Pompa paliwa Fiesta RST |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 17 Kwi 2017, 19:53 Pompa paliwa Fiesta RST
|
|
|
Witam. Jestem na kupnie pompy paliwa do silnika fiesty rst. Oryginał bardzo drogi i myślałem kupić jakiegoś bosha walbro. Ori z tego co wiem ma ciśnienie 4.2 bara a ta z walbro co patrzyłem ma ciśnienie max 6.2 bara. Zastanawia mnie kilka rzeczy: czy ciśnienie w listwie wtryskowej też bedzie 6.2 bara przy regulatorze ciśnienia paliwa a nie 4.2? Czy wtryskiwacze będą miały większą wydajność wtedy przy mocniejszej pompie paliwa i będą podawały więcej paliwa i moze przylewać za bardzo? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17 Kwi 2017, 21:48
|
|
|
Skoro masz na listwie regulator 4.2 to jak ma być 6.2? Regulator przepuszcza paliwo powyżej tego ciśnienia, wiec wszystko powyżej jest na zapas. Będziesz chciał sobie kiedyś podnieść wydajność wtryskiwaczy, wymienisz regulator na większy i wtryski też więcej poleją, ot cała filozofia |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 18 Kwi 2017, 09:33
|
|
|
No dobra spoczko zrozumiałem.:-) a jakos się da sprawdzić jak wydajne są wtryski?:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 19:54
|
|
|
Tylko na specjalnym do tego stanowisku. Mozesz wysłać je do firmy zajmującej się regeneracją, zrobią testy i będziesz wiedział czy wtryski podają równo i ile paliwa. W teorii biorąc pod uwagę dane katalogowe i ciśnienie na listwie(regulator) możesz sobie wyliczyć do jakiej mocy wtryski wydolą |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 20:08
|
|
|
No fajnie by to było wiedziec do jakiej mocy wydola wtryski tylko nie wiem zupełnie jak to policzyć:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:09
|
|
|
Masz dane katalogowe wtrysków i swój regulator? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:16
|
|
|
regulator tak, danych nie mam |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:31
|
|
|
Wybacz, ale skończyły mi się baterie w kryształowej kuli, a fusy z herbaty zlałem do zlewu. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:39
|
|
|
ehh... naprawde niektórzy są strasznie wyszczekani na tym forum skad ja ci miałem wziąć kolego w chwile dane katalogowe wtrysków:/?? ja grzecznie pytam bo nie mam o tym zielonego pojecia a tu sie tak wymądrzaja nooo...;/ |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Dual
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:46
|
|
|
Podaj numery z wtrysków |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:53
|
|
|
jak dobrze zczytałem to jest tylko takie cosik 1831/01 |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 21:56
|
|
|
o ile dobrze kojarze to rst miało wtryski boscha i muszą mieć numeru pokroju x xxx xxx xxx |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 19 Kwi 2017, 22:11
|
|
|
więc coś było dłubane bo na wtryskach nie ma nic oprócz tych numerów które poszły wcześniej bo już wcześniej chciałem sprawdzić numery wtryskiwaczy i nic oprócz tego nie było na nich wypisane;/ podeśle zdj wtrysku jutro jak zrobie |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 21 Kwi 2017, 05:23
|
|
|
Śeryjny regulator paliwa chyba też nie jest 4.2bara, nie jest przypadkiem 3bar?! |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 22 Kwi 2017, 17:34
|
|
|
tego nie wiem...;/ nie wiem nawet na pewno czy w katalogu dobrze podane jest ciśnienie pompy FRST to 4.2;/ wie ktoś jakie jest ori ciśnienie popmy paliwa w FRST? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 23 Kwi 2017, 22:11
|
|
|
niestety nie wiem, z legend krązacych po forum pompa z RST miała byc bardziej wydajna, i miała miec wieksze cisnienie, ale nie pamietam czy to było potwierdzone info. |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Kwi 2017, 22:18
|
|
|
z mcata wynika, ze xr2i 110 koni i rsturbo miało takie same wtryski i regulatory cisnienia paliwa :O Ciekawe, czy tak bylo w rzeczywistosci. |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 23 Kwi 2017, 22:29
|
|
|
Okaże się jutro bede mial od znajomego miernik do ciśnienia paliwa. Sprawdzę jutro jakie ciśnienia ma ta moja pompa paliwa...:-) jesli duzo mniejsze niż w rst to będzie trzeba kupic pompe paliwa ale przeciez i tak jak bede mial mocniejsza pompę paliwa to regulator w tym silniku nie bedzie robil większego ciśnienia na listwie jak ori...hmmm |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 25 Kwi 2017, 15:22
|
|
|
Regulator nie będzie robił, ale przy za słabej pompie może nie dostarczyć tyle paliwa, a tak przy większej pompie zawsze masz na tyle paliwa dostarczone że jest jeszcze zapas. Widziałem przypadki że zmieniając tylko sama pompę paliwa na wydajniejsza auto lepiej jechało, a regulator był dalej ten sam.
Pociesze Cie tym że mam u siebie oryginalna pompę, 8 wtryskow (chyba 649 cc para) około 240 KM i jak narazie pompa paliwa daje rade |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Kwi 2017, 16:17
|
|
|
hm, ale to bardziej problem wydajność l/h przy zadanym ciśnieniu |
|
|
|
|
|