Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
2 Lip 2017, 19:20
Fiesta Mk3 by Mały:)
Autor Wiadomość
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 20 Wrz 2018, 15:01   

na pewno sprawdze:-) :-P
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 19 Paź 2018, 21:45   

Zaczlem kompletować nowe części do fiesty na strojenie, dziś przyjechały do mnie nowe kable zapłonowe dwużyłowe silikonowe SPLITFIRE, ponoć dobre :ok: i ostrzejszy wałek rozrządu od świątka wytargowany za dobre pieniądze :V:


_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 21 Paź 2018, 08:47   

Fajnie, że jeszcze jest kilka osób które dłubią stare mk3 ;)

Masz jakiś spec tych wałków od Świątka - czasy, krzywki itd?
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Paź 2018, 10:25   

Tak Bobson :-)
Czas otwarcia ssący 265°, wydech 260°
Wznios krzywek ssący +6,8mm, wydech +5,9mm, do tego jeszcze bede miał nowe popychacze.
Kable tak wziąłem na ryzyko bo nie znam tej firmy ale opinie mają dobre z tego co czytałem, mają dwa niskooporowe rdzenie elektromagnetyczne w oplocie włókna szklanego i 100% silikonu.
Gość gadał że właściwa oporność tych przewodów to 820 Ohm na 1 metr długości przewodu. :)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Paź 2018, 14:21   

Moim skromnym zdaniem taka oporność przy 1m to tragedia i grzybnia, ale ja się nie znam. :ok:
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Paź 2018, 17:43   

Czemu??:-):-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Paź 2018, 19:04   

Rezystancja dobrego kabla oscyluje w granicach kilku ohm przy takich długościach. ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Paź 2018, 19:54   

Z ciekawosci poszedłem i zmierzyłem rezystsncje najdluższego przewodu (ok 1m) rzeczywiście pokazuje około 820 Ohm czyli wychodzi około 0,82 kOhm...to chyba nie dużo hm? To dobrze czy źle? Zmierzylem ze świecą i jest okolo 4,7 kOhm :ok: nie jest to moją mocną stroną ale chyba to dobrze pomierzyłem
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Paź 2018, 20:02   

Ciekawe z czego są zrobione te kable :D
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Paź 2018, 20:28   

Nie wypowiadam sie na ich temat bo nie znam firmy. Zobaczymy jak założe:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 21 Paź 2018, 21:13   

Jaszczur napisał/a:
Rezystancja dobrego kabla oscyluje w granicach kilku ohm przy takich długościach. ;)


Nie porównuj miedzi do rdzenia węglowego...

Według mojej wiedzy 820 Ohm to naprawdę dobry wynik dla kabla WN o klasycznej budowie rdzenia.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 21 Paź 2018, 21:26   

Bobson, bardzo dobry wynik, wydawało mi sie to być mało prawdopodobne ale zmierzyłem i jednak prawda, 0,82kOhm na metr:-) zobaczymy jak sie to bedzie spisywać
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 21 Paź 2018, 23:31   

bobson napisał/a:
Jaszczur napisał/a:
Rezystancja dobrego kabla oscyluje w granicach kilku ohm przy takich długościach. ;)


Nie porównuj miedzi do rdzenia węglowego...

Według mojej wiedzy 820 Ohm to naprawdę dobry wynik dla kabla WN o klasycznej budowie rdzenia.


Dlatego właśnie byłem ciekaw z czego to jest zbudowane.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 22 Paź 2018, 06:07   

To juz majster wiesz:-) hehe :ok:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 12 Sty 2019, 15:16   

Zaczynamy działac z fiesta, w planie wyciagniecie silnika, rewizja, kompletna regeneracja glowicy (nowy wałek, popychacze, prowadnice, zawory, gniazda zaworowe, uszczelniacze, sprawdzenie szczelnosci glowicy, spasowanie kanałów z kolektorami jakis delikatny porting), oprócz tego bede chciał kupić i założyć kute korbowody.
Z grubsza dzis osprzet rozebrałem. Sprawdziłem kompresje z ciekawosci i ku mojemu zdziwieniu:

-1 cylinder 12 bar
-2 cylinder 12 bar
-3 cylinder (pierwsza próba 10,5 bar, druga próba 11 bar, trzecia próba 12 bar, coś nie haloo, tak jak by zawor sie wieszal albo cos innego nie wiem)
-4 cylinder 12 bar

Chcialbym kupić nowe zawory, tylko nie wiem jakiej firmy wziać, lub jakiej firmy zaworów nie brać. Jest ktoś w stanie doradzić?
Mam też mały problem z blokiem bo jest małe pęknięcie pod czujnikiem położenia wału i saczy sie olej delikatnie, teraz pytanie czy ktos ma jakis dobry blok z rst lub xr2i? :hammer:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 24 Sty 2019, 08:23   

Nikt nic?:-) wczoraj przy rozbieraniu zauważyłem że z turbo miedzy zimna a goraca czescia sączy sie olej



Turbina z przebiegiem zaledwie moze z 700km. Do regeneracji?
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24 Sty 2019, 10:53   

Spływ oleju zostawiłeś z T2?
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 24 Sty 2019, 12:51   

Że ten króciec w bloku? Tak tylko to a splyw robilem nowy a dlaczego pytasz? ;/
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24 Sty 2019, 14:49   

Może jest za mały spływ oleju albo podaje go za dużo
W necie po konwersji na T3 zalecają używanie spływu właśnie z T3, ale obrazki już wygasły, więc nie wiem jak to ma wyglądać
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 24 Sty 2019, 16:47   

Tam jest splyw srednicy takiej jak w T3. Tylko nowo zrobiony bo musiałem spasować sie do wejscia do bloku. Tam jest duża średnica. Tylko co teraz? Regeneracja?

Od początku ten silnik daje mi w dupe. Jak sie normalnie wk....e to to sprzedam wszystko w cholere, bede zdrowszy :kaput: :głowąwmur:
;-( <???>
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Mały regulamin działu.
Freeman Przed zakupem 0 7 Gru 2010, 01:04
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.