Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Montaż wspomagania elektrycznego
Autor Wiadomość
Andruss40 

Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Roman
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Lut 2017, 23:28   Montaż wspomagania elektrycznego

Marzy mi się wspomaganie w MK3.Czy elektryczne by z czegoś udało się wkomponować,może ktoś ma pomysł..
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Mar 2017, 18:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 7 Lut 2017, 00:17   

Elektryczne odpada.
Hydraulika lub elektrohydraulika (jak skołujesz sobie pompę z mk5 1.8 DI z klimą, bo nigdzie indziej nie występowały).
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Lut 2017, 01:17   

ojtam odpada. Do essów mk1/2 montują z corsy to i do fiesty mk3 się da :> Tylko jaki sens, gdy można kupić fabryczne rozwiązanie ;)
 
 
Andruss40 

Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Roman
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:23   

No właśnie.Liczę,że elektryczne wspomaganie będzie prostsze i mniej miejsca zajmie.To może instrumenty gazowe jeszcze by weszły. A z której dokładniej Corsy,by ta elektryka podeszła.Całość prawdopodobnie by była sprzęgnięta z kolumną kierowniczą..
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:31   

Czy prostsza? Nie wiem. Łatwiej kupić częsci p&p i przełożyć, niż kombinować coś z innego auta. A jak ci się kolumna 'urwie', to będzie problem :P

Angole rzeźbią to z corsy c. Przykładowy zestaw: http://www.ebay.co.uk/itm...FEAAOSw-0xYlM54 , http://www.ebay.co.uk/itm...yUAAOSwAvJXB5yX
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:38   

vegetagt napisał/a:
Do essów mk1/2 montują z corsy to i do fiesty mk3 się da :>

To to musi być jakieś cudo, nie wymagające kalibracji / czujnika kąta kierownicy i innych magicznych czujników...
Tylko jak takie coś walnie, to kto Ci to naprawi... łatwiej tak czy siak wsadzić coś na hydraulice, albo hybrydę...
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:40   

Puff, wszystkie magiczne czujniki są w jednym miejscu. Jest to dość kompaktowy sprzęt. Ale ma też wady. Głupieje jak ktoś ma szpere :P
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:42   

vegetagt napisał/a:
Głupieje jak ktoś ma szpere :P

Jakieś detale? Bo to bardzo ciekawe. Nie widzę związku szczerze mówiąc...
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:44   

Puff, zaczyna działałać naodwrót. Przeciez to urządzenie nie wie, z której strony zapodajesz mu obciążenie.
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 8 Lut 2017, 23:51   

:rotfl:
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Andruss40 

Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Roman
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15 Mar 2017, 00:24   

Ja marzę o wspomaganiu dalej.Rzekomo maglownica spasuje z Ford Ka,czy ktoś może potwierdzić? A jak by do tego spasował jaką pompkę elektryczną - czy musi być dedykowana?
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Mar 2017, 15:14   

Tak w Ka jest taka sama maglownica.
Pompa nie musi być dedykowana.
 
 
Pablosss 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 120
Skąd: Lubin
Wysłany: 16 Mar 2017, 09:15   

Panowie, a podłączając się po temat, wie ktoś jak wygląda temat krzyżaka kolumny kierowniczej w KA (oczywiście ze wspomaganiem ;) ), czy idzie go dopasować pod mk3?
Mój krzyżak łapie już coraz większe luzy i szkoda, żeby kiedyś wylądować w najlepszym przypadku w rowie z tego powodu
_________________
*** Cokie - Futura 1.6 16V ***
Profil Facebook
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 21 Mar 2017, 14:04   

Maglownica w MK3 z wspomaganiem jest identyczna jak Ka MK1.

Ja zrezygnowałem z wspomagania napędzanego paskiem na rzecz pompy z Opla Astry 2 - pompa TRW2.
Jeśli ciężko jest dorwać łapę i resztę osprzętu pod dany silnik to opcja z pompą TRW wydaje się łatwiejsza a i sama pompa jest tania ~100zł.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Andruss40 

Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Roman
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21 Mar 2017, 23:39   

bobson..A ta pompa TRW2 to elektro czy paskiem goniona? A K Mk1 to jaki rocznik? Dzięki za ciekawą ściągę.
 
 
Andruss40 

Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Roman
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 31 Mar 2017, 22:42   

bobson,Witam.Możesz odpowiedzieć na ostatni mój post dot wspomagania elektrycznego? Póki co dzięki za dotychczasowe info..
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Kwi 2017, 12:16   

pompa elektro
 
 
Andruss40 

Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Roman
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10 Kwi 2017, 11:19   

No to dzięki.Zamknąć temat i szukać cząstek..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK1] Montaż elektrycznego wspomagania
Rkalitka Tuning mechaniczny 20 14 Gru 2011, 21:54
Parzych
Brak nowych postów [MK6] Schemat układu elektrycznego
matwek Elektryka 0 10 Sie 2012, 10:02
matwek
Brak nowych postów [MK6] Schemat układu elektrycznego
matwek Elektryka 2 6 Maj 2012, 21:57
mały65
Brak nowych postów [MK7] Wymiana lusterka elektrycznego
Kilka problemów
jhosef Mechanika 0 16 Maj 2011, 12:53
jhosef
Brak nowych postów Schemat układu elektrycznego dla fiesty mk5
dark86ford Elektryka 0 4 Kwi 2010, 10:34
dark86ford


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.