Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Fiesta ST a LPG
Autor Wiadomość
CKMs 

Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Patryk
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 1
Skąd: Rębielcz
Wysłany: 11 Lip 2016, 07:25   Fiesta ST a LPG

Witam serdecznie, jestem tu nowy I mam pyatanie na ktore odpowiedzi niestety nie udalo mi sie do lonca znalesc. Mam upatrzona sliczna fieste st 2.0 duratec 150koni z 2006 roku. Mam pyatnie odnosnie gazu, czy faktycznie ten samochod toleruje jedynie wtrysk fazy cieklej? Zwykla sekwencja kategorycznie odpada ? Bardzo prosze I z gory dziekuje za odpowiedz
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Lip 2016, 09:52   Fiesta st a gaz

Sekwencja wystarczy, byle dobre podzespoły i ogarnięty gazownik.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 12 Lip 2016, 14:18   Fiesta st a gaz

Po co kupować wersje ST i zakładać do niej gaz, to profanacja. Jak chcesz gazować to 1.6 kup.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 13 Lip 2016, 18:02   Fiesta st a gaz

Sam jestes profanacja Gruby, to ze ktos lubi szybkie samochody nie musi znaczyc ze w imie pustych hasel ma byc naiwny i dawac sie okradac na stacji benzynowej.
Do MK6 spokojnie mozesz zapodac sekwencje ale poszukaj uczciwego gazownika ktory ci poleci dobre podzespoly.
Jesli chodzi o dobra relacje ceny do jakosci, latwy dostep do serwisów itd, polecam instalacje STAG (np sterownik Qbox), reduktor dowolny z lepszych, AC R01, Zavoli Zeta ten mocniejszy (S bodajze), KME silver lub gold. Do tego jakies lepsze wtryski, obecnie najpopularniejsze z tych dobrych to wtryski Hana i Baracudy na przyklad. Taki zestaw bedzie calkiem fajnie jezdzil jak bedzie dobrze zestrojony. Nie dawaj sie wkrecac w lubryfikacje.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 13 Lip 2016, 22:00   Fiesta st a gaz

Przed założeniem gazu konieczna regulacja luzu zaworowego, wymienia sie cale szklanki. Potem po max 80 tyś.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 14 Lip 2016, 07:06   Fiesta st a gaz

Tu sie zgodze o luzy trzeba dbac
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
lopez16 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Adrian
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 89
Skąd: Płock
Wysłany: 23 Lip 2016, 10:58   Fiesta st a gaz

Ja od 2 tygodni śmigam st w gazie i jak na razie jestem bardzo zadowolony. butla 42 l zalewa się zazwyczaj ok 36-38 l i starcza niestety na 350 km jazdy z prędkością 120km/h. instalacja kosztowała mnie 3200 i jest w miarę możliwości schowana
 
 
rafalszczypinski 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Rafał
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Paź 2016, 08:44   Fiesta ST a LPG

Kolego lopez16- nie myślałeś o zmianie w mapie silnika uwzględniającej większą ilość oktanów LPG? (110) - możesz w ten sposób jeszcze kilka KM dołożyć...
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 26 Paź 2016, 13:15   Fiesta ST a LPG

Jaka zmiana w mapie? Mowisz o ECU samochodu? Przeciez to musi tez normalnie na PB jezdzic...
A jeśli chodzi o komputer gazowy to mape paliwa można ustawić dowolnie co jednak niewiele daje. Glowny zysk idący z oktanow uzyskasz korekcja mapy zapłonu a ta mozliwosc ma bardzo niewiele instalacji. No i musisz to zrobić bezpiecznie nie zblizajac się zbytnio do spalania stukowego bo w Polsce gaz jest tak roznej jakości ze nie majac stuku na jednym gazie można go mieć na innym. Wg mnie w cywilnym aucie gra nie warta swieczki.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
rafalszczypinski 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Rafał
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2016
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Paź 2016, 11:11   Fiesta ST a LPG

Mam na myśli zmiany dedykowane pod konkretny silnik pracujący na LPG. To możliwe- https://www.youtube.com/watch?v=KQ_5aQAKvpk
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Paź 2016, 09:57   Fiesta ST a LPG

Rafal ale ten sam silnik musi dalej pracowac na zwyklej benzynie jak dotychczas. Seryjne ECU nie maja 2 kompletow map. Zmieniac mozesz jedynie komputer gazowy pod gaz....
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
JanuszTomek :) 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 13
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 13 Kwi 2017, 03:38   

Powiem tak gaz troszkę nie pasuje do ST tak jak nie pasuje do bmw serii m lub audi rs ale nie jesteśmy frajerami jak to Pudzian powiedział i gaz w hamerze ma xD bo nie będzie płacił o 100% więcej za paliwo :)
Jeśli chodzi o ST to silnik wolnossący i raczej idiotoodporny więc jeśli masz chęć to zakładaj bo brat ma już w monedo mk4 nalatane prawie 100 00 na gazie i nic złego się nie dzieje a to ten sam silnik
Oczywiście luzy zaworowe należy częściej sprawdzać i to koszt max 200 zł o ile sam nie potrafisz tego zrobić
Częściej to około 75 000 bo producent zaleca co 150 000
Przy turbo też się da ale to trzeba bardzo dobrego gazwonika poszukać co ogarnia temat :)
Ja się zastanawiam na gazem ale ze względy na to, że moje ST będzie raczej używane okazyjnie niż na co dzień to chyba sobie odpuszczę tym bardziej, że mam zamiar sporo modzić i to już w ogóle by wyglądało jak totalna wiocha :D no i w planach mam kolektor ssący ala cosworth lecz z chin xD więc do całej reszty chyba gaz nie za bardzo będzie pasować
A tak na marginesie to ile wam pala tego gazy bo bratu mondeo do 12 się zamyka przy normalnej jeździe
PS bardzo ważne są wtryski ponieważ muszą być dość szybkie aby nadążyć za narastającymi obrotami :) to nie astra 1.4 że na valtekach pojedzie i to lepiej niż na benzynie :-P
_________________
Mój cel 0-100 km/h poniżej 6 sekund w ST150 :)
Oczywiście N/A
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.