Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK7] FORD Fiesta 1.6 120 KM Titanium X + pakiet ST
Autor Wiadomość
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Sty 2018, 16:52   [MK7] FORD Fiesta 1.6 120 KM Titanium X + pakiet ST

1. NICK: kamiluek
2. IMIĘ: Kamil
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: Titanium X + Pakiet Sport (ST)
5. ROCZNIK: MK7, 2010
6. SILNIK: 1.6 Ti-VCT 120 KM
7. OPIS AUTA: 66 tyś km, kraj pochodzenia Polska
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
- przyciemnione tylne szyby i szyba tylna
- oklejone halogeny na żółte
- przyciemnione tylne lampy
- zaklejone na czarno przednie logo Forda
- oklejona tylna kanapa od strony bagażnika folią z Alcantary (denerwował mnie strasznie widok gołej blachy na zewnątrz)
- czarne felgi 17" od wersji Black Edition z kompletem opon na lato

b. mechaniczne:
- pełny wydech Milltek (Mountune) kolektor, katalizator, tłumik końcowy:
* kolektor MILLTEK MSFD155 28170-09
* katalizator MILLTEK MSFD156 8430
* MILLTEK MSFD157 8431
* tłumik końcowy MILLTEK MSFD158 8432

- sportowy filtr powietrza Pipercross
- spryskiwacze mgłowe z Focusa w miejsce fabrycznych czterosikających dysz
- dodatkowe wygłuszenie podłogi bagażnika i wnęki na koło zapasowe
- oklejona gumowaną folią wygłuszającą tylna ściana bagażnika poniżej progu ( nie mogę patrzeć jak gdzieś jest goła blacha na zewnątrz)

c. audio:
- radio SONY z 6 głośnikami
- sterowanie głosowe - po angielsku

d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE

a. wizualne:
- obszycie kierownicy połączeniem skóry*perforowanej i gładkiej - bo to łączenie połowa skóra, połowa plastik to jakaś tragedia, lub podmiana na kierownicę od Fiesty ST
- oryginalny emblemat ST na tylną*klapę
- oryginalne nakładki na pedały aluminiowe

b. mechaniczne:
- wymiana tylnych hamulców z bębnów na tarcze
- sprężyny Eibach'a
- dołożenie wyłącznika ESP od wersji Sport.

c. audio:
- Subwoofer PIONEER TS-WX120A

d. inne
- oryginalne dywaniki welurowe na lato

10. NAPRAWY DO WYKONANIA
- 3 bieg nie wbija się w miejscu w którym powinien, zwłaszcza przechodząc z drugiego biegu trójka zdaje się być przesunięta w kierunku 5 a nie gdy drążek jest w pozycji 0 i do przodu - jakieś sugestie jak sobie z tym poradzić - sprawa załatwiona - koszt 50 zł i 10 minut

- ułamany uchwyt podpórki maski - wymieniony

- wymiana dźwigienki kierunkowskazów bo obecna wydaje dźwięki jakby miała się zaraz rozpaść, być może poczekam aż rzeczywiście się rozpadnie

11. ZDJĘCIA AUTA
Ostatnio zmieniony przez kamiluek 3 Mar 2018, 12:49, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec

Wysłany: 16 Sty 2018, 17:34   

Czekamy za zdjęciami. Ocenimy :yes:
_________________

 
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Lut 2018, 17:20   Zdjęcia poglądowe.

Wrzucam narazie zdjęcia, jak już pisałem takie, które mam od sprzedającego. Kończy mi się zaraz sesja, będzie trochę ferii to może coś cyknę lepszej jakości !







 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Lut 2018, 23:06   

Temat skrzyni rozwiązany - bolączką okazała się być znana niewyregulowana linka przy wybieraku skrzyni biegów - koszt naprawy 50 zł i jakieś 10 minut.

Udało mi się wygrzebać świetne zdjęcia robione przez poprzedniego właściciela Patryka więc pozwolę sobie je wykorzystać i Wam udostępnić. Przy okazji zobaczycie jaki komplet butów ma Fiesta na lato.







 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Lut 2018, 16:34   

Kilka zdjęć wnętrza.








 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Lut 2018, 14:45   

Bardzo ładnie się prezentuje, polecam dodanie tunelu środkowego z polifta z podłokietnikiem to fajnie doda uroku ^^ do wnętrza i koniecznie obniż ją trochę :D z miejsca będzie wyglądać jak wersja "sport" :)
Mam te same felgi czarne na lato R17, lubię ich wygląd :3
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Lut 2018, 17:16   

ichevonb,

Właśnie myślałem o dodaniu tunelu środkowego z polifta, Eibach pewnie też wjedzie prędzej czy później. Dzisiaj kupiłem filtr Pipercross'a więc na dniach wyczyszczę dolot i założę wkładkę a jak dojdzie przesyłka to podmienię rurę od dolotu na silikonową.
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Mar 2018, 12:52   

Po dłuższym zastanowieniu i dorwaniu pełnego kompletnego wydechu Milltek'a z obejmami, kolektorem, katalizatorem i tłumikiem końcowym w naprawdę dobrej cenie i stanie zdecydowałem się na zakup. Całość wczoraj rozebrałem i wstępnie wyczyściłem. Teraz resztę oddaje w dobre ręce do GTPerformance. Jak całość wjedzie na samochód to postaram się dorzucić jakiś filmik przed i po wymianie wydechu.


















 
 
theanalogs 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomasz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 33
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 12 Mar 2018, 16:08   

Fajny zestawik dorwałeś:D Czym czyściłeś, pastą polerska? Bo też mam millteka używanego tylko że cat-back sam i pasuje go trochę przeczyścić. Powinieneś pojechać na hamownie przed i po montażu aby wiedzieć ile koników przybyło:)
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Mar 2018, 16:36   

theanalogs,
Czyscilem najpierw papierem ściernym o małej gradacji na mokro a na końcu pastą polerską i ściereczką z mikrofibry. Nie miałem mechanicznej polerki wiec całości nie jest perfekcyjna ale jestem zadowolony.

Co do hamowni, bardzo chętnie tylko polećcie coś co mnie nie zrujnuje finansowo w Krakowie 😊

Pozdrawiam.
 
 
theanalogs 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomasz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 33
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 12 Mar 2018, 16:52   

Jak Kraków to pewnie każdy Ci poleci http://gcstuning.pl/ nie zliczone ilości fordów z hamował i czipował pewnie;) 100 czy 150zł za pomiar to chyba nie jest dużo:)
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Mar 2018, 00:21   

Witam,

Dzisiaj odebrałem Fiestę po montażu całego wydechu. Pojawił mi się jeden problem. Macie może doświadczenie w przedłużaniu sondy lambda do katalizatora, bo niestety okazała się o jakieś 30 cm za krótka.

P.S.: Po pierwszej jeździe podjąłem decyzję, że będę poprawiał Milltek'a i dołożę tłumik środkowy, bo jest przeraźliwie głośny.

Więcej informacji wkrótce.
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec

Wysłany: 26 Mar 2018, 12:23   

A jaki masz ostatni tłumik. Przelot czy komora. Ja bym dał do zrobienia środkowy pod auto. RM Motors robi dobrze. I możesz zamówić dokładny wymiar.
_________________

 
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Mar 2018, 13:08   

modell1,

Model to SFD158 8432
Czy to komora czy przelot tego nie potrafię Ci powiedzieć ale wg mnie na 99% komora. Jest dla mnie w trasie niestety za głośny i będę coś razem z GTPerformance przerabiał a jeśli się nie uda zmniejszyć głośności to wrócę do serii a cały wydech będę miał na sprzedaż w wersji P&P w 100 % z poprawionymi wszelkimi niedoskonałościami które były w momencie zakupu.

PS: nadal szukam pomysłu na przedłużenie sondy lambda !
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Kwi 2018, 08:56   

Przed samymi świętami założyłem letnie 17", w tym tygodniu jadę z Fiestą ponownie do GTPerformance, będziemy zakładać przepustnicę na jedną z końcówek wydechu. Po przetestowaniu zamknięcia jednej z końcówek pełne zadowolenie. Wydech będzie na życzenie cichy lub głośny. Mam nadzieje, że uda nam się także przedłużyć i podłączyć sondę lambda.

PS: Jak już wszystko będzie działać jak należy obiecuje wrzucić kilka zdjęć jak to wyszło + zdecydowanie podjadę w wolnej chwili na hamownię i zbadam jakie wystąpiły przyrosty mocy względem fabrycznych deklarowanych 120 KM po założeniu nowego wydechu z otwartą i zamkniętą przepustnicą !
 
 
theanalogs 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomasz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 33
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 5 Kwi 2018, 14:43   

I nagraj jakiś filmik jak to brzmi:)
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Kwi 2018, 17:52   

theanalogs,

Letnie buty przyodziane, wydech też już na miejscu. Więcej zdjęć w lepszym plenerze + zdjęcia z pod spodu + jakieś nagranie dźwięku wydechu zrobię i zamieszczę jak zamontuję przepustnicę wydechu i będę mógł nagrać odrazu porównanie jak brzmi z otwartą i zamkniętą przepustnicą !











 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 5 Kwi 2018, 20:37   

Ładne felgi :) Bardzo pasują do auta.
 
 
theanalogs 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomasz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 33
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 9 Kwi 2018, 16:35   

Spoko, fajna czarna:) Przydało by się jeszcze troch zejść na dół z zawiasem i by było ideolo:D
 
 
Jan Kos 

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Janek
Dołączył: 21 Maj 2018
Posty: 12
Skąd: Bytom
Wysłany: 6 Sie 2018, 12:58   

fajne felgi co to za typ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.