Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Zestaw car audio
Autor Wiadomość
Brajan 

Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Kamil
Wiek: 24
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Sie 2016, 19:59   [MK6] Zestaw car audio

Witam serdecznie,

Jako, że jest to mój pierwszy post chciałbym się z Wami wszystkimi przywitać :-) . Jestem posiadaczem Fiesty ST i na pewno nie żałuję zakupu ale przejdźmy do rzeczy.

Postanowiłem zainwestować w jakiś zestaw grający, od razu podkreślam, że niżej wymieniony zestaw ma służyć dla MNIE a nie dla otoczenia (opuszczone szyby i łupu cupu), jestem fanem muzyki house także przy doborze głośników w sklepie car audio też to podkreśliłem pod co będą kupowane. Zaznaczam, że przy doborze poprosiłem Pana o dobór pod fabryczne radio 6006 cdc bo nie chce psuć sobie deski rozdzielczej + nie jestem przekonany co do skrzynki w bagażniku bo tak jak pisałem wyżej łupu cupu nie jest mi potrzebne (chyba, żeby wsadzić sub pod siedzenie ale koszt takiego cacka jest dosyć duży)

Chciałem na początku osobie, która się na tym zna pokazać jak grają fabryczne głośniki w moim samochodzie. Odpaliliśmy pierwszy lepszy kawałek z płyty, ogólnie wydaje mi się, że fabryczne audio w tym samochodzie naprawdę daje rade ale potrzebuję czegoś więcej. Fajny samochód to i żeby ładnie grało. Znawca stwierdził, że dzwięk rozbija się o podłogę, gra w nogach i tak naprawdę jest trochę kicha, nie ma to głębi a bass jest niestety pusty.

O to co mi zaproponował na sam początek pod moje wymagania:

- po pierwsze wygłuszyć drzwi matą "dynamat".

- po drugie głośniki firmy focal r-165s2 (pytałem o głośniki firmy hertz, polecił mi hertze za 250zl. ale jeżeli już coś montować to troszkę lepszego a podobno skok z tych hertzy na focal'e jest dosyć znaczny) :
http://pl.horn.eu/pl/PL/M... ... 165S2?s1=1

- po trzecie wzmacniacz pod radio (ma być ukryty za radiem) firmy sony xm-s400d : http://www.audiopioneer.p... ... nowos.html