Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Pierwszy 1000 km w Nowej Fieście - wrażenia
Autor Wiadomość
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Sty 2019, 19:50   

Przy ostatnich wiatrach faktycznie ciężko ze stabilnością. I tak nieźle jak na tak mały samochód, ale... odnoszę wrażenie, że mk7 FL była bardziej stabilna. :D
 
 
msky 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 92
Skąd: Otwock
Wysłany: 2 Sty 2019, 23:14   

Faktycznie buja Fiestą. Dla porównania znajoma ma Ecosporta ... to dopiero buja się od wiatru!
(Przejechałem jako pasażer 3 km)
 
 
Frauka 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Monika
Dołączyła: 07 Lis 2018
Posty: 78
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 3 Sty 2019, 15:05   

W Święta śmigałam do Gdańska S7 i rzeczywiście odrobinkę porywy wiatru czułam, ale tylko trochę. Nie jest źle. Komfort jazdy super i to wersją 85KM. Wyprzedzałam co się dało :D

Trochę zwariowały mi czujniki ciśnienia w oponach, chyba przez dodatkową osobę na tylnej kanapie. Na kompresorze niby było ok ale ciut dobiłam i po wyzerowaniu komunikatu nie ma.

Mam prośbę, zerknijcie do tego tematu http://fiestaklubpolska.p...=799554#799554, podpowiedzcie mi co mam robić z tym fantem :(
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Sty 2019, 09:46   

Co do wersji 85 KM to jest oddzielny wątek... Mój tata to taki popylacz autostradowy i mam kilka jego rad :-) Przede wszystkim lepiej mu samochód lata na paliwie Efecta Orlenu (95, testował jednego dnia - opisane w wątku), dobre 10 kmh różnicy. Plus naładował wszystkie opony pod górne zalecane granice, komfort spadł, ale dodatkowe 10 kmh zyskane - zamiast odbijać się od 150, spokojnie rozwija 170 (oczywiście na niemieckiej autostradzie). W sumie zgodnie z danymi producenta, ale wcześniej było mniej.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
msky 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 92
Skąd: Otwock
Wysłany: 4 Sty 2019, 21:53   

Wojtek Wawa napisał/a:
Plus naładował wszystkie opony pod górne zalecane granice, komfort spadł, ale dodatkowe 10 kmh zyskane


Moje crossy po naładowaniu pod maks zykały nawet na lepszej przyczepności na śniegu jakimś cudem... Komfort nawet ok, dobrze że nie mam pseudo st...
 
 
Frauka 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Sync Edition
Silnik: 1.1L Duratec TI-VCT/85KM
Imię: Monika
Dołączyła: 07 Lis 2018
Posty: 78
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 7 Sty 2019, 12:59   

Nie pomykam autostradami więc nie potrzebuję jechać 170kmh. Kiedyś potrafiłam Seicento Sporting przegonić ponad 150 na prostej drodze ale zmądrzałam. Z biegiem czasu robię się ostrożniejsza ;)

Wczoraj na mojej Funi zobaczyłam na dolnym rancie przedniego spojlera małe zdarcie lakieru. Kiedy zdążyłam o coś przytrzeć nie mam pojęcia. W poprzednim samochodzie nie miałam takich doświadczeń. Auto odebrane w listopadzie i takie kwiatki :P Dobrze, że to plastik. Jak mnie będzie wkurzać to pociągnę pędzelkiem ale przynajmniej nie zardzewieje. :)
 
 
msky 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 92
Skąd: Otwock
Wysłany: 8 Sty 2019, 12:01   

Frauka, U mnie auto ma już ślady kocich pazurów na masce :)

Na parkingu paniusia z BMW wjechała mi lekko w tylni zderzak. Ślad niewielki, zbity odblask...
Wszystko nagrało się na monitoringu z parkingu. Mam nagranie, numer rejestracyjny, po którym szybko ustaliłem sprawczynię. Podjechałem do jej "firmy" i mówię, że możemy to zrobić bez policji, a ona na to, że to nie ona :) No nic chciałem normalnie, ale muszę prze psy niestety, więc dostanie mandat i punkty :fox:

U mnie stuknęło już 7000 km.
Na razie nic nie trzeszczy. Auto przy -14 st. C odpala ładnie, nagrzewa się trochę dłużej.
Średnie spalanie po 2500 km, jeżdżąc po mieście 90% mam równo 6,8 l/100 km, średnia prędkość 35 km/h.

Co mnie denerwuje:
- kamera cofania - ciągle brudna, mogłaby się chować.
- światła full led - nie dają ciepła, trzeba je czyścić z lodu i śniegu...
- podgrzewana szyba - oszczędność forda, z każdej strony brakuje pokrycia drucikami szyby, co powoduje powstawanie około 8 cm braków odmrożenia szyby, wycieraczki wpadają na ten lód z lewej strony co nie służy im dobrze.
- sync - niestety nadal nie mogę zrobić updatu przez usb, a tym bardziej wifi.
- ASR - nie wiem czy inne tak mają, ale wydaje mi się, że system za późno reaguje na boksowanie kół przy ruszaniu na śliskiej nawierzchni.
- door edge protection - jedno już poszło w ciumek, teraz czekam aż przy mrozie zmarznie te od strony kierowcy i przy zamykaniu drzwi nie schowa się na czas...
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Sty 2019, 12:13   

Dziś Fiesta zalicza w ASO przy Popularnej w Warszawie (Auto Plaza) swój przegląd z okazji "2 lat/30 000 km". Ma równo 1 rok i 3 miesiące od odbioru i 23 000 km oraz 4 % stanu oleju.

Dzięki Taredowi zgłosiłem akcję naprawczą brzęczenia przy przyśpieszaniu - wielkie dzięki! Ten numer pojawił się dopiero 18 grudnia, pan serwisant był zaskoczony, że go już znam.

Samochód odbiera żona, gdy będę z synkiem na pływalni, więc zapewne w najbliższe dni nie zweryfikuję, czy zadziałało. Ale czy coś zaradzili na oderwany sznurek maskownicy bagażnika + czy pojawiła się klimatyzacja w sync3 + ile to kosztowało, to mogę napisać wcześniej.

Z ciekawostek - wersja 125 KM to silnikowo tylko soft (o hamulcach już pisałem), niestety moje ASO nie oferuje takiego updatu nawet za 3000 zł. Stąd dalej czekam na namiary na kogoś, kto potrafi ten oryginalny soft Forda wgrać. Pewnie znajdę akurat za 5 lat, jak się gwarancja skończy :-)

Ciekawsza rzecz to stan płynu chłodzącego - był dziś blisko minimum, mimo dolania w czerwcu na maksa. Podobno ten silnik tak ma - więc trzeba dolewać płyn chłodniczy (około 0.2-0.3 litra) co około pół roku/10 000 km.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
Tared 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 93
Skąd: nie wazne
Wysłany: 8 Sty 2019, 12:51   

Fajnie,że nr instrukcji do naprawy tego brzęczka się potwierdził i ciekawe czy faktycznie rozwiąże on problem.Pewnie z tym nr szybciej to pójdzie,bo tak sami by musieli na to wpaść :-) Chodź na razie go nie słyszę,możliwe,że w okresie zimowym jakoś zanika :|

U mnie dopiero 1 rok minie 29 stycznia nalatane już 7700 km.I zastanawiam się czy wymieniać olej czy nie wymieniać ;/


a co do płynu to wątpię,żeby ubywanie było czymś normalnym.Na innym forum tez ktoś pisał,że zauważył mniejszy poziom płynu.Ja tam zaglądam raz na miesiąc i wydaje mi się,że ciągle na tym samym pzm się znajduje,ale teraz tym bardziej będę to kontrolował.Tylko dziwi mnie,żeby w nowym aucie trzeba było ciągle pod maskę zaglądać :9:

Kod:
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=274636&page=29
 
 
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Sty 2019, 13:49   

Też tam pisałem, dolewałem już 2 razy płynu chłodniczego. Dziwne, bo "stary" 1.0 EB tak nie miał.
 
 
Maciej87 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Nieważne
Wysłany: 8 Sty 2019, 15:54   

Fiesta żony ma nalatane coś około 7000 km i tylko raz dolewałem tzn. po dotarciu silnika w okolicach 3000 km. Sprawdzałem wczoraj poziom i od tamtego dolania nic nie ubyło.
_________________
Mk8 - 155 KM, 216 Nm
 
 
luk4s 


Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 18 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: KOL
Wysłany: 8 Sty 2019, 19:11   

Również dołączam do grona osób, które dolewały płynu. Dolałem przy około ~7 tys. km, bo było poniżej minimum. Od tej pory jest pomiędzy min a max i tak się trzyma.
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Sty 2019, 19:42   

Serwis kosztował 812 zł już po rabacie 15% za zakup samochodu w tym salonie. Cześć z tylnej półki znalazła się w kole zapasowym... tak mi powiedzieli, ale my go nie mamy :)
Wiadomo jednak o co chodzi.
Sync3 nie zaktualizowano- podobno nie ma updatów. Dziwne i to bardzo. Szkoda bo czasem się wiesza :(
Systemu automatycznego parkowania też nie zaktualizowano - a szkoda bo raz na 15 razy wywala błąd, że niedostępny i sorry:)
Części do usunięcia brzęczenia zamówiono.
Nieprawidłowości z późnym grzaniem (sprawdzono termostat) nie stwierdzono. Czyli ten typ tak ma.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
Maciej87 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Nieważne
Wysłany: 8 Sty 2019, 21:09   

Wojtek Wawa napisał/a:
Sync3 nie zaktualizowano- podobno nie ma updatów. Dziwne i to bardzo. Szkoda bo czasem się wiesza :(


Rzeczywiście dziwne. Z żoną odbieraliśmy Fiestę kilka miesięcy po tym jak Ty Wojtek odebrałeś swoją i na stronie po wpisaniu VIN'u pokazuje się info, że jest aktualizacja do Synca. Także myślę, że do Twojej tym bardziej powinna być dostępna aktualizacja.
 
 
Tared 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 93
Skąd: nie wazne
Wysłany: 9 Sty 2019, 00:55   

Generalne odnośnie wersji systemu,to przez stronę nic nowszego niż
Sync 3 v3.0 18025 się nie pobierze,na ten moment ,a korzystając z zagranicznych stron można wyszukać link do wersji Sync 3 v3.0 18261 i z tej wersji korzystam .Mówię tu o osobach ze starszymi syncami,bo obecne mają już wersje 3.2,3.3

Co do update wystarczy pobrać,zrzucić na pendriva,podpiąć do usb,przejechać się gdzieś na czas 30-40 min i gotowe.Nic skomplikowanego :)

Wojtek Wawa napisał/a:
Serwis kosztował 812 zł już po rabacie 15% za zakup samochodu w tym salonie.

Co... zmiana oleju i filtra 8 stówek :9: :9: I to jeszcze po rabacie :hahaha: . Myślałem,że ok 500 będzie takie coś kosztować :-)

Wojtek Wawa napisał/a:
Części do usunięcia brzęczenia zamówiono.
hmm ciekawe co będzie zmieniane,żeby to brzęczenie wyeliminować ;-|

a co z wizualizacją klimy na sync też nie włączyli ?


Wojtek Wawa napisał/a:
Systemu automatycznego parkowania też nie zaktualizowano - a szkoda bo raz na 15 razy wywala błąd, że niedostępny i sorry:)


Co do aktualizacji.To po założeniu konta na
Kod:
http://www.etis.ford.com
można wpisać vin swojego auta kliknąć na
Kod:
http://www.etis.ford.com/vehicle/softwareUpgrades.do
i sprawdzić jakie mamy moduły zainstalowane,czy są dostępne aktualizacje i kiedy ostatnio były sprawdzane.I w sumie wpisałem vin od usera Maciej87 I tak to wygląda 22 sty były sprawdzane wszystkie moduły i widać,że nie pojawiła się aktualizacja do automatycznego parkowania :)




w sumie płacąc 800 zł za wizyte jakby pokazać im to na telefonie,że wiemy do jakich modułów jest dostępna aktualizacja i chcemy,żeby ją zrobić to zrobili by to w tej cenie czy chcieli by extra dopłaty :fox:
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sty 2019, 07:03   

Dzięki Tared, jak zwykle wyczesane informacje od Ciebie :-)
Rozumiem, że podczas tej aktualizacji przez 40 minut jedziemy z wyłączonym Synciem - nie słuchamy muzyki, nie używamy AA, nie rozmawiamy przez Bluetooth? Czy to się dzieje w tle?

W tych 812 zł jest też mycie (chyba, pod śniegiem samochód stał przy odbiorze) i wymiana filtru przeciwpyłkowego... ale już nie odgrzybianie (to kosztuje dodatkowe 250 zł z myciem parownika). Sprawdzają też grubość tarcz, czy nie ma wycieków, ciśnienia w oponach, generalnie dość dokładnie (a może nawet bardzo dokładnie) przeglądają (nomen omen) samochód. I robią to na pewno - inaczej by nie znaleźli mocowania pokrywy bagażnika.
Może to śmiesznie brzmi, ale np w maździe za taki przegląd, też po sporym rabacie, zapłaciłem 1000 zł, a mx5 nawet nie ma filtra kabinowego (za to wymienia się tam płyn hamulcowy, wątpię, że to zrobiono w fieście).

Cena wg mnie niestety dość normalna, sama wymiana oleju w ASO to 480 zł - wolałem więc zrobić to od razu z przeglądem - gdybym zmienił olej poza ASO, może kosztowałoby mnie to 2 razy mniej, ale za 7 000 km znów bym musiał jechać na przegląd, a w razie ewentualnych problemów z silnikiem, zgaduję że Ford pierwsze co by zrobił, to szukał winnych poza sobą.

Najbardziej jestem rozczarowany nieefektywnym grzaniem (brakiem aktualizacji softu na drugim miejscu). To najgorzej grzejący z nagrzewnicy samochód, jaki miałem w życiu. Po litrowej i do tego wysilonej benzynie, absolutnie się tego nie spodziewałem, że ten typ tak ma. Żona jest zmarzluchem i mówi, że to pewnie jej odczucie - ale to nieprawda, jeździłem tym samochodem w ostatnie dwa weekendy i byłem w szoku jak długo jest w środku zimno. Potwierdzono jednak, że nagrzewnica w fieście nie ma elektrycznej grzałki (jak choćby stary citroen c5 - widać inna klasa samochodu nawet po 15 latach od projektu determinuje pewne rozwiązania). Oczywiście są grzane fotele, i to ratuje, ale przecież nie do końca.

Największy pozytyw, że dzięki Taredowi zapewne pozbędę się brzęczyka. Części zamówione, naprawa ma potrwać aż około 4 h, wcale nie jest łatwo wymienić te brzęczące elementy. Z drugiej strony szacunek dla kogoś, kto to znalazł i zmusił Forda do opracowania procedury.

Trochę smutno, że 2 lata to okres pełnej gwarancji Forda - bardzo szybko to mija. Niby Ford Protect na tle choćby Mazdy i jej podobnego programu na 5 lat, to niemal fabryczna gwarancja, ale już tego brzęczenia nie obejmuje. Ciekawe jak z door edge? Kiedyś nasza konserwacja wewnątrz wyschnie (oby nigdy) i byłoby słabo, gdyby zaczęły się łamać na mrozie, jak u msky.

Aż sobie pomyślałem, że najlepiej byłoby kupować samochody po tych 2-3 latach, wg Eurotaxów itp za połowę ceny. Tylko, że te wyceny to kompletna bzdura - nikt za tyle prawie nowych samochodów nie sprzedaje, chyba że są to reanimowane trupy. A jak już kogoś przyszpili, to takie samochody przechodzą z rąk do rąk wśród znajomych... i za ceny też nierynkowe (chyba, że rodzice sprzedają dzieciom). Są też 3letnie samochody poleasingowe, ale po pierwsze kupujemy wtedy samochód nie do końca pod nas, tylko co się trafi, a po drugie odpadają fordy i mazdy, które bardzo lubię. Bo po 3 latach jazdy po polskiej soli prawdopodobnie są już rude pod spodem (są na forum ludzie mający inne doświadczenia, przyjmuję to, sam jednak widziałem co kupił mój kumpel za sporą kasę i do dziś mnie odrzuca widok całego rudego spodu w jego wypasionym poleasingowym smaxie).

O tym, że poziom płynu chłodniczego spadł i że ten typ tak ma już pisałem. Oczywiście na pewno ma znaczenie styl eksploatacji - nasza fiesta nie raz była i to dość długo, jak piszą Amerykanie, na północ od 180 kmh, więc może wtedy ten płyn chłodniczy odparowuje. Niedługo Złomnik ma opisać silniki ecoboost i tę słynną aferę z przegrzewającymi się silnikami - może rzeczywiście ten typ tak ma i zwyczajnie trzeba uważać na poziom płynu. Mimo wszystko dolać go raz na 10 000 km i to za maks 5-10 zł to nic w porównaniu z silnikami, które biorą olej i dolewa się go w nich co 1000 km szybszej jazdy za kilkadziesiąt złotych (plus ogromny stres czy się slinika nie zaciera).

Miło też, że fiesta przez 23 000 km nie wzięła oleju - nie tyle, by było widać. Zaczynałą od poziomu około 5 mm ponad maks na bagnecie i skończyła może 2 mm ponad maks. Ciekawe, czy moja wiara w technologię long life + algorytm zużycia oleju, zaprowadzi mnie na manowce, czy wszystko będzie dobrze. Dam znać (raczej wcześniej niż za 10 lat tego samochodu się nie pozbędę, ostatni mój miejski samochód też służył 10 lat).

Kolejna ciekawostka - wymiana rozrządu w naszym silniku przewidziana jest co 10 lat/200 000 km. Fajnie, dobrze to świadczy o użytych materiałach. Pewnie jednak wymienimy w ostatni dzień gwarancji siedmioletniej :-) , bo raczej wątpię w "good will" w ośmioletnim samochodzie z pękniętym paskiem przy 160 000 km.

Na koniec tylko powtórzę się po raz setny: ale bym chciał odblokować te 125 KM! Przeczytać na forach, że wersja 100 KM od 125 KM różni się tylko softem, a usłyszeć to w ASO to jednak dwie różne sprawy. Lubię warkot na wysokich obrotach i dla mnie byłoby super mieć ten dźwięk skorelowany z rosnącą wówczas mocą. Swoją drogą sprzedawca w innym salonie, zgodnie z doświadczeniami z mk7, powiedział, że te 25 KM odblokowuje się u ogarniętych elektroników od Fordów za przysłowiową flaszkę... szkoda, że z mk8 to się jednak zmieniło.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
msky 

Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 92
Skąd: Otwock
Wysłany: 9 Sty 2019, 09:55   

Wojtek Wawa napisał/a:
Ciekawe jak z door edge? Kiedyś nasza konserwacja wewnątrz wyschnie (oby nigdy) i byłoby słabo, gdyby zaczęły się łamać na mrozie, jak u msky.


Jest niestety słabo z tym "wynalazkiem".
Jak już pisałem pierwsze morzy w listopadzie pozbawiły mnie protektora od strony pasażera.
Zwyczajnie nie schował się przy zamykaniu drzwi, było to po smarowaniu przez ASO jakimś silikonem (na oko).

Jutro marnuje cały dzień na wymianę na gwarancji wszystkich 4 prowadnic. Uznali nawet uszkodzenie mechaniczne. Facet w ASO stwierdził, że będą z tym problemy, bo brud dostaje się do wnętrza i powoduje tarcie.

Gdyby tylko te całe protektory były z średnio-twardej gumy nie było by problemów nawet przy kolizji z progiem drzwi...

Dzięki za relację z serwisu, w czukiereczek drogo niestety jak na takie małe auto. Dla proponowania suzuki swift to 615 zł (olej, filtry, mycie)

Co do płyny to po 7000 km też mam minimum...
Jakiego płyny dolewaliście? Z tego co się orientuję, są przynajmniej dwa rodzaje na rynku.
 
 
Tared 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 93
Skąd: nie wazne
Wysłany: 9 Sty 2019, 09:57   

Wojtek Wawa napisał/a:
Rozumiem, że podczas tej aktualizacji przez 40 minut jedziemy z wyłączonym Synciem - nie słuchamy muzyki, nie używamy AA, nie rozmawiamy przez Bluetooth? Czy to się dzieje w tle?
Tak dzieje się to w tle,słuchasz muzyki,a aktualizacja się instaluje.Tylko najlepiej posiadać pendrive z diodą,żeby było widać,że cały czas pracuje,bo samo wpięcie i proces aktualizacji na 1 rzut oka wydaje się jakby nic się nie instalowało.I trzeba uważać,żeby przypadkiem radia nie wyłączyć,bo trzeba będzie zaczynać od nowa :) Po udanej aktualizacji radio samo się uruchomi ponownie

Tutaj od 4 min można zobaczyć jak to wygląda krok po kroku

albo tutaj



Wojtek Wawa napisał/a:
naprawa ma potrwać aż około 4 h,

Chyba pół auta będą rozbierać,oby to faktycznie rozwiązało problem.Czekam na dalsze info po naprawie :)


msky napisał/a:
Dla proponowania suzuki swift to 615 zł (olej, filtry, mycie)
No właśnie też mnie zdziwiła cena,bo Ojciec w Toyocie za to płacił 500 zł,ale wszedłem na stronę salonu gdzie kupiłem auto znalazłem cennik(nie wiem na ile aktualny) i widzę,że serwis fiesty jest 1 z droższych :9:


Ciekawe co jest tego powodem ;/

Wojtek Wawa napisał/a:
Najbardziej jestem rozczarowany nieefektywnym grzaniem
No cóż najszybciej poczujesz ciepło w kabinie gdy zamiast jeździć na "auto" sam sobie będziesz kierunkami sterował,bo na "auto" faktycznie długo trzeba czekać nim zacznie dmuchać ciepłem możliwe,że kiedyś się pojawi aktualizacja i lepiej to będzie działać

Wojtek Wawa napisał/a:
szkoda, że z mk8 to się jednak zmieniło.
Raczej nic się nie zmieniło,tylko pewnie to kwestia aktualizacji programu którego te osoby używają do zmiany mocy.W sumie auto już jest na rynku ponad rok więc trzeba by się pytać co jakiś czas osób które się tym zajmują jak wygląda sytuacja
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sty 2019, 10:40   

Tared, jak zawsze - dzięki. Dziwne te ceny przeglądów - po 1 roku przecież nie ma innego niż blacharski i nie wiem jak zrozumieć ten cennik. Ale fakt - relatywnie bardzo drogo.

msky - płyn kupiłem w ASO, bo mi zależało na czasie (Check Engine się wtedy zaświecił), ale można było dużo taniej w ford sklep. W ASO czy sklepie Forda nie było do wyboru - tylko koncentrat.
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
Maciej87 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Nieważne
Wysłany: 9 Sty 2019, 11:28   

msky ja kupiłem oryginalny koncentrat Forda:

https://ford.sklep.pl/product-pol-14802-plyn-do-chlodnic-Super-Plus-Premium-Ford-1L-1931955.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pierwszy 1000 km w Fieście Mk8 - wersja ST-Line
Maciej87 Hyde-Park 20 25 Sie 2018, 19:34
Tared
Brak nowych postów relacje wrażenia zdjęcia
DziDzia II Jesienny Zlot FKP - Sulistrowiczki 2008 152 20 Lis 2008, 22:01
trzeci
Brak nowych postów Wrażenia i opinie po wywaleniu katalizatora
Gość Mechanika 29 26 Lip 2007, 16:58
Marcinus
Brak nowych postów [MK4] Radio Ford 1000 fm stereo
ścisza się charczy rzęzi
pantygrys Car Audio i CB 0 25 Wrz 2009, 13:34
pantygrys
Brak nowych postów [MK4] Wymiana radia z Ford Radio 1000
petertohen Car Audio i CB 1 21 Sty 2018, 11:31
Arturek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.