Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 20:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Lip 2017, 15:20   

Bobson po prostu nie mam za duzej wiedzy na tematy elektromechaniki itp. Wiesz i nie trolluje i nie chwale sie sie tylko robilem takie cos pierwszy raz. A to ze nie moge sobie poradzic z silnikiem rst to trudno, myslalem ze bedzie latwiej. Ale spoko, dam sobie rade z pomoca czy bez...nie z takich opresji wychodzilem i bylo dobrze. A to ze luk90 ma taka wiedze na temat silnikow to niech tam sobie ma. Tylko ze ja nie pisze
luk-90 napisał/a:
Zaiste podziwiam jak z taka ilościa wiedzy porywasz się na taka robotę, zrób przysługę sobie i swojemu autu i oddaj je do specjalisty, naprawdę
, gdybym mial taka wiedze jak kolega luk90 to bym ja z mila checia przekazal innym a nie przechwalal sie :jupi:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Lip 2017, 15:28   

Spoko vegeta...ja tam do nikogo nic nie mam:-) ale nie lubie przechwalania. Ja mam mala wiedze i sie nie chwalę :hahaha:
Jakos to ogarniemy:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Lip 2017, 17:27   

Mały, masz tu na szybko poszukałem, sam również z tego korzystałem podczas walki z xerą
http://fiestaklubpolska.p...pic.php?t=51960
http://fiestaklubpolska.p...pic.php?t=51137
sprawdź czy czujnik temp na komputer nie jest uszkodzony (u dołu kolektora ssącego), wtyczka i wiązka od niego, CPP koniecznie na ciągłość przejścia, tak samo potencjometr CO, ponieważ jest to bolączką xr i rst
Pamiętam że Mafia swego czasu wrzucał tu coś kiedyś o elektryce rst
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Lip 2017, 17:43   

Dzieki. Przejze to sobie za chwilke :) bede sprawdzal te czujniki jutro napewno :yes:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Lip 2017, 17:49   

no i jeszcze to: http://fiestaklubpolska.p...pic.php?t=22811
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Lip 2017, 20:21   

Witamy w Projektach
Prośba o aktualizację pierwszego posta o aktualne mody i zdjęcia :-)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2809
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lip 2017, 22:40   

Cvh turbo bez turbo pracuje równo główny problem gaśnięcia powodowany jest przez mapsensor najprostszy test to założenie wiązki kompa i mam sensora od xr2 by sprawdzić czy to nie problem silnika tak wygląda mój piękny nowy zestaw IMG_20170702_183131.jpg
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 2 Lip 2017, 22:52   

no fajny zestawik:) jak narazie to posprawdzam to wszystko jeszcze raz.
nie miałem za wiele czasu bo tylko teraz jeszcze raz sprawdziłem ten potencjometr CO2 i jest rzeczywiście brak reakcji na kręcenie:) mierzyłem go miernikiem i reakcja wg miernika jest. Po podpieciu miernika do pinu 1 i 2, 2-3 jak krecilem potencjometrem to wartosci plynnie sie zmienialy. Na pinie 1-3 byla stala wartosc 5,73 kOhm

Zauważyłem jeszcze jedna rzecz dziś, mianowicie: przy kompie od przewodu z pinu 7 i 26 wychodzi po jednym przewodzie do jednej kostki, (ktoś coś dołączył) nie wiem do czego ta kostka jest:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
Ostatnio zmieniony przez Mały 3 Lip 2017, 10:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lip 2017, 23:48   

7 czujnik temperatury.
26 pewnie zasilanie czujników tj. cpp, potencjometr i map sensor
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 3 Lip 2017, 06:23   

Wlasnie tez tak wyczytalem ale po cholere tu ktos kostke wstawil miedzy te obwody :myśli:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 3 Lip 2017, 23:30   

Jedna usterka zlikwidowana chwilowo. Fiesta nie strzela i jedzie płynnie nie szarpie wiec jest okej z tym a co bylo? Szlem dobrym tropem z podcisnieniem map sensora...nie wiem jaki ten zaworek zwrotny tam ma byc ale po zalozeniu innego wszystko sie uspokoilo. Rozebralismy ori zaworek zwrotny na podcisnieniu map sensora i okazalo sie ze ta membranka byla sparciala i ... podziurawiona?? Chyba ze starości. Trzeba kupic nowy taki jak ma byc.(ma ktos sprawny na pozbyciu? Chyba ze jest to zwykly zaworek zwrotny jednostronny to kupie uniwersalny?) Druga sprawa na zimnym silniku w miare jest ok ale po rozgrzaniu obroty faluja i silnik przygasa ale nie gasnie. wymrygalismy tez bledy i wywalio kilka m.in.: czujnik pol przepustnicy, niewlasciwy sklad mieszanki co2, zawor waste gate(nie podpiety), czujnik temp powietrza zasysanego czy w kol ssacym (nie wiem jak sie to dokladnie nazywa), map sensor, i jeszcze cos tam bylo ale to jakas pierdołka
Jedno pytanie da sie przekrecac jakos ustawiac czujnik pol przepustnicy czy on ma byc przykrecony w jednej pozycji?:-)
A co do ustawiania Co2 tym potencjometrem to krecenie nim bez przeprowadzenia odpowiedniej operacji na zlaczu diagnostycznym nie bedzie zadnej reakcji hm? W autodacie tak pisze <8>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 4 Lip 2017, 11:06   

Jak wcześniej pisałem samo kręcenie potencjometrem co2 powinno mieć wpływ na obroty na jałowym, nic nie trzeba mostkować. Jak wrócę z urlopu to wkleję informacje z haynesa jak to ustawiać i jakie mają być wartości

Ale Ci chłopaki off-top zrobili :-P
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 4 Lip 2017, 14:32   

Aaa... nawet nie gadaj. :fox: ale ok. To daj znac jak wrocisz. Miłego urlopowania sie :V:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 5 Lip 2017, 07:33   

Cpp ma jedną ustaloną pozycję, i jej nie zmieniaj, podobnie jak nie zmieniaj uchylenia przepustnicy śrubką regulacyjną(niejeden by tak zrobił, twierdząc że naprawił) zaworek zwrotny możesz kupić dowolny, ale tam chyba nie powinno nic takiego być. Regulacje CO2 przeprowadzasz z podłączonym analizatorem spalin, co do błędów to zrób reset kompa, odpal niech się zaadaptuje, i wtedy jeszcze raz wymrygaj błędy
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 5 Lip 2017, 21:23   

Cpp byl odkrecany. Ale przed odkreceniem mialem zaznaczone jak ma byc ustawiony. Pomierzylem czujniki: nowy czujnik temp cieczy okazal sie byc uwalony bo pokazywal na zimnym silniku 16,3 kOhm a ma byc w granicach 35-40 kOhm przy 20° lub 40-50 kOhm przy 17°. Zalozylem stary z fiesty 1.4 bo pokazywal 38 kOhm. Z czujnikiem powietrza tez kicha bo pokazuje na zimnym 1,9 kOhm a tez ma byc jak czujnik cieczy. Zamowilem nowy z Boscha. Jutro bedzie. Wymrygalem bledy i znów pokazuje cpp i map sensor(pomijajac juz niewlasciwa mieszanke i zawor wastegate) czyzby cpp i map sensor tez byly uwalone? Czy moze jedno wplywa na drugie :myśli: <???>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Lip 2017, 01:44   

a czemu nie podłączysz zaworu wastegate? bez niego komputer będzie świrował, ponieważ nie wie czy dmuchać burbem czy dmucha samo czy go wgl nie ma, sam map daje tylko informacje o ciśnieniu w kolektorze
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 6 Lip 2017, 06:39   

No spoko spoko. Podlacze go :-P tylko kurcze jeszcze do ogarniecia to falowanie i będzie. Może... :V: zapytam na stacji czy ustawia mi to co2. :)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 6 Lip 2017, 09:58   

Ustawienie co2 jest proste. Wkładasz analizator spalin, patrzysz na wartość co2, kręcisz śrubką i wartości się zmieniają, tylko nie mam przed sobą jaka ma być konkretna wartość
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 6 Lip 2017, 12:39   

No oks <oki> jak wrocisz z urlopu daj znac. Nie pali się:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Lip 2017, 23:48   

Co2 w rst





:hammer:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.