Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK7] Jakub [1.6 Tdci Titanium 2010r.] Recaro [Wrocław
Autor Wiadomość
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Sty 2017, 20:59   [MK7] Jakub [1.6 Tdci Titanium 2010r.] Recaro [Wrocław

1. NICK: Ichevonb
2. IMIĘ: Jakub
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: Titanium
5. ROCZNIK: MK7 2010
6. SILNIK: 1.6 Tdci ( aktualnie 114 KM i 255Nm )
7. OPIS AUTA:
- keyless z przyciskiem start,
- elektryczne szyby z tyłu i z przodu,
- automatyczna klimatyzacja,
- tempomat,
- światła soczewkowe,
- elektryczne lusterka,
- podgrzewana przednia szyba i lusterka,
- podgrzewane siedzenia,
- ambient lights,
- monohromatyczne lusterko wsteczne,
- komputer pokładowy,
- automatyczne wycieraczki i reflektory,
- czujniki parkowania,
- przyciemniane tylne szyby,
- sportowy tylny spoiler i dyfuzor,
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:

- A więc wizualnie wstawiłem do mojej fiesty siedzenia recaro z wersji st - podgrzewanie siedzeń działa bez problemu ale trochę się namęczyłem aby wszystko podpiąć,
- W kabinie wstawiłem tunel środkowy z podłokietnikiem z wersji poliftowej bo koszmarnie mi go brakowało.
- Jako zimówki - Felgi to MSW 85 na licencji OZ RACING 16 calowe, mają lekko bronzowaty kolor razem z oponami michelin alpin 5. Letnie to fordowskie czarne felgi 17 calowe z oponami michelin pilot sport.
- Obszyta kierownica, perforowana skóra po bokach a gładka na dole i górze, ciekawie wyszło też jej spłaszczenie i dorobienie lekko bicepsów dzięki czemu trzyma się ją całkiem przyjemnie.
- Myślę że do podpunktu wizualnie mogę zaliczyć też tłumik.
- Zamontowałem ledowe h7 w soczewkach - są o niebo lepsze od halogenów, granica światła i cienia jest naprawde dobra
- Czarna podsufitka razem z czarnymi poszyciami słupków, przednie A pillars z fiesty ST, pozostałe B i C potraktowane plasti dipem i o dziwo wyglada to jak oryginalne czarne plastiki.
- Chlapacze Rally Armor

b. mechaniczne:
- W zawieszeniu zmieniłem fabryczne na sprężyny i teleskopy firmy Bilstein, dzięki czemu udało się ją ładnie obniżyć. Robią fajny cały zestaw dla fiesty ( Bilstein B14 )

- Dodałem też dolot firmy J1 Automotive, dźwięk się troche poprawił dzięki temu zbiegowi.

- Chip Tuning przy nowym dolocie udało sie uzyskać w sumie 24Km i 50Nm, pomogło to ożywić tego dieselka :D

- Dodałem przycisk on/off kontroli trakcji

c. audio:
d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
b. mechaniczne: na razie brak pomysłów
c. audio:
d. inne:

10. ZDJĘCIA AUTA








Nowy wosk: Soft99 Authentic Premium spisuje się całkiem nieźle:




Kierownica jeszcze przed przełożeniem tej srebrnej części ze sterownikiem tempomatu







Światła ledowe prezentują się myśle świetnie, poniżej zdjęcia jak ma się to do odcięcia granicy światła i cienia:


Ostatnio zmieniony przez ichevonb 8 Sty 2018, 20:22, w całości zmieniany 14 razy  
 
 
lucasz 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: ST
Silnik: ST 220
Imię: Lukasz
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Wawa/Soton
Wysłany: 18 Sty 2017, 00:08   

Autko naprawdę bardzo fajnie się prezentuje :) siedzenia super ;) popracuj jeszcze nad wnętrzem bo te srebrne wstawki średnia tam pasują.
Szkoda tylko że to diesel :( a nie chociaż by 1.6 z zetec S ;)
_________________
Aktualnie: Ford Fiesta ST180
i żonki: Ford StreetKa Luxury
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Sty 2017, 00:50   

lucasz napisał/a:
Autko naprawdę bardzo fajnie się prezentuje :) siedzenia super ;) popracuj jeszcze nad wnętrzem bo te srebrne wstawki średnia tam pasują.
Szkoda tylko że to diesel :( a nie chociaż by 1.6 z zetec S ;)


Dzieki wielkie :) mialo byc st jak Twoj ale na chwile obecna nie mam wlasnego garazu i stwierdzilem ze szkoda nowego autka by bylo i balbym sie je zostawiac gdziekolwiek, wnetrze masz racje i trzeba dopracowac :)
 
 
lucasz 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: ST
Silnik: ST 220
Imię: Lukasz
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Wawa/Soton
Wysłany: 19 Sty 2017, 04:26   

To tylko trzymać kciuki do tego być miał daszek I zakupił to wspaniałe auto :) nie mam dużego doświadczenia ale paroma autami po 200-300koni jeździłem i tak zwinnej bestii to nie prowadziłem :) typowy gokart :)
_________________
Aktualnie: Ford Fiesta ST180
i żonki: Ford StreetKa Luxury
 
 
71_Damian 

Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Wiek: 24
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Lut 2017, 20:29   

Zacna Fieścina, niezłe wyposażenie ;) Też jesteś z Wrocławia?
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Lut 2017, 20:38   

71_Damian napisał/a:
Zacna Fieścina, niezłe wyposażenie ;) Też jesteś z Wrocławia?

Dziekuje :) tak aktualnie mieszkam we Wroclawiu
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Paź 2017, 11:06   

Cześć :)

Dodana w końcu czarna podsufitka i czarne plastiki poszycia słupków, przednie to oryginalne plastiki z fiesty ST (odkryłem wspaniałą kopalnie części do STków w postaci firmy przerabiających je na rajdówki) udało się zdobyć pachnącą nowością podsufitkę. Z racji braku praktycznie części czarnych z wersji 5d ST line na rynku, boczne B i tylne C słupki pokryłem dla próby plasti dipem i mile zaskoczył mnie rezultat ponieważ uzyskałem efekt jak oryginalne czarne plastiki.

Planuje dodanie chlapaczy coś w stylu rally armor etc

 
 
Michal85 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: ST
Silnik: 1.6EcoBoost/200KM
Imię: Michał
Wiek: 38
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 45
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Paź 2017, 07:20   

Nieźle zrobiony samochód. Też mam ledy w nocy jest duża różnica, mod na plus, ale widzę że wersja przed liftowa ma trochę inną linię odcięcia.
_________________

Profil Facebook
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Paź 2017, 07:35   

Michal85 napisał/a:
Nieźle zrobiony samochód. Też mam ledy w nocy jest duża różnica, mod na plus, ale widzę że wersja przed liftowa ma trochę inną linię odcięcia.


Tak, faktycznie ma inne linie, jednak troszke sie roznia te reflektory :) aktualnie wstawione sa inne ledy z philipsa i jest jeszcze lepiej ale do halogenow nie ma nawet porownania :)
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Gru 2017, 20:13   

Zima idzie więc zdecydowałem się dołożyć przycisk on/off kontroli trakcji. Jak sie okazuje wiązka jest w pojeździe, ukryta za plastikami :) Wystarczy dokupić przycisk, dokopać się do wiązki i podłączyć. Działa bez problemu z podświetleniem etc





Czekam na dostawe chlapaczy Rally Armour z USA, jeśli jest ktoś zainteresowany jak je zamontować etc to mogę porobić pare zdjęć jak tylko przyjdą :)
 
 
iwo128 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Wiek: 28
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 8
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 21 Gru 2017, 09:39   

Widzę, że idziemy w tym samy kierunku z modami :D Twoja wersja fiesty ma seryjnie 90 czy 95hp?. Zastanawiam się nad zrobieniem chipa, chociaż mi odradzono przez stałą geometrię turbiny. Jak sytuacja wygląda u Ciebie?.

Btw. ciężko dostać ten przycisk od ESP :|
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Gru 2017, 10:10   

iwo128 napisał/a:
Zastanawiam się nad zrobieniem chipa, chociaż mi odradzono przez stałą geometrię turbiny.


A co ma wspólnego jedno z drugim?
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
iwo128 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Wiek: 28
Dołączył: 01 Maj 2017
Posty: 8
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 21 Gru 2017, 21:30   

Nie wiem, dlatego też pytam :rotfl:
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Gru 2017, 21:49   

Rodzaj turbiny ma się nijak do chipa.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24 Gru 2017, 15:42   

iwo128 napisał/a:
Widzę, że idziemy w tym samy kierunku z modami :D Twoja wersja fiesty ma seryjnie 90 czy 95hp?. Zastanawiam się nad zrobieniem chipa, chociaż mi odradzono przez stałą geometrię turbiny. Jak sytuacja wygląda u Ciebie?.

Btw. ciężko dostać ten przycisk od ESP :|


Hej, faktycznie Twoja turbina nie ma nic wspólnego z chipem :) Oryginalnie miala 90 chociaż przy pierwszych testach wychodziło 97, po zmianach jest 114. Spalanie nie wzrosło jakoś szczególnie, miasto to jakies 6,5l średnia. Autostrada 140km/h - kolo 6l, trasa 80-90km/h - 4l ( :D )

jeśli chodzi o przycisk to faktycznie pojawia sie raz na jakis czas, jak szukasz na allegro to przegladaj oferty pod nazwą "przycisk fiesta mk7", "przełącznik fiesta mk7" i niestety recznie je przeglądaj bo sami nie wiedzą co sprzedają. Musi mieć taki znaczek esp z autem jak wyżej na zdjęciach bo inne mają różniące się kolejność pinów i raczej ciężko aby działały :)


BTW - CHlapacze Rally Armour już są i jestem w trakcie ich montowania :
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Sty 2018, 20:24   

Troszke pracy przy założeniu chlapaczy było ale efekt mi się podoba :)



 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Sty 2018, 12:58   

ichevonb,

Piękna Fiesta, niestety mój budżet pozwolił jedynie na zadbany egzemplarz pięciodrzwiowego Sporta z silnikiem 1.6 120 KM i malutkim przebiegiem jak na wiek bo tylko 65000 km.
I teraz zaczynam myśleć o jakiś modyfikacjach. Jeśli możesz podpowiedz mi kilka spraw:
1.) U kogo przerabiałeś kierownice i ile za nią zapłaciłeś ? Jest świetnie obszyta i pogrubiona !
2.) Czy musiałeś robić dziury w lampie aby wsadzić LEDy czy wszystko pasuje plug&play ?
3.) Zmieniałeś tłumik czy dokładałeś końcówki tylko i wyłącznie ? Trzeba było przerabiać mocowanie czy idealnie minąłeś się ze zderzakiem ?
4.) Czy żeby dołożyć ESP-off musiałeś rozebrać tunel środkowy czy tylko wyciągnąłeś zaślepkę tą na karty i wydostałeś wtyczkę ?
5.) Jak dużo pracy było z dołożeniem tunelu środkowego z polifta - też chciałbym dołożyć oryginalny podłokietnik ! :)

Pozdrawiam !
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Sty 2018, 19:15   

kamiluek napisał/a:
ichevonb,

Piękna Fiesta, niestety mój budżet pozwolił jedynie na zadbany egzemplarz pięciodrzwiowego Sporta z silnikiem 1.6 120 KM i malutkim przebiegiem jak na wiek bo tylko 65000 km.
I teraz zaczynam myśleć o jakiś modyfikacjach. Jeśli możesz podpowiedz mi kilka spraw:
1.) U kogo przerabiałeś kierownice i ile za nią zapłaciłeś ? Jest świetnie obszyta i pogrubiona !
2.) Czy musiałeś robić dziury w lampie aby wsadzić LEDy czy wszystko pasuje plug&play ?
3.) Zmieniałeś tłumik czy dokładałeś końcówki tylko i wyłącznie ? Trzeba było przerabiać mocowanie czy idealnie minąłeś się ze zderzakiem ?
4.) Czy żeby dołożyć ESP-off musiałeś rozebrać tunel środkowy czy tylko wyciągnąłeś zaślepkę tą na karty i wydostałeś wtyczkę ?
5.) Jak dużo pracy było z dołożeniem tunelu środkowego z polifta - też chciałbym dołożyć oryginalny podłokietnik ! :)

Pozdrawiam !


Hej, jeśli chodzi o ad1. to kierownice zrobili chłopaki z: https://www.facebook.com/...66316680228122/

ad2. Wsadzając ledy nie trzeba modyfikować lamp poza wycięciem dziur w gumowych oslonach, warto to zrobic na wymiar aby zachować ich szczelność, jest to bardzo proste.

ad3. dodawałem tłumik cały, był dedykowany więc łatwo poszło

ad4. Niestety ale trzeba było wyciągnać cały plastik ten srebrny ponieważ inaczej nie da sie wyciągnąć tego holdera na karty a sama wtyczka jest przytwierdzona specjalnym klipsem. Ale spokojnie trwa to 5 min najlepiej przy pomocy plastikowych narzędzi do ich demontażu.

Jeśli chodzi o ptk 5 to jest to bardzo proste, ściągasz stary tunel ( odkręcasz pare śrubek ) i montujesz nowy, jest on czarniejszy od innych plastików w przedlifcie ale nie widac tego w ogóle. Podświetlenie do kubków podpiąłem do wiązki od oświetlenia ambient które było fabrycznie po prawej stronie deski rozdzielczej ( bierzesz + od tej wiązki sam a minus któryś gdzieś pod tunelem środkowym ) dzięki czemu ładnie się przyciemnia i swieci tak mocno jak trzeba w zależności od oświetlenia otoczenia ( w dzień w ogóle ).

Jak będziesz chciał jakieś fotki czy szersze wyjaśnienia to daj znać.
Pozdro :)
 
 
kamiluek 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2018
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2018, 11:16   

Bardzo dziękuję za odpowiedź ichevonb,

ad.2) Pewnie poczekam aż padnie któraś z obecnych H7 Night Breaker i wtedy pójdę w kierunku LEDów
ad.3) Zakładałeś tłumik dedykowany do TDCi czy generalnie do MK7 ? Jeśli możesz to podeślij model.
ad.4) Zrobię chyba gdy już się wezmę za ad.5) żeby całość zrobić za jednym zamachem.
I wreszcie dzięki wielkie za namiar na kogoś od kierownicy :)

Pozdrawiam !
 
 
ichevonb 

Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Sty 2018, 09:48   

kamiluek napisał/a:
ad.3) Zakładałeś tłumik dedykowany do TDCi czy generalnie do MK7 ? Jeśli możesz to podeślij model.
generalnie do mk7 ze "sportowym" dyfuzorem jak w zetecach, kurcze kupiłem go w UK nie za bardzo pamiętam model. Poszukam potem jaka to firma ale to raczej czysto kosmetyczny zabieg w tym przypadku.

Jeśli chodzi o ledy to też przesiadałem się z Night Breakerów i jest olbrzymia różnica między ledami a halogenami, ale warto zainwestować w droższe bo znacznie dłużej trzymają i masz gwarancje na 2 lata - w razie czego odsyłasz wadliwą i dostajesz nową za free.

Jeśli chodzi i przycisk ESP to najlepiej już teraz zacznij polować na allegro bo ciężko go zdobyć. Jest dużo z poliftów ale nie działają z mk7 przedliftem :)

A co do kiero to naprawde ich polecam bo mają świetną jakość. Do tej pory nie widać po mojej śladu używania (chodź zaznaczam że o środek dbam aż zbyt pedantycznie :D )

Pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - RECARO restauracja / naprawa foteli
LOY Tuning stylistyczny 15 9 Cze 2011, 13:21
mmbu
Brak nowych postów Przyklejony: Wrocław - Dolnyśląsk - nasze spotkania
relacje z odbytych spotów
Piter Zloty / Spoty 0 1 Paź 2006, 21:44
Piter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Dołącz do Grupy Wrocław FRAKCJI DOLNOŚLĄSKIEJ !!!
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 0 23 Gru 2006, 21:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.