Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

1.8 DI zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał
Autor Wiadomość
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Cze 2016, 13:39   1.8 DI zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Drodzy Forumowicze.
Proszę Was i tym razem o informację z Waszego bogatego doświadczenia.

Sprawa dotyczy: Ford Fiesta 1.8 TD z 2000 r.

Czy jest możliwość całkowitego odłączenia immobilisera? Czy jest to trudne/kosztowne zadanie?

Wczoraj zgasł mi po 3-5 minutach od ruszenia, na środku drogi. Na szczęście udało mi się go zepchnąć na chodnik by nie blokować ruchu.
Próbowałem kilkakrotnie na różne sposoby. Wyjmowałem i przekręcałem kluczyk ponownie - nie chciał zapalić, tak jakby nie dostawał paliwa i kręcił "na sucho". Nie patrzyłem wtedy na diodę immobilisera bo "nie znałem się" jeszcze na tym.

Kuzyn który się zna na autach wszystko posprawdzał i było ok, tj. pompa podawała paliwo, bezpieczniki w porządku a mimo to nie zapalał. W pewnym momencie zapalił i już jest ok.
Diagnoza: prawdopodobnie immobiliser.

Auto nigdy nie miało takiego problemu. Obawiam się by podobna sytuacja nie powtórzyła się.

Tych aut już chyba nie kradną a nawet jeśli to to żadna przeszkoda dla złodzieja, jedynie dla użyszkodnika:)

Proszę też o informację czy immobiliser we Fieście działa właśnie w taki sposób, że po paru minutach auto ot tak po prostu gaśnie?

Z góry bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi...
Ostatnio zmieniony przez kpot 13 Sie 2016, 07:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Cze 2016, 13:43   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Niekoniecznie immo.
Dwie rzeczy:
1) jaki masz przebieg? (przynajmniej teoretycznie)
2) czy sprawdzałeś kody błędów po obd?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Cze 2016, 14:02   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

1. Przebieg 260 tys. km
2. Nie sprawdzałem, jestem raczej laikiem w tej sferze. Kiedyś coś czytałem o wejściu w tryb serwisowy przy użyciu przełącznika kasowania przebiegu dziennego ale nigdy się w to nie zagłębiałem. Czy jest jakiś porządny opis jak z tego korzystać?
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Cze 2016, 14:19   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Ad.2
Opis się na nic nie zda, bo z niego nic nie wyciągniesz (a przynajmniej nie to, co jest tu potrzebne). Zwykły elm327 v1.5 z Allegro (ważne - 1.5 a nie 2.1! ten "nowszy" nie działa!), do tego laptop (komórką z Torque się nie podepniesz) i Forscan. Łączysz i czytasz błędy. Jeśli trafisz P0167, P1664, P1564, to klęka sterownik/pompa wtryskowa. Sprawdź to jak najszybciej, bo jeśli to wina pompy/osprzętu, to przyjdzie moment, że silnik Ci się wyłączy podczas jazdy i już go nie odpalisz (jak nie odpalisz pod domem na postoju to pół biedy).

Ad.1
Taki przebieg, jeśli nikt nie robił nic przy pompie, ewidentnie wskazuje na nią. VP30 z reguły wykręcają przebiegi rzędu 160-250 tysięcy (może być ciut więcej lub mniej, zależy od eksploatacji, ale generalnie od 180k w górę; ja miałem na liczniku jakieś 220k).
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Cze 2016, 14:46   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Bardzo dziękuję!

Rozumiem, że w obecnej sytuacji bez sprawdzenia błędów to w żadną podróż, nawet ok 20 km, nie wybierać się bo strach... Będę działał z błędami.
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Cze 2016, 14:56   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Ja na klękającym sterowniku/pompie przejeździłem kilka miesięcy (bo byłem przekonany, że układ paliwowy się zapowietrza i dlatego muszę kręcić rozrusznikiem po kilka sekund, a w zimie to i kilkadziesiąt), ale to nie oznacza, że i Ty będziesz miał tyle szczęścia. Jak jest cieplej, to problem rzadziej występuje (w zimie z kolei może się nie dać auta odpalić przed zajechaniem akumulatora i/lub rozrusznika), ale ryzyko istnieje zawsze.
Ty natomiast masz większy problem, bo auto gaśnie Ci podczas jazdy. U mnie był problem z odpalaniem, ale jak ruszył, to ruszył (a jak sterownik padł, to silnik odpalił dopiero po jego naprawie/wymianie, a później po regeneracji całej pompy, ze sterownikiem i wymianą zaworu dawki włącznie).
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Cze 2016, 18:32   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Bardzo dziękuję za obszerne wyjaśnienia.
Błędy będę sprawdzał w najbliższym tygodniu, obecnie nie mam dostępu do auta bo musiałem wyjechać.

Od jakiegoś roku odczuwałem spadek mocy pojazdu po dłuższej, ok 30 km, jeździe. Pomagało zgaszenie auta i po ponownym rozruchu było ok. W przeddzień awarii znów miałem uczucie utraty mocy ale ponowne uruchomienie tego nie zmieniało. Pojawiło się po ok 20 km od rozruchu jak już porządnie się rozgrzał...
Czy to objawy pompy paliwa?
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 11 Cze 2016, 09:31   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

(żeby wyjaśnić zawczasu - tutaj nie ma pompy paliwa, tu jest pompa wtryskowa [niektóre diesle posiadają obydwie rzeczy, wtedy "pompa paliwa" nazywa się "pompą wstępną" lub potocznie "pompą w baku"] :) )

Spadek mocy może być związany z zasyfionym EGR-em (choć dziwne, że występowałby dopiero po przejechaniu jakiegoś dystansu) lub uszkodzeniem bądź to IAT-a, bądź MAP sensora. IAT jest wkręcony między wylot turbiny a kolektor dolotowy (wchodzi w niego szara wtyczka dwupinowa), z kolei MAP sensor jest zlokalizowany na grodzi, na lewo od elektrozaworu nagrzewnicy (patrząc od przodu auta; wchodzi w niego 1 wężyk, jest montowany na 2 śruby >od góry<). IAT co najwyżej mógł się zasyfić z powodu EGR-u (trzeba wykręcić i sprawdzić), natomiast MAP jako taki się nie psuje (to chyba jedna z tych awarii typu "wszystko może paść, ale to się nie psuje". Za to wężyk idący od turbiny do MAP-a mógł gdzieś ulec uszkodzeniu. Jeśli auto będzie "widziało" ciśnienie na dolocie niższe aniżeli powinno, obetnie dawki paliwa i auto będzie się zbierało jakbyś mu turbo odpiął (czytaj: dajesz gaz w podłogę, a auto zbytnio nie przyspiesza). Objawy uszkodzonego (czasowo/permanentnie) IAT-a są takie same.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Cze 2016, 07:48   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Powoli zaczynam myśleć, że koszt diagnozy i naprawy może zbliżyć się do wartości auta:)
Czy podłączenie pod komputer wyświetli błędy podzespołów wskazanych w ostatnim poście?

Dodatkowo dopytam, czy zgaśnięcie auta opisane w 1 poście mogło być spowodowane przez uszkodzenie kostki stacyjki?
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 12 Cze 2016, 12:02   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Podpięcie ELM-a z forscanem pokaże na bieżąco wartości temperatur i ciśnień widzianych przez komputer, więc tak, bez problemu uda się zdiagnozować ew. awarię któregokolwiek elementu. Błędów jako-takich raczej nie będzie :)
MAP/IAT koszują grosze (MAP używany, IAT nowy), z pompą gorzej, ale nie przesądzajmy niczego, dopóki nie sprawdzisz "co i jak".

Gdybyś miał uwaloną kostkę stacyjki, to mógłbyś mieć problem ze wszystkim (dosłownie). Zapalanie, gaśnięcie, błędy immo, niemożność zakręcenia silnikiem, itd. Łatwiej jednak zacząć od sprawdzenia błędów w kompie niż od rozbierania okolic kolumny.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Lip 2016, 13:47   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Wreszcie udało mi się podpiąć auto do komputera.

Forscan podał następujące błędy, w tym problemy z pompą wtryskową...
Zdjęcia

Jeśli mógłbyś spojrzeć na poniższy log to będę bardzo wdzięczny:
http://pokazywarka.pl/d4v2sg/

W programie dostępne też są testy, czy można przy ich pomocy coś sensownie posprawdzać? Nie dotykałem by nic nie popsuć...:)
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13 Lip 2016, 20:25   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

1) P0149 - źle ustawiony kąt wtrysku / kąt poza zakresem - jest możliwość, że:
a) pada Ci powoli sterownik pompy, co powoduje wysyp kąta (ale masz tylko 1 błąd, a powinny być wtedy 3)
b) masz wujowo ustawiony kąt wtrysku (czytaj: ktoś grzebał przy układzie rozrząd-pompa i źle to poskładał); jak wywalisz błąd i znowu wyskoczy, to to nie jest pomyłka kompa i trzeba będzie sprawdzić ustawienie pompy względem rozrządu i samego rozrządu.

2) B1600 - pętla immo mogła nie złapać transpondera
3) B2139 - zły transponder / brak transpondera w kluczyku

Tutaj chyba nie trzeba nic tłumaczyć - trzeba obczaić pętlę immo i pestkę. Któraś z tych dwóch rzeczy kuleje (w najgorszym przypadku obydwie).
To może być przyczyna "stanięcia auta w środku pola" bez wyraźnej przyczyny. Jeśli wkładasz kluczyk, przekręcasz na zapłon, a dioda zegarka zaczyna migać jak głupia (zależy od modelu zegarka, 2 mają diodę, 2 nie), to masz ewidentny problem z immo.

4) B1932 - błąd poduchy pasażera
5) B1881 - błąd napinacza pasażera
6) B1933 - błąd poduchy pasażera
7) B1877 - błąd napinacza pasażera
8) B1231 - błąd modułu airbag (zapisał uderzenie)

Błędy 4-8 mogą się brać z tego, że auto było trzaśnięte i ktoś ogarnął temat po łebkach LUB akumulator klęka i powoduje, że elektronika głupieje. Ciężko stwierdzić. Prawdopodobnie moduł airbagów trzeba zresetować / wymienić (szczęśliwie kosztują grosze w razie czego), bo przy uderzeniu poducha i pirotechnika od strony pasażera może nie wystrzelić.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Lip 2016, 12:41   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Bardzo dziękuję za obszerne wyjaśnienia!

Teraz tylko muszę znaleźć porządnego mechanika, który to ogarnie:)

Samochód faktycznie był po kolizji, taki już został kupiony, ma wystrzelone poduszki i nie zostały one wymienione
Co do kąta wtrysku, zauważyłem, że po wymianie rozrządu samochód zaczął nieco słabiej zapalać.

Immobiliser, czy można go całkowicie odłączyć jeśli coś będzie z nim nie tak? Chyba już nie kradną naszych Fiestek tak bardzo...
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 14 Lip 2016, 12:50   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

kpot napisał/a:
Co do kąta wtrysku, zauważyłem, że po wymianie rozrządu samochód zaczął nieco słabiej zapalać.

Rozrząd nie napędza pompy (stricte). Rozrząd, to rozrząd, natomiast pompa jest doń podpięta łańcuchem. Chyba, że ktoś wymieniał Ci łańcuch (albo niepotrzebnie go ruszał)... Takie rzeczy muszą być ustawione porządnie, bo milimetry kantu na pompie mogą stanowić o tym czy auto będzie nie do odpalenia w zimie, czy może będzie chodziło jak traktor.

Co do immo - nie wiem, bo jest to sprzęgnięte z pompą wtryskową, więc proste odpięcie tu nie zda egzaminu. Napraw i jeździj. Często to pętla pada (jeśli już pada, co się rzadko zdarza). Działającą dostaniesz za grosze i wymienisz sam pod domem.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Lip 2016, 16:41   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Skasowałem błędy i wczytałem od nowa.

Zniknęły następujące:
1) P0149 - źle ustawiony kąt wtrysku / kąt poza zakresem
2) B1600 - pętla immo mogła nie złapać transpondera
3) B2139 - zły transponder / brak transpondera w kluczyku
4) B1932 - błąd poduchy pasażera
Pozostałe wyświetla bez zmian.

Po skasowaniu błędów samochód uruchomiłem na postoju na jakieś 15 min. Czy błąd (1) P0149 pojawiłby się podczas takiego testu czy wymagane jest by autem pojeździć?

Co do błędów 1 i 3, czy pojawiają się one tylko w chwili gdy auto jest unieruchomione z powodu pętli/transpondera czy też gdy już coś jest nie tak ale samochód odpala (wczesne ostrzeganie)?

Szkoda, że nie wyświetla daty zarejestrowania błędu...
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Lip 2016, 19:09   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

kpot napisał/a:
Czy błąd (1) P0149 pojawiłby się podczas takiego testu czy wymagane jest by autem pojeździć?

Statyczny powinien się pojawić na postoju, aczkolwiek jest szansa, że wyskoczy podczas jazdy, gdy sterownik nie będzie w stanie dynamicznie skorygować kąta statycznego, także to jest 50:50.

Przy (1) odpali, przy (2) i (3) może zapalić, ale nie musi (jeśli zapali, to i tak zakoduje kod, jeśli kręciłeś rozrusznikiem, ale silnik nie zapalił).
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Lip 2016, 20:02   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Ponownie bardzo dziękuję!

Odnalazłem procedury testowe, włączyłem testowanie FIP na postoju.
Pojawił się taki wykres i dane po chwili:
Zdjęcia

Czy te testy mają w moim przypadku jakiś sens?:) Jeśli tak to proszę o poradę które wykonać i przez jaki czas. Uda się w jakiś sposób przetestować immobiliser Forscanem?
P.S. Używam wersji Forscan 2.3.2 beta free...
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Lip 2016, 20:46   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

To nie tak, że masz "testy", bo program sam z siebie nie wie jakie wartości są optymalne. Nie pamiętam teraz odpowiednich wartości kątów/nastaw. Kojarzę dawki paliwowe, wartości z MAP-a i parę innych. Mogę sprawdzić jutro parametry pompy logowanie u mnie, jeśli chcesz je porównać. :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kpot 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Lip 2016, 22:42   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Jeśli nie masz mnie jeszcze dosyć i miałbyś ochotę w wolnej chwili spojrzeć to bardzo proszę :ford:
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Lip 2016, 23:20   1.8 TD zgasł podczas jazdy niedługo po ruszeniu i nie chciał

Spoko, rzucę okiem w weekend i dam znać.

edit:

coś mi się posypało, nie wiem czy elm czy laptop się nie umie z nim dogadać, w każdym razie nie mam połączenia, więc póki co nici z wyciągnięcia jakichkolwiek danych... jak coś mi się uda w tym temacie zrobić, to wrzucę dane
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK3] Zgasł podczas jazdy i nie chce odpalić.
Talib LPG 5 28 Lut 2013, 20:48
kuba87
Brak nowych postów [MK3] Nagle gaśnie niedługo po ruszeniu
Mad_Maxs Mechanika 2 24 Gru 2009, 20:48
Mad_Maxs


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.