|
immobilizer blokada - miga czerwona kłódka |
Autor |
Wiadomość |
Bobofrut
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Biała Prudnicka
|
Wysłany: 13 Sty 2019, 18:36
|
|
|
Najlepiej wykręcić wszystkie świece i po kolei sprawdzać czy jest na każdym przewodzie iskra. Można jeszcze zobaczyć czy ktoraś z sekcji się grzeje. Jeśli tak to na bank jest cewka padnięta |
|
|
|
|
frankez
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 82 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 14 Sty 2019, 16:37
|
|
|
dzięki Panowie za podpowiedzi , dziś auto poszło do elektryka specjalizującego się zamkami , immo itp , ale nie dzwonił więc chyba szuka dalej , dam znać jak będę miał odpowiedź co się zepsuło
WITAM PONOWNIE
DZIŚ odebrałem auto od auto eletryka i ...
Jego diagnoza to problem ze sterownikiem silnika , kable po lutował bo były na skrętkę, wtyczka od sterownika silnika była lekko rozwalona bo ktoś nie mógł jej odpiąć, więc poprawili żeby się trzymało, całą wiązkę sprawdzili ( coś tam już nie pamietam co może poprawili ).
Na pytanie dlaczego pokazywała się kontrolka z kłódką odpowiedź ponieważ nie wczytywało sterownika silnika , możliwa jest to teoria ? bo kosztowała 500 zł ... czasochłonna praca , tak powiedział :/ |
|
|
|
|
slawomirro
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016 Posty: 1199 Skąd: wawa
|
Wysłany: 16 Sty 2019, 10:17
|
|
|
frankez napisał/a: |
Jego diagnoza to problem ze sterownikiem silnika , kable po lutował bo były na skrętkę, wtyczka od sterownika silnika była lekko rozwalona bo ktoś nie mógł jej odpiąć
|
Odpięcie wtyczki jest koszmarem. Robiąc materiały na stronę www kupiłem używany komputer za kilkanaście zł na Allegro. Z góry wiedziałem, że wtyczka jest przykręcona śrubą na sztywno by z powodu np jazdy po nierównościach komputer silnika się nie wypiął.
Jak część do mnie doszła (z wpiętą wtyczką i sterczącymi kablami), to okazało się, że śruba jest tak zapieczona z powodu rdzy i wielu lat narażenia na niepogodę, że nie ma opcji by ją odkręcić. Musiałem ciąć piłką. Oczywiście niektóre przewody też odciąłem przypadkiem. I tak też pewnie było w przypadku tego kogoś kto grzebał w Twoim aucie wcześniej.
Cytat: |
Na pytanie dlaczego pokazywała się kontrolka z kłódką odpowiedź ponieważ nie wczytywało sterownika silnika , możliwa jest to teoria ? |
11.01 pisałem, że immobilser jest w kilku częściach:
m.in komputer silnika (odbiór/wysyłka danych immobilisera i jego masa)
miałeś więc zapewne niekontaktujący przewód od immobilisera, stąd te kłopoty. |
|
|
|
|
frankez
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 82 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 16 Sty 2019, 17:39
|
|
|
dzieki za info , oby to było tak jak mówisz
slawomirro napisał/a: | frankez napisał/a: |
Jego diagnoza to problem ze sterownikiem silnika , kable po lutował bo były na skrętkę, wtyczka od sterownika silnika była lekko rozwalona bo ktoś nie mógł jej odpiąć
|
Odpięcie wtyczki jest koszmarem. Robiąc materiały na stronę www kupiłem używany komputer za kilkanaście zł na Allegro. Z góry wiedziałem, że wtyczka jest przykręcona śrubą na sztywno by z powodu np jazdy po nierównościach komputer silnika się nie wypiął.
Jak część do mnie doszła (z wpiętą wtyczką i sterczącymi kablami), to okazało się, że śruba jest tak zapieczona z powodu rdzy i wielu lat narażenia na niepogodę, że nie ma opcji by ją odkręcić. Musiałem ciąć piłką. Oczywiście niektóre przewody też odciąłem przypadkiem. I tak też pewnie było w przypadku tego kogoś kto grzebał w Twoim aucie wcześniej.
Cytat: |
Na pytanie dlaczego pokazywała się kontrolka z kłódką odpowiedź ponieważ nie wczytywało sterownika silnika , możliwa jest to teoria ? |
11.01 pisałem, że immobilser jest w kilku częściach:
m.in komputer silnika (odbiór/wysyłka danych immobilisera i jego masa)
miałeś więc zapewne niekontaktujący przewód od immobilisera, stąd te kłopoty. |
|
|
|
|
|
AnonimowyAlkoho
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 103 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Mar 2019, 22:34
|
|
|
Skorzystam z tematu, model wyższy ale może ktoś pomoże... Gdy kluczyk mi "zmarznie" to immo go nie odczytuje- szybko miga czerwona kontrolka. Wystarczy przez chwilę ogrzać kluczyk w dłoni i wtedy działa bez zarzutu. Czego to wina? W kluczyku jest jakaś bateria od immo? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|