| [MK3] Docierać, czy nie docierać? Oto jest pytanie?! | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kazzimo_NH   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CL
 Silnik: 1.4/73KM
 Dołączył: 13 Maj 2014
 Posty: 99
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2017,  00:06   [MK3] Docierać, czy nie docierać? Oto jest pytanie?! |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Zrobilem mały remont 1.4 cvh (planowanie głowicy, wymiana popychaczy i uszczelniaczy oraz założyłem nowe pierścienie) czy w tej sytuacji muszę docierać silnik? Na jakim oleju, na syntetyku? Czy później też mogę jeździć na 5w40? I jak ma wyglądać to docieranie? 2k km bez pałowania i nowy olej? Zaznaczam, że silnik z gazem.
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2017,  05:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | tysiąc bez pałowania, może być minerał, pierwsze odpalenie to tak z pół godziny niech sb pochodzi dobrze nagrzeje |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jaszczur   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Marcin
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 1126
 Skąd: SD (Dąbrowa G)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2017,  08:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pierścienie std czy nadwymiar? Jak std, to tam nie ma czego docierać przy tamim "remoncie".   |  
				| _________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kazzimo_NH   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CL
 Silnik: 1.4/73KM
 Dołączył: 13 Maj 2014
 Posty: 99
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2017,  10:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | kuba87,  i po tym zlać olej? Jaszczur, nominalne, każdy mi co innego mówi
 Więc chyba zaleje go jakimś 10w40 i przez 1k km będę spokojnie jeździł do 2.5k obrotów. I nie wiem czy wymieniać go później?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mały   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Michał
 Wiek: 34
 Dołączył: 09 Wrz 2014
 Posty: 543
 Skąd: Witkowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2017,  10:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zalej go 10w40, nie wymieniałeś panewek, nie szlifowałeś wału wiec myśle że wymiana oleju po 8-10tys km wystarczy...czyli normalnie. Jak dla mnie po wymianie pierścieni 1000km wystarczy bez pałowania, jeszcze jak pierścionki w nominale   |  
				| _________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2017,  11:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | dlatego napisałem zalej go minerałem nawet i wymień potem razem z filtrem |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.