Dlaczego nie ma działu technicznego dla nowej Fiesty? |
Autor |
Wiadomość |
mskgs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 86 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Paź 2017, 12:17
|
|
|
Wersja 125KM ma też tarcze z tyłu. |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Paź 2017, 16:22
|
|
|
Uuu szkoda że nie znalazłem tego wcześniej. A długo szukałem po polsku i angielsku |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
mskgs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014 Posty: 86 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Paź 2017, 18:06
|
|
|
Miałem zmienić Fiestę na Focusa, a zmienię na ... nową Fiestę Zamówiona 1.0 125KM Titanium, odbiór luty/marzec 2018. Ciekawe, czy się wyrobią |
|
|
|
|
Maciej87
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 27 Skąd: Nieważne
|
Wysłany: 29 Paź 2017, 22:59
|
|
|
Pisałem z hekoGCS, który twierdzi, że 125KM od 100KM różni się tylko oprogramowaniem i nie warto płacić Fordowi 4000 tys. zł. za dodatkowe 25KM. Także nie zmieniam zamówienia i zostaję przy 100KM a w przyszłości zwiększy się moc do bezpiecznych wg hekoGCS jak i TuneForce 140KM i około 250Nm.
Co do hamulców tarczowych z tyłu to wg cennika Forda:
Cytat: | Hamulce - tarczowe z przodu i z tyłu
Dla wersji ST-Line standard z wszystkimi silnikami, dla pozostałych wersji standard z silnikami benzynowymi 1.0 EcoBoost: 125 KM i 140 KM oraz z silnikiem wysokoprężnym
1.5TDCi 120 KM |
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Paź 2017, 23:10
|
|
|
Maciej87, w kontekście mk8? Bo o mk7 pisał co innego |
|
|
|
|
Maciej87
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2017 Posty: 27 Skąd: Nieważne
|
Wysłany: 29 Paź 2017, 23:51
|
|
|
Dokładnie to napisał mi tak:
GCS Tuning napisał/a: | było w pierwszym roczniku produkcji, zaraz potem przestali kombinować i tylko w sofcie jest różnica |
|
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Paź 2017, 11:00
|
|
|
To świetna wiadomość. Gdyby to był mój jedyny samochód pewnie jednak bym dopłacił do 125/a nawet 140 KM. Zwyczajnie szkoda, że pięknemu warkotowi silnika powyżej 4000 rpm nie towarzyszy wzrost mocy. Tu pytanie czy czekanie na koniec gwarancji to nie strata 5/7 lat przyjemności. Wysoka cena |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
Mars
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: Vignale
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Marcin
Wiek: 49 Dołączył: 05 Kwi 2014 Posty: 279 Skąd: Spod Bydgoszczy
|
Wysłany: 30 Paź 2017, 21:55
|
|
|
Wgranie softu firmy V-tech ze 100 KM na ok. 130 KM kosztuje 1500zł brutto. Ja poczekam... |
_________________ HDK ZdZN A Rh"-". |
|
|
|
|
Wojtek Wawa
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43 Dołączył: 03 Sie 2017 Posty: 180 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Paź 2017, 12:28
|
|
|
Mars,
są trzy opcje:
1. wgranie softu forda na 125 KM, w zaufaniu powiedział mi ktoś w ASO, że to robią za przysłowiową stówę ogarnięci elektronicy od Fordów. To wg mnie jest najbardziej kuszące - nie narażamy żadnego elementu, jest jedynie "ściągnięcie blokady" od 4500 rpm.
2. Powerbox vtechu - tu mam obiekcje o wytrzymałość zmęczeniową samochodu - skacze moment obrotowy ze 170 na 210+ Nm, moc leci na 150 KM. Można kombinować, wyciągać powerbox na przeglądy i oszukiwać że samochód jest seryjny - dla mnie to oszustwo i odpada. Ale osiągi niesamowite, jak na ordynarnym chipie - widziałem film na youtube ze starej mk7 przed i po, robi wrażenie zejście z 10s do 7 s do 100kmh. Jak piszą na angielskich forach, mk7 wytrzymuje to co najmniej 3 lata (nikomu się nie psuje).
3. to co napisałeś - chip. Sprzedawca twierdził, że ich klient za ich wiedzą wgrał, stracił gwarancję, ale od lat jest mega zadowolony, jeździ z butem w podłodze. Zero awarii. Gdybym był bogaty to bym pewnie tak zrobił. Albo od razu kupił 140 KM Vigniale i miał spokojną głowę. |
_________________ Fiesta mk8 100KM Race Red
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.