Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Szarpie na zimnym silniku i gaśnie czasami
Autor Wiadomość
przemko12345 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: L
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 26 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Legnica
Wysłany: 26 Mar 2018, 08:40   Szarpie na zimnym silniku i gaśnie czasami

Witam

Znalazłem się tutaj u was na forum bo szukam odpowiedzi na mój problem z silnikiem ,

Ford Fiesta mk6 2002, 1.3 , 51 kw
130 tys km przebiegu

Objawy

- Zimny silnik przy przyśpieszaniu wydaję mi się że szarpie, jak puszcza gaz to też nie spada normalnie prędkość tylko szarpie lekko
- na biegu jałowym nie zawsze ale lubią skakać obroty a nawet zgasnąć silnik , wszystko na zimnym silniku i bardzo rzadko na ciepłym


Co zrobione :
- wymienione kable zapłonowe
- silnik krokowy 15 tys km temu
- świece, oleje filtry na bieżąco wymieniane
- czyszczona systematycznie przepustnica, brak lewego powietrza



Nie chciałbym sugerować ale czytałem trochę na necie, czy kończy się łańcuch rozrządu ? z góry dzięki za odpowiedzi
 
 
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 27 Mar 2018, 15:36   

Obstawiam łańcuch rozrządu. W polsce przebieg to żaden wyznacznik
_________________
Pozdrawiam
 
 
frankez 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 82
Skąd: Legnica
Wysłany: 27 Mar 2018, 17:13   

gruby907 napisał/a:
Obstawiam łańcuch rozrządu. W polsce przebieg to żaden wyznacznik


Co prawda to prawda z tym przebiegiem,


Wiem, że na forum było już dużo tematów na temat ceny , ale co sądzicie o koszcie 950 zł za sam zestaw łańcucha , robocizna około 500 zł.


a regulacja zaworów mogła by pomóc ? Lub po kombinowanie z czujnikiem przepustnicy ? chociaż błędów nie wywala czujnik żadnych , przepustnica przeczyszczona
 
 
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 28 Mar 2018, 18:23   

A co to za multikonto :D Ciężko mi cokolwiek powiedzieć na temat cen, bo sam nie robiłem tego jeszcze :D Czujnik przepustnicy najlepiej pod komputerem sprawdzić jakie odczyty daje, zaworów nie wyregulujesz bo mamy hydrauliczną regulacje luzów. Ostatnia deska ratunku przed łańcuchem to cewka zapłonowa. U mnie grubo ponad rok temu ostatnio silnik szarpał, okazało sie, że jakiś majster kable ze szrotu wsadził. Po wyjęciu kabli każdy był inny, orginał Ford ale jakby z innych modeli czy coś w tym stylu :D Po wymianie troche sie poprawiło, ale po zdjęciu cewki okazało się, że pękła :D Cewka i kable mam Bremi, jestem bardzo zadowolony. Koszt też przyzwoity. Także zanim jeszcze sie rozpędzisz z rozrządem sprawdź cewke.
_________________
Pozdrawiam
 
 
przemko12345 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: L
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 26 Mar 2018
Posty: 7
Skąd: Legnica
Wysłany: 29 Mar 2018, 09:08   

gruby907 napisał/a:
A co to za multikonto :D Ciężko mi cokolwiek powiedzieć na temat cen, bo sam nie robiłem tego jeszcze :D Czujnik przepustnicy najlepiej pod komputerem sprawdzić jakie odczyty daje, zaworów nie wyregulujesz bo mamy hydrauliczną regulacje luzów. Ostatnia deska ratunku przed łańcuchem to cewka zapłonowa. U mnie grubo ponad rok temu ostatnio silnik szarpał, okazało sie, że jakiś majster kable ze szrotu wsadził. Po wyjęciu kabli każdy był inny, orginał Ford ale jakby z innych modeli czy coś w tym stylu :D Po wymianie troche sie poprawiło, ale po zdjęciu cewki okazało się, że pękła :D Cewka i kable mam Bremi, jestem bardzo zadowolony. Koszt też przyzwoity. Także zanim jeszcze sie rozpędzisz z rozrządem sprawdź cewke.



No tak koszt cewki 60 zł i to nowej , może nie najlepszej firmy ale do sprawdzenia w sam raz.

9 Kwietnia mam mechanika umówionego, Bardzo dobre opinię, rozmawiałem z nim, powiedział że podejmie się naprawy, zobaczymy , inni mechanicy nic nie mogli znaleźć , a dziś znów trochę deszczu, podjeżdżam do skrzyżowania , przepuszczam auta i w miedzy czasie falowanie obrotów , dodałem gazu, nadal falował aż zgasło auto , odpaliłem i pojechałem :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów Szarpie na zimnym silniku
daniel2112 Mechanika silnika 2 18 Lip 2014, 16:23
Jarecki
Brak nowych postów Szarpie na zimnym silniku
Cooler Mechanika silnika 9 4 Kwi 2017, 22:39
gruby907
Brak nowych postów [MK3] Przerywa i szarpie na zimnym silniku - 1.1
Gość Mechanika 2 17 Lut 2010, 21:11
pablon
Brak nowych postów [MK3] Szarpie na zimnym silniku i dużo pali
kubalip Mechanika 12 17 Mar 2010, 08:08
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.