Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przepustnica ST
Autor Wiadomość
japan200 

Wersja: ST
Silnik: ST 150
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 32
Wysłany: 9 Kwi 2017, 12:17   Przepustnica ST

Witam. Delikatnie faluja mi obroty wiec postanowilem wyjac i przeczyscic przepustnice. Po tym czyszczeniu nie widze roznicy. Czy przepsutnice powinno sie jakos kalibrowac??? Dodam ze po przekreceniu zaplonu wydaje ona takie dziwne dzwieki. Czasami po zgaszeniu samochodu tez je slychac. Raz 10 sekund a czasami nawet z 40s. Niby zadnych bledow nie ma ale zastanawia mnie to delikatne falowanie. Swiece kable i cewke kiedys zmienialem na nowe.
 
 
janusdel 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Wiek: 29
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 18
Skąd: prawie Rzeszów
Wysłany: 11 Kwi 2017, 17:30   

u mnie też faluje czasami przy np. dojeżdżaniu do świateł itp. (na postoju trzyma obroty idealnie) Szukałem co to może być, myłem przepustnicę resetowałem adaptacje i nie doszedłem, widocznie tak musi być :ok:

A to, że wydaje dźwięki po przekręceniu zapłonu to normalne, wtedy się otwiera i silniczek wydaje taki dźwięk. Tak samo po zgaszeniu przez kilkanaście sekund "bzyczy" i później się wyłącza zasilanie.
 
 
Jarecki 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Jarek
Wiek: 30
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 123
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Kwi 2017, 21:27   

Jak te obroty u ciebie falują? Na luzie rusza się wskazówka?
Dźwięk przepustnicy słychać po wyłączeniu silnika tak jak kolega powyżej napisał. Ok 10-20s.
U mnie jest wszystko wymienione i obroty falują lekko przy zatrzymywaniu się i zrzucaniu na luz.
_________________
 
 
JanuszTomek :) 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomek
Wiek: 26
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 13
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 13 Kwi 2017, 04:15   

Panowie a czy macie seryjny dolot ?
Czy już na stożku bo jeśli tak to raczej jakiś remap by się przydał lub po prosty troszkę pojeździć i komp powinie się sam nauczyć nowego dolotu o ile macie go od niedawna
Bo u mnie po założeniu dolotu k&n też nie trzyma obrotów jak wcześniej ale jakieś dłuższej trasy nie robiłem a gdzieś czytałem o 500-1000 km po modach minimum i u mnie strojenie dopiero będzie więc dam znać jak to się rozwinie :)
_________________
Mój cel 0-100 km/h poniżej 6 sekund w ST150 :)
Oczywiście N/A
 
 
janusdel 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Wiek: 29
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 18
Skąd: prawie Rzeszów
Wysłany: 13 Kwi 2017, 05:30   

No u mnie jest dedykowany K&N. Ale już u poprzedniego właściciela był, a zdarza mu się od początku jak mam fiestę, że obroty zafalują. Poza tym resetowałem adaptacje, więc to raczej nie to.
 
 
JanuszTomek :) 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomek
Wiek: 26
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 13
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 13 Kwi 2017, 06:32   

Widzę, że wszyscy mamy ST150 i powiem wam od razu po przeczytaniu kilku wątków na tym forum żebyście zarejestrowali się na [CIACH] ponieważ to bardziej forum przeznaczone dla posiadaczy ST i jest tam sporo ogarniętych ludzi którzy potrafią coś doradzić z autami porobionymi na setki koni :)
Nigdy nie lejcie do ST 5w30 forda jak tutaj zalecają bo panewka obrócona na 100% będzie
Wracając do dolotu to ja miałem serię a k&n kupiłem i mam podobny efekt tz auto nie trzyma obrotów tak jak wcześniej i uważam, że to normalne ponieważ przebudowałeś cały układ dolotowy pod który była układana mapa więc bez remapu się raczej nie obejdzie żeby to dobrze jeździło tym bardziej jak masz dolot zrobiony to ogarnij wydech i spokojnie uzyskasz +10-20 hp nawet zostaw seryjny kolektor tylko rozwierć jego wyjście na większą średnicę a z resztą coś pokombinuj bo sam tłumik końcowy też powinien pomóc
Auto ma potencjał ale info szukaj u angoli bo u nas bardzo słabo ponieważ nawet na [CIACH] mało jest posiadaczy ST150 a w Anglii jest tego w bród i tyle samo informacji na temat modów itp
I koniecznie odizoluj tego k&n od komory silnika bo ja właśnie jestem w trakcie mierzenia wszystkiego i budowania takiego cuda xD więc jak będziecie zainteresowanie efektem końcowym to piszcie na priva lub tutaj ponieważ nawet nałożenie na niego kawałka rury tak żeby go zakryła już bardzo pomoże ponieważ będzie zasysał powietrze znajdujące się niżej a ja mam plan doprowadzić zimny dolot z lewego przeciwmgielnego lub po prostu umieścić tam stożek jak w k&n typhoon ale boję się o brudy które mogły by być zassane więc raczej będę kombinował z doprowadzeniem zimnego powietrza do zestawu k&n 57i
_________________
Mój cel 0-100 km/h poniżej 6 sekund w ST150 :)
Oczywiście N/A
Ostatnio zmieniony przez DemptD 13 Kwi 2017, 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK4] Przepustnica
St170 do 1.7
ziele477 Tuning mechaniczny 10 17 Paź 2013, 22:29
ziele477
Brak nowych postów [MK4] Przepustnica
DewREW Mechanika 6 8 Sie 2011, 16:48
DewREW
Brak nowych postów Przepustnica i przeplywomierz
stanley1784 Tuning mechaniczny 1 19 Wrz 2016, 18:56
modell1
Brak nowych postów Przepustnica - szarpanie
MeeHowz Mechanika silnika 0 20 Mar 2015, 18:33
MeeHowz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Walek,przepustnica,komp
Czy beda pasowac?
Kolin Tuning mechaniczny 2 18 Cze 2006, 22:24
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.