|
[MK3] Ford Fiesta 5d 1.8 |
Autor |
Wiadomość |
Twenty
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Kwi 2017, 15:01 [MK3] Ford Fiesta 5d 1.8
|
|
|
No niestety
Auto kupione w zeszłym roku. Dzielnie woziło mnie na co dzień: najpierw z 1.1 a potem z zetecem. Był plan na sekwencję, audio i zrobienie z tego bardzo ładnego daily.
Potem trafił się scenic po taniości. Wygoda, miliard schowków, klima i silnik na paliwo szatana wygrały
Dobra...
Rok 1990, fabrycznie 1.1 z wypasu szyber i kierownica RS 4ramienna
Zrobione
-Swap z 1.1 na 1.8 Zetec RKC 115km
-Dwie łapy silnika (tył i przód, często widać swapy tylko z tylną)
-Wiązka przerobione futro, komp i przepływka 2.0
-Plastikowy kolektor ssący
-Sprzęgło escortowe
-Nowa chłodnica wody z 1.8D, elektrowentylator fakeSpal
-Nowa pompa wody
-Zawieszenie:
Tył: amortyzatory gazowe alko, sprężyny Wolf Ford RS
Przód: Amortyzatory Delphi DeCarbon Performance z uszami pod stabilizator, sprężyny Wolf Ford RS. Jest niżej i dość twardo.
-Nowy wydech: Środkowy i końcowy seria zetec. Tak bardzo seria, że nawet końcówkę ma zagiętą ku ziemi
pozostało wymyślić kawałek przedniej części, kupić przednią część z escorta lub jeżdzić jak jest
-Gajger wody Autogauge steppermotor
-Ma radio na CD
Co do zrobienia:
-Hamulce: Dodaję Zaciski RS2000 pod tarcze 260mm i nowe klocki TRW
-Założyć sondę lambda
-Założyć termostat Mam kupiony
-Zawias przód: Założyć stabilizator( dokładam wraz z nowymi gumami i łącznikami), Wymienić gumy wahaczy, ustawić kierownicę po ludzku i ją obszyć
-Buda: Lewy próg(prawy i podłoga ok, mocowania zawieszenia ok), małe rdzawki przy wlewie i podratować nadkola( myślę że spokojnie obejdzie się bez reperaturek)
-Jakieś detale typu ogarnąć obrotomierz, poprowadzić wiązkę do otwierania klapy tył, wstawić nitonakrętkę pod drugi teleskop klapy itp.
Do auta dodaję masę gratów. Tak jak pisałem swap hamulców RS2K na przód bez tarcz, kompletny zestaw do montażu stabilizatora, 4boczki i kanapę w kolorze szarym, tunel środkowy z przyciskiem otwierania bagażnika(siłownik w klapie jest), skrzynię biegów, alu 15 i seryjne amortyzatory i jeszcze pewnie dużo innych rzeczy o których nie pamiętam.
Ogólnie potrzebuje więcej czasu niż pieniędzy...
OC tak, przegląd nie, auto jezdzi, stoi obecnie na zimówkach po jednym sezonie.
Cena 1500, ale nie upieram się.
W razie czego piszcie tu lub dzwońcie 514-o14-59o
Kilka marcowych fotek:
|
|
|
|
|
Twenty
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Kwi 2017, 08:14
|
|
|
sprzedana, do usunięcia |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|