Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 19:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12 Sie 2018, 11:32   

A robiłeś reset potencjometru - kilkanaście obrotów w jedną ze stron, nie pamiętam którą. Wymrygałeś błędy? Jak wszystko ok, to może trzeba przejechać kilkanście km, żeby się komp zaadaptował i dopiero zareaguje?
Więcej pomysłów nie mam
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 12 Sie 2018, 11:53   

Czy resetowałem? No kreciłem tym w jedna i drugą strone dosc duzo razy. Piotruś ja juz też nie mam pomysłu :twisted:
Jest tak że podłączyłem to tak jak masz Ty, patrząc na potencjometr od dołu pin 1 do pinu 26 pin 2 do pinu 27 a pin 3 do pinu 46 w ECU. A na schemacie jest inaczej, juz nie wiem jak to ma być podłączone, tak pokręcone że nie wiem...



Ja mam zamienione dwa brązowe przewody w kostce potencjometru wzgledem schematu :hammer:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12 Sie 2018, 12:16   

Masz ofab czy ofac, bo nie pamiętam
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 12 Sie 2018, 12:23   

0FAC. Patrząc na pot co2 od dołu mam pin 1/26 2/27 3/46. U ciebie jest ten srodkowy pin do 8 pinu w kompie. Zas na schemacie jest tak że 1/26 2/46 3/27. Schemat jest niby a poknocone jest cos i ch.... wie co. Szkoda że nikt kto posiada rs turbo sie nie wypowie, może nikt nie miał takiego problemu jak ja. Tak po za tym to silnik pali na dotyk, wkręca się bardzo dobrze na obroty, co z tego jak kopci i wali paliwem jak cholera pali jak smok a silnik pracuje nie równo, czasami wolno spada z obrotów. Nie wiam jak ustawiać obroty w ogóle śróbką na przepustnicy.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 13 Sie 2018, 05:29   

To już teraz wiem na czym stoje, do beżowych wtryskiwaczy stage2 trzeba mape zrobic, wystroic lub miec chipa. Ehh tyle czasu zmarnowane i to żebym sie dowiedział na forum to pół biedy, aawyczytałem wyczytałem to na zagranicznej stronie :głowąwmur: wtryski seryjne maja 190ccm, ja od kumpla wziałem 200ccm, załoze takie i mysle ze bedzie to gralo, wtedy mysle ze ustawie to co2. Póki co to spawam jeszcze teraz dolot do turbiny bo nie miałem. Musze poskładać środek auta i może wreszcie wyjade tym z garażu :greenpeace: oby
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 4 Wrz 2018, 19:16   

Fiesta praktycznie cala już złożona, brakuje tylko zderzaka z przodu ale i na niego przyjdzie czas:-) nie ukrywam ze daje mi to auto w dupe już tak konkretnie, jak nie problem z hamulcami to problem znow z chlodzeniem bo co chwile z ktoregos weza na laczeniu delikatnie sie sączyło, to to to tamto...eh byle do końca. Kilka zdjeć jutro:-) :fajka:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 6 Wrz 2018, 20:18   

tak to wygląda...










dolot na nowo zrobiony, przeniesiony blow-off wyżej, dolot do turbiny też zrobiony i stożek usytuowany za lampa w najchłodniejszym miejscu - w planach odgrodzenie go od całości komory silnika, akumulator w bagażniku w podstawce, wykorzystałem mocowanie z seicento i klemy też bo plusowa ma osłone - bezpieczniej :) :D zderzak pojedzie do malowania:)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 7 Wrz 2018, 15:50   

Pod maską spoko, ale ten badlook to se mogłeś darować :cojest:
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 7 Wrz 2018, 17:56   

To juz kiedys zrobiłem...nic nie zmienialem od tamtej pory:-) :ok:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 7 Wrz 2018, 18:24   

No ale mimo wszystko ;) Po prostu to trochę szpeci i psuje ogólną za*ebistą robotę.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Wrz 2018, 18:53   

Mały, bedziesz zamykał jakoś akumulator i robił odopwietrzenie poza auto?
Bo ja w jednym swoim wynalazku tez tak mam i powoli się biorę do takiej operacji. Myślałem o opakowaniu na aku z np łodzi - https://www.aqua-sport.co...ulator-366.html
Może nie koniecznie ten, ale coś w tym stylu
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 7 Wrz 2018, 20:14   

jaszczur... mnie tam sie podoba, każdemu podoba sie co innego o gustach sie nie rozmawia, hehe :hahaha:

Hmmm :myśli: vegetagt nie myślałem o takim czymś konkretnie, mam zamiar tylo kupić taki futerał na akumulator jak coś a odpowietrzenia ten aku nie ma, jak dobrze myślę to jest samoobsługowy wiec chyba bedzie tak jak jest, tylko ten futerał z taka podkładka plastikowa w środku. Widać go nie bedzie tak czy siak bo bede miał bagażnik zabudowany, w planach wyciagana zabudowa :ok: a jesli chodzi o odpowietrzenie to chodzi ci o te rurke co idzie z aku gdzies tam sobie co sie elektrolit skrapla?
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 7 Wrz 2018, 21:08   

noo, ta rurka :P

Ja ostatnio tak 'bezobslugowy' przewróciłem i sie wylał elektrolit heh :P
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 8 Wrz 2018, 06:28   

A to ciekawe... :hammer: :myśli:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 8 Wrz 2018, 19:57   

Haha :ok: :hahaha: :cojest: nie no to jakis zart chyba. Chcialem trochę pojezdzic, prach uszczelka pod glowica padla, ale wiedzialem ze ja szlak trafi szybko bo byla z jakiegos gównolitu, kiedys jak ustawialem ciegno gruszki to musialem przesadzic i przeladowalo, to musialabyc główna przyczyna. Wczoraj jak podmienialem wtryski zobaczylem krople plynu chlodniczego w gniezdzie wtryskiwacza. No i mam, ale juz ogarnięte. Poskladane.
Nie wiedzialem ktory popychacz klepie wiec gdy mialem juz, głowice na wierzchu to ja rozebralem i okazalo sie ze popychacze wszystkie pelne, pomierzylem wysokosci krzywek walka rozrzadu i tu zaskoczenie:
Wydechy:
37
36,85
35,45
35,45mm

Ssące:
36,2
36,1
36,65
36,75mm

Na strychu mialem jeszcze jeden walek wiec go pomierzylem i tak:
Wydechy:
36,6
36,15
36,3
36,4

Ssące:
37,6
37,7
37,3
37,5

wiec zalozylem ten walek, normalnie silnik nie ten, chodzi ładnie cichutko nic nie klepie, wogole inna charakterystyka.
W poniedzialek kosmetyka, dalej zbierznosc i przeglad i nieszczesne co2. Potem pojezdzimy i zobaczymy jak to jezdzi :ok:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
Ostatnio zmieniony przez Mały 11 Paź 2018, 21:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 16 Wrz 2018, 15:17   

Nie mogę poradzić sobie z doładowaniem turbiny, kręce ciegnem, reguluje tak ze jak tylko naciagne oczko na wajche WG to pompuje tylko 0,3 bara, jak wiecej skracam ciegno to pompuje 0,5, a jak chce ustawic 0,8bara bo tak chce i jeszcze skracam ciegno obrót albo dwa to przeładowuje ponad bara, nie wiem jak to wyregulować, jak skórce ciegno zabardzo to jest mało zakresu otwarcia WG i przeładowuje...nie moge ustawic 0,8 bara. Mbc próbowałem ale chyba mam walniete bo napompue 0,8 i spada pieronem
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Wrz 2018, 06:10   

A wiec tak, doladowanie ustawione na poziomie 0,8 bara, fiesta jeździ fajnie dopoki sie nie rozgrzeje, potem kaplica, idzie tylko do 4tys potem lipa przerywa strzela w wydech i slychać ewidentnie jeden z popychaczy/zaworów. Doszliśmy do wniosku że to raczej walniety popychacz daje w dupe bo gdy olej zimny to trzyma a gdy nagrzany to popychacz klepie bo ma luz, ale to sie wszystko okaże jak sciagne pokrywe zaworow i pewnie znow glowice, gdy już to zrobie to wpadnie wałek od świątka, nowe popychacze, metalowa uzczelka pod głowice (nie wiem czy odprężająca bedzie czy nie) pewnie i porting glowicy jakies spasowanie kanałow z kolektorami, musze sie zaopatrzyć w deta3 i ebc, potem strojenie. Zastanawiam sie jeszcze nad regulowanym kółkiem rozrządu tylko nie wiem czy dostane. To pewnie wszystko przez zime ogarne bo teraz brak czasu. :hammer: :-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 20 Wrz 2018, 07:23   

Zamiast bawić się z DET3 zainteresuj się standalonem choćby EasyEcu. EasyEcu Micro powinno w zupełności się sprawdzić. Kosztuje 850zł z interfejsem USB.
http://www.ottomotive.pl/
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Wrz 2018, 09:07   

Dzieki. Pomyśle. Dobrze wiedzieć:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20 Wrz 2018, 11:38   

Jak masz poskładane to sprawdź czy nie masz dużych przedmuchów. Wtedy jak będziesz robił głowicę to od razu dół ogarniesz :V:
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.