Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK6] 1.6 100KM panther by Slawomirro
Autor Wiadomość
dirty.73 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 139
Skąd: Lubań
Wysłany: 27 Maj 2018, 19:19   

slawomirro napisał/a:
Nie wiem jak to wygłuszyć. Może ktoś coś podpowie:


chyba musiałbyś szukać z innego auta,żeby wymiar w miarę pasował,w bmw to sie nazywa łożysko wałka kolumny kierowniczej,ale czy się da dopasować????

http://bmwcentrum.pl/img/.../29/8/1_max.jpg

EDIT
zaraz zaraz.....nr 3D677 ,to nie to??....sprawdziłem,u mnie jest,to jest to...
https://ford.7zap.com/pl/car/54/no/0/1789/16439/71733/#3D677
_________________
dziadkowozy.com
 
 
vargemp 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 19 Cze 2017
Posty: 71
Skąd: rybnik
Wysłany: 27 Maj 2018, 21:06   

Do tego kleju z maski możesz próbować jakis tar&glue remover. Pokaż jak plastiki wyszły bo też mnie to interesuje :)

A co do tej dziury: wierzę, że wypróbujesz to co kolega wyżej zaproponował i też dasz znać :jupi:
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 27 Maj 2018, 23:53   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dirty.73 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 139
Skąd: Lubań
Wysłany: 28 Maj 2018, 02:56   

slawomirro napisał/a:
Co do wynalazku z BMW to nie bardzo wiem jak go założyć


a drugi link patrzyłeś?tam powinieneś mieć osłonę,ale gdzieś poszła :)
_________________
dziadkowozy.com
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 28 Maj 2018, 09:31   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dirty.73 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 139
Skąd: Lubań
Wysłany: 28 Maj 2018, 20:44   

albo uszkodzona albo wypadła z gniazda...u mnie nie ma najmniejszej szczeliny w tym miejscu
_________________
dziadkowozy.com
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 4 Cze 2018, 08:28   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Cze 2018, 08:42   

Hej,
mam do Ciebie pytanie/prośbę.
Czy posiadasz jakiś interfejs diagnostyczny i jesteś w stanie podać mi jakie masz podciśnienie w dolocie na obrotach jałowych? Domyślam się, że w MK6 był jeden typ przepustnicy - elektroniczna.

Mam problem z wolnymi obrotami i obstawiam problem z przepustnicą bo nieszczelności nie znalazłem.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 4 Cze 2018, 09:54   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Cze 2018, 10:34   

Chodzi o odczyt z mapsensora na biegu jałowym - jaką masz wartość w kpa, in/hg, bar lub inną zależnie od softu.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 4 Cze 2018, 18:45   

Hej nawet przez telefon można sprawdzić ten parametr. :-)
_________________

 
 
 
Bobofrut 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Wiek: 44
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Biała Prudnicka
Wysłany: 6 Cze 2018, 06:58   

Jak widać, Sławek kompletnie nie wie o co koledze chodzi. Mapsensor to nie przepustnica.
 
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 6 Cze 2018, 13:42   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 6 Cze 2018, 17:37   

slawomirro napisał/a:
Ten który miałem wyzionął ducha. Jestem w trakcie kupowania innego. Ja mogę sprawdzać najwcześniej za tydzień.


Poczekam :) Potrzebuje tylko info z mapsensora na obrotach jałowych, nic więcej.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 21 Cze 2018, 11:42   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dirty.73 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 139
Skąd: Lubań
Wysłany: 21 Cze 2018, 15:12   

błedy pokasuj,za jakiś czas sprawdź,martw się tymi co wrócą,zresztą,bawiłeś się ELM ffn,on potrafi generować dziwne błędy
_________________
dziadkowozy.com
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 22 Cze 2018, 07:23   

Dzięki wielkie za pomoc :bigok:
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
slawomirro 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1199
Skąd: wawa
Wysłany: 22 Cze 2018, 13:46   

---
Ostatnio zmieniony przez slawomirro 15 Gru 2023, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 22 Cze 2018, 19:43   

Dzięki.
27-31kpa czyli idealnie a u mnie jest 45-55kpa. Dolot sprawdzony i wydaje się szczelny, chyba wymienię przepustnicę.
P1000 to normalny błąd po skasowaniu, zrobisz pare km i zniknie. Ewentualnie pojawią się inne kody które wróciły po skasowaniu.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 23 Cze 2018, 00:05   

slawomirro napisał/a:
P1000 Test gotowości układu EOBD nie zakończony


To jest najczęściej po zresetowaniu komputera, i/lub odłączeniu akumulatora.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 22:19
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.