętaj- teoria jedno praktyka drugie. Jeśli czegoś nie wiesz nie wypowiadaj się. Ja też wszystkiego nie wiem i to żaden wstyd, bazuję w dużej mierze na moich własnych doświadczeniach z samochodem, a to co jest u Wirusa to ewidentnie padające łożyska wynikające z zalania skrzyni niewłaściwym olejem. Tak jak Bobson piszę, skrzynia jest do odratowania, ale nie pisz bzdur o zardzewiałym kole zamachowym bo musiało by ono leżeć dobry miesiąc pod chmurką by pokryło się rdzą. Apropos w Mk7 po 2010 roku też wsteczny potrafi zgrzytnąć. Miałem kilka służbowych Fiest w Holandii powyżej tego rocznika i wsteczny zachowywał się dokładnie tak samo jak w Mk6
 
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 11 Sty 2020, 10:37   Re: Skrzynia mk6

Bobofrut napisał/a:
kolejny raz niestety piszesz bzdury. Jeździłem autem kolegi, na moje oko to na pewno nie koło zamachowe, bowiem nie ma żadnej możliwości by mogło zardzewieć - większej bzdury nie słyszałem już od dłuższego czasu.

To mnie już od jakiegoś czasu przeświadcza, że nie ma sensu próbować tu komuś pomagać, bo tu są sami wielcy znawcy, którzy pojedli wszelkie rozumy.

Cytat:
Zresztą Ty chyba nawet nie wiesz jak sprzęgło działa bo inaczej nie było by tu takich "złotych" porad.

:rotfl:

Cytat:

Popieram tu Andrzeja, choćby dlatego że buduje rajdówki i niejedną skrzynię miał na stole w częściach. Pamiętaj- teoria jedno praktyka drugie. Jeśli czegoś nie wiesz nie wypowiadaj się. Ja też wszystkiego nie wiem i to żaden wstyd, bazuję w dużej mierze na moich własnych doświadczeniach z samochodem

Widać jednak wstyd, bo każdy mechanior od sprzęgła powie co napisałem o rdzy, ale trafiło się na forum kilku mądrzejszych. Jeden amator co ma tylko własne doświadczenia i nie przyjmuje że może być coś innego, drugi specjalista wieloraki (szanuję), ale szukający dziury w całym.
Wyciągnął sobie swoje wnioski z tego co napisałem, przekręcił, oznajmił że to bzdura i skrytykował.

Jak czegoś nie wiem, nie wypowiadam się. Jak coś wiem z tym czy innym temacie choćby to była uprawa roślin ogrodowych, zamierzam się dzielić tą wiedzą. Masz własne doświaczenia? Świetnie, tylko kompletnie nie akceptujesz tego że ktoś inny może mieć inne. Tylko Twoje są jedyne najlepsze, wszystkie inne bezdennie głupie. Trudno z taką postawą dyskutować.

Cytat:

Apropos w Mk7 po 2010 roku też wsteczny potrafi zgrzytnąć. Miałem kilka służbowych Fiest w Holandii powyżej tego rocznika i wsteczny zachowywał się dokładnie tak samo jak w Mk6

I co z tego wynika? Czy ja gdziekolwiek napisałem że po tych datach montowano skrzynię w każdym aucie? Te Twoje kolejne wnioski są wzięte z sufitu.
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 11 Sty 2020, 10:45   Re: Skrzynia mk6

slawomirro napisał/a:


Sam piszesz bzdury i robisz wycieczki osobiste...

ad. 1 nie do wstecznego tylko 5 biegu, nowy synchronizator hamuje wałek wejściowy,
co ma ułatwiać szybkie załączenie wstecznego.

ad. 2 to to numer z materiałów serwisowych Forda. Niestety nie mam prawa do ich publikacji.
Są dokładne grafiki i opisy zmiany
Dotyczy to skrzyń wielu aut:
Mondeo 2007 - od 08.2010
C-max- od 08.2010
Fiesta mk7 - od 10.2010
Fusion - od 10.2010
Focus mk2 - od 01.2011
Focus mk1 (tylko Rosja) - od 10.2010

ad. 3 - popsuć nic, ale może pokryć się rdzą i nie przylegać dobrze do wymienionego sprzęgła.
Przed złożeniem, koło należy oczyścić z rdzy, czasem się o tym zapomina.
Słyszałeś może o czymś takim? Czy ta wiedza jest Ci obca?


1. nawet jeśli zmienili synchronizator 5 biegu po 2010 (rozbierałem takie skrzynie i jest zmiana w przesuwce ale synchro wydaje mi się takie same) to co to ma do wstecznego?
Tak ogólnie IB5 nie posiada synchronizatorów na wałku wejściowym tylko na atakującym.

Poza tym według Twojej pokrętnej logiki wychodzi na to, że zmodyfikowali synchro 5 biegu aby po nim zmienić na wsteczny - R jak RAKIETA :) Ci inżynierowie Forda to zdecydowanie fani żelaznego deszczu :hahaha:

Wsteczny wchodzi z oporem bo tak jak pisałem nie ma synchronizacji - to oznacza, że czasami zęby trybu wstecznego trafiają idealnie na zęby przesuwki lub zęby na wałku atakującym i bieg nie chce wejść (krawędź zęba do krawędzi zęba). Wtedy wystarczy wbić inny bieg niż był przed chwilą - spowoduje to delikatne przesunięcie się trybów między sobą i wsteczny wchodzi już poprawnie.

2. albo gadamy o konkretach albo o dupie Maryny. Podałeś nr skrzyni jako tej niby poprawionej co jest bzdurą jak napisałem w poście wyżej. Materiały serwisowe są dostępne na necie, nie zasłaniaj się takim banałem.

3. pisząc takie bzdury tylko potwierdza się, że nie masz pojęcia o czym piszesz i o podstawach mechaniki. Z zasady przy wymianie kpl sprzęgła powinno się zabielić zamach dla poprawy działania tarczy sprzęgła. ZABIELIĆ a nie oczyścić z rdzy - sprawdź sobie co oznacza słowo zabielić... Jeśli ogólnie powierzchnia styku jest równa a ma tylko lekki nalot korozji to znika on po kilku użyciach sprzęgła. Gorzej jak powierzchnia jest nierówna - wtedy tarcza może gorzej brać i nie równo się zużywać.

Twoja teoria może działać jeśli samochód robi za łódź podwodną, w innym przypadku jest średnio realna aby przy sprawnym aucie i poprawnie złożonym sprzęgle x czasu temu zamach zakordował.

Jak widzisz, "ta i inna" wiedza jest mi obca :)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 11 Sty 2020, 11:21   Re: Skrzynia mk6

bobson napisał/a:


Poza tym według Twojej pokrętnej logiki wychodzi na to, że zmodyfikowali synchro 5 biegu aby po nim zmienić na wsteczny - R jak RAKIETA :) Ci inżynierowie Forda to zdecydowanie fani żelaznego deszczu :hahaha:


Udostępnic online nie mogę, ale jak chcesz to podaj mi email to dostaniesz plik pdf i sobie go przeczytasz.

Cytat:
Podałeś nr skrzyni jako tej niby poprawionej co jest bzdurą jak napisałem w poście wyżej. Materiały serwisowe są dostępne na necie, nie zasłaniaj się takim banałem.

Podałem taki numer jaki napisano.
Nie wszystkie materiały serwisowe są dostępne ot tak w sieci.
Cytat:

Jeśli ogólnie powierzchnia styku jest równa a ma tylko lekki nalot korozji to znika on po kilku użyciach sprzęgła. Gorzej jak powierzchnia jest nierówna - wtedy tarcza może gorzej brać i nie równo się zużywać.

To teraz napisz jeszcze dlaczego powierzchnia styku może być nierówna.
Cytat:

Jak widzisz, "ta i inna" wiedza jest mi obca

Cóż, przykro mi.
 
 
Wirus 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: S
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: ....
Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 48
Skąd: ...
Wysłany: 11 Sty 2020, 12:11   Re: Skrzynia mk6

slawomirro napisał/a:
Może to nie skrzynia, tylko koło zamachowe?

A sama skrzynia ma różne przełożenia w zależności od silnika. Inwestowanie w nowszą skrzynię ma ten sens, że wyeliminowano po roku 2010 problem zacinającego się wstecznego.
By uzyskać pełną zgodność silnika 1.6 dla Fiesty mk6 z taką skrzynią potrzebujesz skrzyni do Forda Fusion,C-MAX,Mondeo z lat 09.2010-2011. Stąd polecam szukanie takiej wersji skrzyni.
nr takiej skrzyni to 2S4R-7002-PA (ostatnia litera może być dowolna).


Nr mojej skrzyni to 5S6R-7002-UE różni się ona tylko ostatnimi literami od ST, a skrzynia z 2,0 nie jest kompatybilna z częściami z innych skrzyń ib5 sugerując się twoimi informacjami powinienem brać w ciemno skrzynię z ST
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 11 Sty 2020, 12:26   Re: Skrzynia mk6

Wirus napisał/a:

Nr mojej skrzyni to 5S6R-7002-UE różni się ona tylko ostatnimi literami od ST


Moja skrzynia, (a mamy ten sam silnik z tego samego rocznika) ma jeszcze inny numer: 2S6R-7002-GK
 
 
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 11 Sty 2020, 14:52   

slawomirro napisał/a:
Widać jednak wstyd, bo każdy mechanior od sprzęgła powie co napisałem o rdzy, ale trafiło się na forum kilku mądrzejszych. Jeden amator co ma tylko własne doświadczenia i nie przyjmuje że może być coś innego, drugi specjalista wieloraki (szanuję), ale szukający dziury w całym.
Widać jednak że nigdy nie widziałeś zdjętej skrzyni i nie wiesz jak działa sprzęgło bo jedynie co tam możesz znaleźć to pył z tarczy i tego czyści się przede wszystkim koło zamochowe
slawomirro napisał/a:
Jak czegoś nie wiem, nie wypowiadam się.


Właśnie to widać - kolejny raz wsadzone złote porady rodem z programu usterka

Cytat:
co z tego wynika? Czy ja gdziekolwiek napisałem że po tych datach montowano skrzynię w każdym aucie? Te Twoje kolejne wnioski są wzięte z sufitu.

slawomirro napisał/a:
By uzyskać pełną zgodność silnika 1.6 dla Fiesty mk6 z taką skrzynią potrzebujesz skrzyni do Forda Fusion,C-MAX,Mondeo z lat 09.2010-2011. Stąd polecam szukanie takiej wersji skrzyni.


To twoje słowa - jakby nie było w stosunku do tego postu
slawomirro napisał/a:
nie do wstecznego tylko 5 biegu, nowy synchronizator hamuje wałek wejściowy,
co ma ułatwiać szybkie załączenie wstecznego.
wynika że ford po 2010 roku zmodyfikował skrzynię - sorry ale ja to tak zrozumiałem i kolega Andrzej też

Wirus napisał/a:
sugerując się twoimi informacjami powinienem brać w ciemno skrzynię z ST


Robert, sugerując się jego informacjami to już dawno byśmy w trampkach w zimie chodzili
 
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 11 Sty 2020, 15:55   

Bobofrut napisał/a:
Widać jednak że nigdy nie widziałeś zdjętej skrzyni i nie wiesz jak działa sprzęgło bo jedynie co tam możesz znaleźć to pył z tarczy i tego czyści się przede wszystkim koło zamochowe


Oczywiście, ja nie znam się, a Ty masz patent na wiedzę. Dalej sobie w to wierz. Powodzenia.

Cytat:
ja to tak zrozumiałem i kolega Andrzej też


Ogarnij się i naucz się czytać to co ktoś napisał, a nie to co sam sobie dopowiedziałeś, wymyśliłeś.

np:
( To że skrzynia była zmodyfikowana po 2010 nie znaczy że była montowana w każdym aucie)
(to że poprawiono wbijanie biegu wstecznego nie oznacza, że wsteczny ma synchronizację)
(to że jeździłeś autami z niepoprawioną skrzynią, nie oznacza że do innych jej nie montowali)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 22:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.