Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 20:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 25 Sty 2019, 08:08   

Sprawdziłem wczoraj odme, spływ oleju i wszystko drożne, zastanawiam sie nad restryktorem oleju, ma 3,8mm tak wymierzylem. Czy to aby nie za duża średnica? Może olej przelewa turbine tak że spływ nie nadąża odbierac i szlak trafił uszczelnienia?
Nie ma być moze mniejszej średnicy ten restryktor? :hammer:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25 Sty 2019, 08:18   

Nie możesz podać za mało oleju, bo turbo padnie. Jak masz teraz zrobione zasilanie olejem, wąż zakuty o jakiej średnicy wewnętrznej?
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 25 Sty 2019, 08:36   

Jak dla mnie te foty są za małe i zbyt przybliżone żeby można było coś sensownego z tego wykminić.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 25 Sty 2019, 13:39   

Zrobie lepsze foty jak wyciagne turbine. Przewod olejowy zasilajacy turbo ma wewnątrz 4 mm z tego co zmierzyłem. Ale wydaje mi sie ze nypel wkręcony w turbine(restryktor oleju) ma za dużą srednice bo on ma 4mm, nie znam sie ale dla mnie to on powinien miec mniejszą z 1,5 do 2mm, gdzies na necie wyszperałem.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 25 Sty 2019, 16:38   

Większa średnica restryktora narobi mniej szkód (o ile zrobi jakiekolwiek), niż mniejsza.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 25 Sty 2019, 21:19   

Znow inni twierdza inaczej, ze jak za duza to idzie duzo oleju w turbine i szlak trafia uszczelnienia, juz sam nie wiem, w przyszlym tygodniu mam ja dac do sprawdzenia co sie stalo, ale musze tez rozkminic co z tym restryktorem, czy nie jest za duzej średnicy.
Dzwoniłem do dwoch gosci co regeneruja turbiny zeby porownac ich zdanie to jeden twierdzi ze restryktor nie ma znaczenia bo w turbinie juz jest wbudowana zwężka a drugi gadał ze jak restryktor ma duza srednice to spada automatycznie cisnienie oleju i po za tym tez idzie duzo oleju w turbine i uszczelnienia nie daja rady...sam nie wiem co myslec, co moze byc przyczyna wycieku gdzie turbina ma tak maly przebieg od czasu regeneracji... <???>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 25 Sty 2019, 21:54   

Omijać takich, co mówią takie pierdoły o uszczelnieniach.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 25 Sty 2019, 22:04   

Jaszczur...wiec co myslisz? Doradzisz coś?:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 25 Sty 2019, 22:05   

Jak porobisz zdjęcia ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 26 Sty 2019, 15:59   

Dobra, w poniedzialek beda bo caly czas robota i robota i na fieste nie ma czasu, zas dla żony i dzieci tez troche czasu trzeba poświęcić:-) :ok: hehe
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 28 Sty 2019, 17:59   

Fotki turbiny:













Luz wzdłużny nie wyczówalny... :hammer:
Turbosprężarka ulana od strony gorącej.
Takie pytanie na boku, bo sie zastanawiałem dzis: czy filtr odmy musze miec podpiety do kolektora ssacego i czy moge miec podpiete odpowietrzenie skrzyni korbowej i z pokrywy zaworow osobno do filtra odmy? Czy to musi isc ze skrzyni korbowej do pokrywy zaworow i z pokrywy zaworow do filtra odmy gdzie podcisnienie zasysa ten syf z filtra do kol ssacego? <8>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28 Sty 2019, 21:26   

Odpowietrzanie skrzyni korbowej możesz mieć osobno, ja przechodziłem przez różne opcje z catch tankami i różnie to podłączałem. Sprawdzę czy mam jeszcze odmę bailey'a, która jest większa i ma powrót do misy.

Masz duże przedmuchy?

Jeśli tak to tylko generalka, bo pewnie pierścienie śmietnik.
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 28 Sty 2019, 21:40   

Skladalem na nowych gratach kiedys:-) przedmuchy jakies napewno sa:-) ale mysle ze niewielkie, bede robil rewizje zobaczymy co bedzie:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28 Sty 2019, 22:02   

To jak nie ma przedmuchów i nie wali dużo oleju do odmy, to wąż który ma wracać do filtra powietrza puść przez filterek w atmosfere, a resztę zostaw seryjnie
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 28 Sty 2019, 22:38   

Ok. Poszukaj tej odmy, miala by ci lezec i sie marnowac:-) :ok:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 22 Lut 2019, 07:13   

Sprawy zwiazane u mnie z silnikiem rs turbo deczko sie skomplikowały, po rewizji siknika okazuje sie że mam silnik do remontu, (znów) :głowąwmur: cos było w oleju, opiłki, najprawdopodobniej krzywy wał i duży luz na oporowej, panewki do wyjebki jak i główne tak i korbowodowe, ehh :sad:
Miałem chwile zwatpienia czy tego wszystkiego nie sprzedać w piz....u ale dostalem zjebke zeby nie sprzedawac tylko zlozyc jeszcze raz. Tak zrobie. Daje jej ostatnią szanse:-) :hammer: :ok:
Za niedługo bede miał na tyle czesci zeby zlozyc drugi silnik rsturbo:-) :cojest: haha
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 22 Lut 2019, 20:14   

Ja to bym wsadził 2.0 z mondeo i spokój :P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 23 Lut 2019, 18:42   

Szczerze to żałuje ze nie upakowałem wlasnie 2.0 z mundka lub cos podobnego, w ogóle żałuję bo mialem silnik z rs2000 i mogl siedziec w tej budzie i smigac:-) teraz juz trudno, musze dac rade, sa ambitne plany co do rs turbo :ok: :V:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 8 Mar 2019, 21:57   

Działamy :-) wziąłem sie za obróbkę głowicy:




Tak wyglądają kanały wydechowe i ssące względem uszczelek :hammer: hehe małe niedociągnięcia.
Udało mi sie dziś zakończyć obróbkę kanałów ssących,
a więc tak: najpierw frezowałem i pasowałem z uszczelką, pasowałem z gniazdami zaworowymi od strony kanału, następnie był papier 40, 80, 120 na dremla, finalnie ssące zakończyłem czyścikiem do rur miedzianych który zawinąłem na jeden z trzpieni z papierem ściernym :V: :yes:


Ssące przed obróbką:






Ssące po obróbce:










C.D.N :-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 8 Mar 2019, 22:45   

Działaj dalej :devil:
Ja jutro jadę po japońca :hahaha:
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.