Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Maj 2018, 10:22
|
|
|
Wiem. Docisk mam serie. Zobaczymy, moze akurat nie bedzie slizgało. Gdyby slizgalo to z dociskiem cos moge zrobic? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 28 Maj 2018, 11:38
|
|
|
Można, firmy modyfikują dociski i zakładają dodatkową sprężynę. Ale wtedy operowanie takim dociskiem bez hydro będzie słabe. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Maj 2018, 12:41
|
|
|
Dzięki za info:-) dobrze wiedzieć. Jestem dobrej mysli ze nie bedzie to slizgac:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 14 Cze 2018, 19:15
|
|
|
Trochę sie poskładało, wiązka zaizolowana w peszlu ułożona, nowe kostki lamp itp, kolektor zawiniety bandażem kilka zdjęć:
CDN
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 16 Cze 2018, 12:35
|
|
|
Kolektor w bandażu:
Owiniemy jeszcze cały downpipe i kawałek wydechu aż za miske olejową żeby sie to tam nie grzało za bardzo. Mam zamiar zakupić jeszcze koc na turbine ale to w późniejszym czasie bo troche sobie kosztuje taki kocyk:)
IC na swoim miejscu:
W następnej kolejności bede spawał podstawke pod aku do bagażnika, następnie montuje serwo i regulator siły hamowania i odpowietrzam hamulce |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 17 Cze 2018, 07:23
|
|
|
Ładnie pod maską się robi.
Brawo Ty |
_________________
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 17 Cze 2018, 13:50
|
|
|
Tak tak. No dzieki dzieki majster . Jeszcze kilka rzeczy i bedzie skonczone:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 30 Lip 2018, 22:37
|
|
|
Siemka ponownie. Żeby nie było to cały czas coś sie z fiestą robi. Wiązka ogarnięta cała. Pospawałem sobie nową podstawkę na akumulator do bagażnika. Kupiłem nowy przewód do akumulatora, juz spięty z przewodami od skrzynki bezpieczników i rozrusznikiem. Wszystkie przewody masowe nowe. Kupiłem tez rozrusznik bo stary sie zwieszał cały czas kilka zdjęć w najbliższych dniach:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30 Lip 2018, 22:48
|
|
|
Podłączyłeś ten potencjometr? |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 31 Lip 2018, 07:27
|
|
|
Tak. Przewody już są przełożone. Nie odpalałem jeszcze bo aku mam wyciągnięte bo podstawke malowałem. Zobaczymy co za pasztet wyjdzie:-) oby tylko działało:-) we wtyczce od pot co2 miałem zamienione dwa brązowe przewody i w kompie miałem sygnał od potencjometru podpiety do pinu 8 i przełożyłem do 27 |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 9 Sie 2018, 08:01
|
|
|
zwardek napisał/a: | Podłączyłeś ten potencjometr? |
Możecie wrzucić zdjęcie tego potencjometra (co2?) lub nr katalogowy?
Robiłem porządki w garażu i znalazłem czujnik na 2 piny z pokrętłem na płaski śrubokręt.
Jakby to było to, to mogę to wysłać - mi się nie przyda. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 9 Sie 2018, 09:08
|
|
|
Bobson ten potencjometr u nas w rst jest 3 pinowy:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 9 Sie 2018, 21:23
|
|
|
Składamy...Już coś widać:) nie wiele do końca:) reszta wydechu owinięta założona, alternator założony jak należy i poskręcany, chłodnica pas i wentylatory na miejscu, sam się zastanawiam jak mi sie to udało tam zmieścić:P jakoś poszło. Kilka fot:
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 9 Sie 2018, 21:33
|
|
|
bobson napisał/a: | zwardek napisał/a: | Podłączyłeś ten potencjometr? |
Możecie wrzucić zdjęcie tego potencjometra (co2?) lub nr katalogowy?
Robiłem porządki w garażu i znalazłem czujnik na 2 piny z pokrętłem na płaski śrubokręt.
Jakby to było to, to mogę to wysłać - mi się nie przyda. |
a to nie będzie z ikserki, tej bez lambdy? :> |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 9 Sie 2018, 22:05
|
|
|
Ja nie mam pojęcia, niech się wypowie jakiś znachor od tych spraw |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 10 Sie 2018, 21:57
|
|
|
Majstry potrzebna pomoc, mam brak ładowania aku w fieście samo od siebie sie stracilo, zanim zacząłem robić z komorą ładowanie było dobre. Kable podłączyłem dobrze napewno, miernik pokazuje koło 12v jak sprawdzam. Zmieniłem już regulator i dalej lipa. Mierzyłem przy aku i zaraz przy alternatorze. To samo...Czyżby padł alternator?? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 11 Sie 2018, 14:32
|
|
|
Wzbudzenie podłączyłeś? Lampka na desce sie świeci? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 11 Sie 2018, 20:48
|
|
|
Jak wzbudzenie? Podłączyłem tak jak było, kabel gruby od aku do rozrusznika i dalej do alternatora no i jeden cienki przewód jest podłączony do alternatora to ten na licznik co idzie. Nie wiem co jest ale samo sie sprawilo, pochodziła troche na wolnych i pokazuje 13,5 v, troche mało bo ma być chyba cos kolo 13,9 pod obciazeniem. Ale tak czy siak jeden wielki CH...J z mojej roboty, wszystko pięknie ladnie a regulacja pot co2 nadal nie działa, wali w ch...jak zorro w ostatnim odcinku, juz nie mam siły do tego silnika, w ogóle nic sie nie dzieje jak krece regulacą, brak reakcji, kopci i truje tak że wytrzymac sie nie da... Poddaje się |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11 Sie 2018, 23:18
|
|
|
Sprawdź na mierniku czy w ogóle jest jakaś reakcja na kręcenie potencjometrem |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 12 Sie 2018, 09:34
|
|
|
Reakcja jest. Juz sprswdzalem, ustawiałem z potencjometrem na pinie 26 27 1,5 kOhm i dalej taka kaszana ze ja pierdziele. Już mam nerwy. Nierealne zeby tak kopciła i truła, wytrzymac sie nie dalo do dzis mnie głowa boli ze smrodu |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
|