|
[MK6] Zakup Fiesty mk6, benzyna - proszę o rady |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech_ZG
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 07 Gru 2017 Posty: 1 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Gru 2017, 15:18 [MK6] Zakup Fiesty mk6, benzyna - proszę o rady
|
|
|
Cześć.
Na imię mam Wojtek i szukamy dla dziewczyny Fiestki mk6 w benzynie. Nie wymagamy wiele:
- klima,
- szyby przednie elektryczne,
- silnik 70 KM i więcej,
cena do 10.000 na gotowo.
Przejechałem się wczoraj Fordem z ogłoszenia:
http://allegro.pl/show_it...1032#889da55f88
I tak: lakier jest raczej oryginalny, klima sprawna, niewielkie naloty rdzy od spodu (raczej pierdoły, nie na karoserii), koła strasznie szumią przy większej prędkości, obstawiam łożysko/a, chociaż Pan mówi, że może to przez opony.... Amory przód po 68 %, tył 41 i 53 (do wymiany). Koła 15 cali, gumy 195x50 - lato w stanie agonalnym. Na początku ciężko wchodził wsteczny, potem już było lepiej (ten typ tak ma? ).
Wydaje mnie się, że za ciężko chodzi kierownica (w moim mondeo mk3 przedlift wspomaganie jest mocniejsze). Silnik fajnie się wkręca, jednak do 1500 obrotów jakoś dziwnie idzie, jakby skrzynia kasowała luzy .
Jaka Wg Was może być uczciwa cena za taką fiestkę?
Zakładam, że do roboty mam amory z tyłu, ze dwa łożyska, nowe opony.
Zawieszenie raczej ok. Czy te silniki 1,4 DuraTec maja umiarkowane zapotrzebowanie na olej?
Przed zakupem, będę chciał sprawdzić samochód u swojego mechanika, troszkę fordów przerobił
Dzięki za pomoc |
|
|
|
|
slawomirro
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016 Posty: 1199 Skąd: wawa
|
Wysłany: 10 Gru 2017, 12:00 Re: Zakup Fiesty mk6, benzyna - proszę o rady
|
|
|
Wojciech_ZG napisał/a: |
Na początku ciężko wchodził wsteczny, potem już było lepiej (ten typ tak ma? ).
Wydaje mnie się, że za ciężko chodzi kierownica.
Silnik fajnie się wkręca, jednak do 1500 obrotów jakoś dziwnie idzie, jakby skrzynia kasowała luzy .
Czy te silniki 1,4 DuraTec maja umiarkowane zapotrzebowanie na olej?
|
Wsteczny zgrzytający to norma, tak ten typ ma.
Z kierownica to gorzej, może być walnięta maglownica. Regenerowana to koszt 800zł, nowa szkoda gadać.
Silnik lubi wysokie 3-4k obroty. Staraj się poza 1 biegiem poniżej 1800 nie schodzić na innych biegach. Małe obroty = wyższe spalanie. Średnie obroty = optymalne spalanie.
A co do oleju to nie powinien brać wogóle w okresieni pomiędzy wymianami na 10-15 tys km. (olej 5W30) |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|