Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 08:08
|
|
|
Sprawdziłem wczoraj odme, spływ oleju i wszystko drożne, zastanawiam sie nad restryktorem oleju, ma 3,8mm tak wymierzylem. Czy to aby nie za duża średnica? Może olej przelewa turbine tak że spływ nie nadąża odbierac i szlak trafił uszczelnienia?
Nie ma być moze mniejszej średnicy ten restryktor? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 08:18
|
|
|
Nie możesz podać za mało oleju, bo turbo padnie. Jak masz teraz zrobione zasilanie olejem, wąż zakuty o jakiej średnicy wewnętrznej? |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 08:36
|
|
|
Jak dla mnie te foty są za małe i zbyt przybliżone żeby można było coś sensownego z tego wykminić. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 13:39
|
|
|
Zrobie lepsze foty jak wyciagne turbine. Przewod olejowy zasilajacy turbo ma wewnątrz 4 mm z tego co zmierzyłem. Ale wydaje mi sie ze nypel wkręcony w turbine(restryktor oleju) ma za dużą srednice bo on ma 4mm, nie znam sie ale dla mnie to on powinien miec mniejszą z 1,5 do 2mm, gdzies na necie wyszperałem. |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 16:38
|
|
|
Większa średnica restryktora narobi mniej szkód (o ile zrobi jakiekolwiek), niż mniejsza. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 21:19
|
|
|
Znow inni twierdza inaczej, ze jak za duza to idzie duzo oleju w turbine i szlak trafia uszczelnienia, juz sam nie wiem, w przyszlym tygodniu mam ja dac do sprawdzenia co sie stalo, ale musze tez rozkminic co z tym restryktorem, czy nie jest za duzej średnicy.
Dzwoniłem do dwoch gosci co regeneruja turbiny zeby porownac ich zdanie to jeden twierdzi ze restryktor nie ma znaczenia bo w turbinie juz jest wbudowana zwężka a drugi gadał ze jak restryktor ma duza srednice to spada automatycznie cisnienie oleju i po za tym tez idzie duzo oleju w turbine i uszczelnienia nie daja rady...sam nie wiem co myslec, co moze byc przyczyna wycieku gdzie turbina ma tak maly przebieg od czasu regeneracji... |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 21:54
|
|
|
Omijać takich, co mówią takie pierdoły o uszczelnieniach. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 22:04
|
|
|
Jaszczur...wiec co myslisz? Doradzisz coś?:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1089 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 25 Sty 2019, 22:05
|
|
|
Jak porobisz zdjęcia |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Sty 2019, 15:59
|
|
|
Dobra, w poniedzialek beda bo caly czas robota i robota i na fieste nie ma czasu, zas dla żony i dzieci tez troche czasu trzeba poświęcić:-) hehe |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Sty 2019, 17:59
|
|
|
Fotki turbiny:
Luz wzdłużny nie wyczówalny...
Turbosprężarka ulana od strony gorącej.
Takie pytanie na boku, bo sie zastanawiałem dzis: czy filtr odmy musze miec podpiety do kolektora ssacego i czy moge miec podpiete odpowietrzenie skrzyni korbowej i z pokrywy zaworow osobno do filtra odmy? Czy to musi isc ze skrzyni korbowej do pokrywy zaworow i z pokrywy zaworow do filtra odmy gdzie podcisnienie zasysa ten syf z filtra do kol ssacego? |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28 Sty 2019, 21:26
|
|
|
Odpowietrzanie skrzyni korbowej możesz mieć osobno, ja przechodziłem przez różne opcje z catch tankami i różnie to podłączałem. Sprawdzę czy mam jeszcze odmę bailey'a, która jest większa i ma powrót do misy.
Masz duże przedmuchy?
Jeśli tak to tylko generalka, bo pewnie pierścienie śmietnik. |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Sty 2019, 21:40
|
|
|
Skladalem na nowych gratach kiedys:-) przedmuchy jakies napewno sa:-) ale mysle ze niewielkie, bede robil rewizje zobaczymy co bedzie:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28 Sty 2019, 22:02
|
|
|
To jak nie ma przedmuchów i nie wali dużo oleju do odmy, to wąż który ma wracać do filtra powietrza puść przez filterek w atmosfere, a resztę zostaw seryjnie |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Sty 2019, 22:38
|
|
|
Ok. Poszukaj tej odmy, miala by ci lezec i sie marnowac:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 22 Lut 2019, 07:13
|
|
|
Sprawy zwiazane u mnie z silnikiem rs turbo deczko sie skomplikowały, po rewizji siknika okazuje sie że mam silnik do remontu, (znów) cos było w oleju, opiłki, najprawdopodobniej krzywy wał i duży luz na oporowej, panewki do wyjebki jak i główne tak i korbowodowe, ehh
Miałem chwile zwatpienia czy tego wszystkiego nie sprzedać w piz....u ale dostalem zjebke zeby nie sprzedawac tylko zlozyc jeszcze raz. Tak zrobie. Daje jej ostatnią szanse:-)
Za niedługo bede miał na tyle czesci zeby zlozyc drugi silnik rsturbo:-) haha |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Lut 2019, 20:14
|
|
|
Ja to bym wsadził 2.0 z mondeo i spokój |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 23 Lut 2019, 18:42
|
|
|
Szczerze to żałuje ze nie upakowałem wlasnie 2.0 z mundka lub cos podobnego, w ogóle żałuję bo mialem silnik z rs2000 i mogl siedziec w tej budzie i smigac:-) teraz juz trudno, musze dac rade, sa ambitne plany co do rs turbo |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 8 Mar 2019, 21:57
|
|
|
Działamy wziąłem sie za obróbkę głowicy:
Tak wyglądają kanały wydechowe i ssące względem uszczelek hehe małe niedociągnięcia.
Udało mi sie dziś zakończyć obróbkę kanałów ssących,
a więc tak: najpierw frezowałem i pasowałem z uszczelką, pasowałem z gniazdami zaworowymi od strony kanału, następnie był papier 40, 80, 120 na dremla, finalnie ssące zakończyłem czyścikiem do rur miedzianych który zawinąłem na jeden z trzpieni z papierem ściernym
Ssące przed obróbką:
Ssące po obróbce:
C.D.N |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 8 Mar 2019, 22:45
|
|
|
Działaj dalej
Ja jutro jadę po japońca |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
|